Romige smaak en makkelijk te mixen met water.

Zeer tevreden. Romige lekkere smaak. Makkelijk te mixen met water. Enige wat ontbreekt is een overzicht van de mineralen in Dieetpro.

Top dieetpro

Voor mij werkt dit enorm goed. Ben nu een half jaar bezig en doe iedere ochtend en middag een shake. Ik heb echt een totaal ander figuur gekregen. Het is goed te doen zonder honger gevoel. Mijn man is nu ook begonnen die doet het puur om snel iets gezonds naar binnen te krijgen. Ook hem bevalt het zeer goed.

Goede maaltijden waarvan je vol zit

Ik zag eerst erg op tegen het shaken, maar sinds dieetpro weet ik dat het tegenvalt. Voelt iets minder zwaar als bijvoorbeeld herbalife en de prijs is ook een stuk beter. Het voelt alsof vooraf goed nagedacht is over het concept ten aanzien van prijs-kwaliteit. Dus wil je een betaalbare manier van afvallen en de juiste voedingsstoffen binnenkrijgen mix deze dan met je eigen discipline en maak er een mooie shake van.

Makkelijk vol te houden

Shakes zijn heerlijk

Heerlijke smaken en vol gevoel !!

Erg snelle levering, goed product

Goed product, snelle levering Smaakt goed

Prima, goede werking

Dieetpro ervaar ikzelf als heel goed

Lekker spul, fijn ontbijt

Smorgens een makkelijk en smakelijk ontbijt, vult goed en is nog lekker ook. Ik mi met havermelk.

prima en erg lekker

goede afleider om te gaan snaaien

Geweldige artikelen, uitstekende prijs en service

Voel me goed . Ik heb ook gewoon energie

Ik blijf het zeker gebruiken. Ik ben nu 6 kilo afgevallen. Maar ik doe wel altijd 1 dag in de week lekker genieten van lekker eten. het belangrijkste is dat je het voor je zelf moet doen, zoals jij je lekker voelt. En ik voel me hier heel goed bij. Top. Van mijn zijn jullie verlopig niet af

Gewoon super

Ben er al eerder mee begonnen en nu weer hervat,het is makkelijk te combineren en het werkt uitstekend,geen honger gevoel en met wat sporten erbij wordt ik er heel blij van

Makkelijkin gebruik

Eerst even in het ritme komen maar gaat goed nu

Lekker

Ik doe mn dieet pro smorgens door mn grieks yoghurt. Vind ik heerlijk en af en toe neem ik een shake.

fantastisch

2 weken geleden DieetPro besteld, snelle levering, echter in 1 pakketje zat 1 zakje minder, gebeld met DieetPro en binnen 1 dag een nieuw doosje van 5 stuks ontvangen.

Super tevreden

Ik bestel altijd de shakes van Dieet pro vanwege weinig kcal, veel eiwitten, geen suiker en goed vol gevoel ! Ik gebruik vaak in de ochtend als ontbijt om mee te starten, rest van de dag eet ik normaal. Me man gebruikt het vaak na het sporten. Ze zijn prima te drinken en samen met een gezonde voeding en sport zijn we beide afgevallen. Raad het iedereen aan !

Prima product

De smaak is prima, niet zo bizar zoet en ook het percentage vitamines en mineralen is prima. Hoe het me bevalt is langere termijn onderzoek. Ik gebruik dit als ontbijt en is dus niet in een weekje goed of slecht te noemen maar voor nu bevalt het prima.

Heerlijke smaken

1 shakebeker is precies genoeg voor de ochtend, en lekkere smaken voor de afwisseling. Ik ben zeer tevreden

Gaat goed probeer er meer af te krijgen

Ben vanaf 8 januari 8 kg kwijt.. Hoop er mee door te kunnen gaan maar is wel prijzig.. Wil niet op de site geplaatst worden..

Smakelijke shakes

Verschillende smaken geprobeerd middels losse zakjes. Om zo te bepalen waar ik een grote bus van Koop. De shakes zijn makkelijk te maken en smaken romig. Poeder lost goed op. Zelfs met meenemen in de rvs beker blijft het lekker koel en smakelijk voor later op de dag. Dus tot zover bevalt het prima.

Prima product, prima prijs.

Volwaardige shake, kwalitatief goed, lekker en betaalbaar.

Altijd snelle levering!!

Altijd Snelle levering!!! Aanrader!!

Gebruik het net

Ik gebruik het net een paar dagen dus kan er nog niks over zeggen. Vandaar de 3 sterren.

Prima product. Snelle levering

Vaak is onze bestelling de dag later in huis. Prima geregeld dus! Soms worden wel eens kortingen bij een volgende bestelling aangeboden. Omdat wij al jaren dit product bestellen, denk ik dat er op dit punt wat meer accuratesse kan bestaan..

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op [email protected] of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277