Werkt totaal niet

Ik ben nu een tijdje bezig en doe precies zoals er gezegd wordt maar ik stuiter van afvallen naar aankomen en afvallen naar aankomen!

Hoi Sylvia, jezelf meerdere keren per week, of zelfs dagelijks wegen heeft niet veel nut. Een groot deel van je lichaamsgewicht bestaat namelijk uit water. Als je koolhydraten eet wordt dit in de spieren opgeslagen als glycogeenreserves die als brandstof voor je lichaam dienen. Glycogeen houdt vocht vast. Hoe meer koolhydraten je eet, hoe meer vocht je lichaam dus zal vasthouden. Ook wanneer je veel zout eet en wanneer het warm weer is houd je meer vocht vast in je lichaam. Ook als je een dag meer water drinkt dan andere dagen kan je lichaamsgewicht fluctueren. Een liter water weegt namelijk ook een kilo. Dit alles samen kan zo 1-2 kilo schelen en heeft dus niets te maken met de hoeveelheid vet in je lichaam. Wanneer je veel sport kan het ook zijn dat de weegschaal een vertekend beeld geeft. Het kan zijn dat je in een bepaalde periode bijvoorbeeld 3 kilo vet hebt verbrand maar daarnaast doordat je bent gaan sporten ook 1,5 kg spierweefsel bent aangekomen. De weegschaal geeft dan aan dat je maar 1,5 kilo bent afgevallen hoewel je in feite 3 kilo vet verbrand hebt. Meet dus naast je lichaamsgewicht ook de omvang van je lichaam. Je zal zien dat je lichaam veel strakker wordt en je vetpercentage lager wordt wanneer je gaat sporten. Weeg jezelf het liefst 1x per week, en het liefst ’s morgens wanneer je wakker wordt en nog niets hebt gegeten. Wanneer je jezelf altijd op een vast tijdstip en op een nuchtere maag weegt is de kans op afwijkingen het kleinst.

Goede hulp bij afvaldieet

Ik gebruik het al jaren, met tussenpozen, ook wel andere merken geprobeerd maar dieetPro steekt er met kop en schouders bovenuit. De smaak van andere merken is vaak chemisch, maar dieetPro smaakt lekker en geen chemische nasmaak. Kan het iedereen aanraden.

Topp

Snelle levering, goed product

Als je je echt aan de regels houdt werkt het perfect.

matig

Wat mij opvalt is dat de nieuwe reeks reepjes bij mij buikpijn veroorzaakt, ik heb nu 3 dozen geprobeerd, graag zou ik de oude serie , brownie snack, als die er nog is, willen kopen, ik had daar geen last van!

Heel goede service en heel snelle levering

Heel lekkere smaken!

Prima product en levering

Bestelde B2smart sausen werden binnen 2-3 dagen geleverd. Prima product voor een mooie aanbiedingsprijs

Goede smaak en makkelijk te mengen.

Lekkere kersen shake

De poeder lost makkelijk op ,ik neem het als ontbijt met water of met yoghurt en de smaak is eigenlijk wel lekker. Heb na het drinken ervan geen trek meer tot de middag en ook zeker geen trek in zoetigheid. Of ik ben afgevallen weet ik nog niet ,aangezien ik net begonnen ben, maar ga ervan uit dat dat gebeurt.

Goed vol te houden en doeltreffend!

Ben 10 jaar geleden 26 kilo afgevallen met dieetpro en heb het jaren redelijk onder controle gehouden met maandags een balansshakedag! Helaas zijn er door een medisch naar jaar, weinig bewegen etc toch 10 kilo aangekomen weer. Nu ik weer qua gezondheid op de goede weg naar boven zit, ben ik weer opnieuw begonnen. Als ik eenmaal in de “mood” ben om te starten, gaat het me makkelijk af. Uiteraard beweeg ik wel iedere dag veel door te wandelen en bv mee te doen met allerlei gymoefeningen op tv of via Instagram etc. Ik gebruik altijd de smalen kokos en caramel, die vind ik het lekkerste maar dat is voor iedereen verschillend. De eerste week 1,7 kilo afgevallen en nu verder. Ik kijk niet zo naar de snelheid maar naar de effectiviteit en geen hongergevoel te hebben. Ook de zoetzucht stopt redelijk snel. Daarnaast hou ik me aan de eetmomenten en vind ik het ook gewoon makkelijk vol te houden. Ik ben eerlijk nu maar ik ben geen fan van de sausjes maar dat is persoonlijk die vind ik niet lekker. Dus kortom een aanrader en goed vol te houden. Ik zou iedereen aanraden er geen druk op te zetten en uit eerdere ervaring weet ik dat het een kwestie is van volhouden zoals met ieder dieet! Succes !!!

Wat goed Jolanda! Ga zo door!

Lekker

S'morgens begin ik met skyer en 1 schep poeder, En tussen de middag met halfvolle melk.. Tussen door crackers en salade s'avonds vlees met rauwkost en toetje.. Dit is de eerste week..dus afwachten..

Snelle levering. Goede producten.ĺ

Lekkere smaken, smeuïg met melk.

Ik ben fan van de klassieke smaken vanille, aardbei en chocolade. Snel klaar en ziet er ook nog eens aantrekkelijk uit met ee nieuwe rvs beker. Ik bestel zeker nog.

Gewoon geen probleem

Snelle bestelling, snelle levering, redelijke prijzen.

Lekkere smaak

De smaken zijn lekker,meestal meng ik deze met kwark omdat je dan toch langer een voller gevoel hebt. Met water is het gewoon net of je niets gegeten hebt.

Het werkt als je er goed aan houdt en voldoende beweegt

Goed te doen maar wel blijven bewegen

DieetPro is een uitkomst.

Als ik iets ben aangekomen in gewicht, gebruik ik een paar dagen DieetPro en ben binnen een paar dagen weer op mijn oude gewicht. Heel gemakkelijk in gebruik en vol te houden.

Ik ben nog niet zo lang bezig met DieetPro, maar de paar dagen wat ik het product gebruik heb, had ik geen honger. Ik heb het product ook snel ontvangen. Bedankt hiervoor. Als ik DieetPro langer gebruik heb, wil ik ook een beoordeling schrijven. Bedankt.

Alles is goed gegaan

Fantastische

Al 14 kilo afgevallen, zonder honger te hebben. Echt een aanrader.

Lekkere shakes goede maaltijd vervanger Makkelijk om mee te nemen.

Is een heel goed product

Ik gebruik dieetpo met Stevia. Andere poeders die ik al gebruikt heb ,daar krijg ik veel last van in mijn darmen . Dieet pro is het enige poeder waar mijn darmen tegen kunnen en het werkt goed. Ik ben er al is 6 k mee afgevallen. Nu het Nieuwjaar er is ga ik op nieuw starten .

Erg tevreden’

Zeer tevreden. Werkt goed, absoluut geen honger gevoel. Meng het met halfvolle melk en inmiddels 3 maanden bezig en 11 kilo afgevallen. Blij mee. Bestelling altijd snel in huis.

Snelle verzending, betrouwbaar en beste prijzen voor suikervrije sauzen. Heel veel liefde.

Makkelijk in gebruik

Makkelijk in gebruik hoef niet zo na te denken wat nu weer te eten.

Fluorietweg 34

1812RR Alkmaar

+31 251 860 277

Over DieetPro

DieetPro is een unieke formule van slechts 79 kcal per shake die nagenoeg koolhydraatvrij, vetvrij en suikervrij is. DieetPro bevat per shake maar liefst 18 gram van een speciaal soort eiwit. Daarnaast bevat DieetPro een complete mix van vitamines en mineralen, waaronder vitamine B2, B3, B5, B6 en B12 die energie helpen vrij maken uit vet, koolhydraten en eiwitten en chroom om de bloedsuikerspiegel in balans te houden zodat de productie van het dik makende hormoon insuline beperkt blijft. Ook bevat DieetPro groene thee extract dat de vetverbranding verhoogt, de stof L-carnitine en VitaCholine™, gemaakt met natuurlijke wijnsteenzuur. Van de stof Choline is wetenschappelijk aangetoond dat het bijdraagt aan een normale vetstofwisseling en het lichaam helpt te reinigen via de lever. Het grote voordeel aan DieetPro is dat je verspreid over de dag blijft eten en dagelijks 2 shakes combineert met gezonde voeding en eiwitrijke voeding. Hierdoor is het dieet eenvoudig toe te passen in een druk leven en makkelijk vol te houden. Heb je advies of hulp nodig? Onze voedingsdeskundigen helpen je graag, helemaal gratis! Je kunt ons bereiken via de chatfunctie op de website, via de mail op [email protected] of je kunt ons bellen op 0251 – 860 277