Fijn bordje voor een mooi weekend

Vorige week dit bord gekocht om dit weekend eens flink gek te doen. Het resultaat mocht er zijn!

Top bouwkwaliteit en lijnleggende capaciteiten

Top bord mooi in elkaar gezet en alles wat je nodig hebt om een paar leuke lijnen te realiseren klaar voor een avond gevuld met veel pretpraktijken

In een lijn geweldig, stond per direct strak

Zeer vloeiend Ervaren Intressant

Mooi product

Snelle service prijs/kwaliteit verhouding super

Goede kwaliteit en goede prijs voor wat je krijgt

Een superleuk product enkel de gleufjes zijn nogal diep waardoor er veel restanten in blijven liggen. Het zou iets handiger zijn moesten de gleufjes in het metaal van het bord zitten en iets minder diep zijn. Anders top product zeker aan te raden blijft weinig tot geen restanten op de plaat zelf hangen zelfs niet aan het matte logo.

Zeer netjes

Een zeer fijne tool, zeker voor tijdens festivals. De pocket edition is klein en compact, top voor op festivals en afters.

Top als top

Erg slechte service....

Er stond voor 16:00 besteld, zelfde dag verzonden. Kreeg 2 weken later pas een melding dat hij bij postnl was.... 2 mailtjes gestuurd, geen reactie en telefoon wordt nooit opgepakt....

Beste, We hebben via de mail met uw contact opgenomen.

Precies zoals omschreven. De volgende dag al in huis.

Veels te grote lijnen

Onwijs enthousiast Jamal gebeld om een nieuwe pak langs te brengen omdat ik de snortboard besteld had. Komt dat ding binnen. Wat een enorme sleuven. Jamal moest dus heel gauw opnieuw langskomen. Werd een hele dure avond en heb daarna drie dagen niet geslapen. Idee is heel leuk maar de uitvoering is wat minder.

Top product alleen jammer dat de stekker er niet uit kan.

Als je de stekker en kabel eruit kan halen dan zou je hem makkelijker kunnen doorgeven.

Leuk idee, maar niet goed uitgevoerd

Mijn licht doet het niet bij de normale editie en bij de pocket edition komt veel spul in die gaten zitten

Beste Dani, Bij de boarden zit geen licht meegeleverd of ingebouwd. Zou even contact met ons op willen nemen via onderstaand mail adres, Vermeld bij de email ook even uw order nummer zodat we meteen mee kunnen kijken. Alvast bedankt:) [email protected] Met vriendelijke groet, Team SB

Ge-wel-dig

Ziet er goed uit, fijn in gebruik echt een aanrader!

De plaat is goed

De plaat is fijn in gebruik, het delen van de plaat is ook makkelijk door de 4 meegeleverd buisjes. 1 min puntje. De gepunt laste plekken laten wel snel los

Gruwelijk ding!

Gruwelijk ding! Toen ik hem uit mijn tas toverde bij de after is hij flink benuttigd.

Top cadeau

Was goed ingepakt zat een leuke pun op het pasje.

Top cadeau om te geven of voor jezelf!!

Ik had dit gekocht als een cadeau maar vanaf de moment dat ik het open deed om snel eens te checken wou ik het eigenlijk al voor mezelf houden. De kaarten, de buisjes en de snortboard is niet meer weg te denken bij onze vrijdag avond met de boys! Het enige min puntje is als de neus het een beetje laat afweten dat de white gold een beetje blijft plakken?in de snortboard. Maar dit is enkel van toepassing voor de zwakke schakels in de ketting.

Hi Jones, Wat tof dat het Snortboard al een standaard vrijdagsavond ritueel is geworden! Bedankt voor de positieve reactie en nog veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Snortboard

Bord werd in eerste instantie geleverd zonder de buisjes en pasjes, alleen na een kort appgesprej via het meegeleverde kaartje had ik deze twee dagen later binnen, niks dan goeie woorden over dit bedrijf en deze service!!!

Hi Egbert, Nogmaals excuses dat u geen buisjes en pasjes meegeleverd heeft gekregen. Gelukkig hebben wij dit kunnen oplossen en heeft u het board alsnog snel kunnen gebruiken:) Met vriendelijke groet, Team Snortboard

Geniaal en kneiterlijp!

Kneiterlijp product! Geniaal bedacht ;)

Overcingellaan 17

9401 LA Assen