Prima ervaring

Goed product duidelijke website.

Zeer goede kwaliteit molenaartrap

Snel bezorgd, trap is van hoge kwaliteit

Niks mis mee

Goed product Vlotte levering Prima prijs

goed en snel

goed product, maatwerk mogelijk en snel geleverd. Heldere bestelprocedure

Gewoon prima in orde

Snel en prima de bestelling verzorgd. Geen op of aanmerkingen. Prima geregeld!

Wim dank voor deze beoordeling! Mahonie is in trek en we zijn trots op het mooie hout wat wij krijgen van onze leverancier. Wij zullen ook dit doorgeven aan hun. We willen je veel geluk wensen met de aankoop en dank voor het vertrouwen. Vriendelijke groet, André

Aanrader!

Perfecte klantvriendelijke service; zonder te vragen worden zelfs passende schroeven en pluggen bijgeleverd! Veel leveranciers denken daar niet aan!

Goedemorgen John, Dank voor deze mooie beoordeling! Het maakt ons trots. De keuze voor Mahonie lijkt mij dan ook meer dan prima te zijn overgekomen. Veel geluk met de aankoop en bedankt voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. Vriendelijke groet, André

op foto lijkt het mooier en beter

Helaas geven ze geen duidelijke antwoorden op de vragen die je stelt, het was alleen gebeitst, vraagje welke ivm goed kunnen verven, lak zit er niet op en niet mooi, dus tja prijs redelijk, maar daarna nog veel schilder en aflak werk!

Goedemorgen Rita, Dank voor de beoordeling al had ik gehoopt dat deze hoger uit zou vallen. Maar van alle feedback kunnen we leren. Inmiddels hebben we contact hierover gehad. Ik begrijp dat er veel meer werk is gekomen op advies van een externe verfspecialist. Zoals aangegeven in de mail had ik jullie hier wel mee willen helpen. Alsnog wil ik jullie veel geluk wensen met de aankoop. Vriendelijke groet, André

Mooi hout, uitstekend verpakt en snel geleverd

Onbehandelde trapleuningen besteld via duidelijke website. De levering kwam heel snel binnen (2 werkdagen). Alles zat uitstekend verpakt, zoals ik het helaas zelden zie, maar alles zag er onbeschadigd uit na uitpakken, dus perfect. Het grenen hout zag er prima uit, mooi geschuurd, ook de uiteinden. Juiste maten. Dus daarom een Zeer goed beoordeling, aanrader!

Goedemorgen Pep, Dank voor deze top beoordeling! Ja wij leveren graag de schroeven en pluggen bij om zo een teleurstelling te voorkomen. Het maakt ons trots als bedrijf deze complimenten te krijgen! We zullen blijven ontwikkelen om zo in de toekomst onze klanten ook te blijven verrassen. Dank voor het vertrouwen! Groet, André

Helemaal proma

Hi Petra, Fijn dat alles opgelost is en dank voor het contact. Samen naar de mogelijkheden gekeken en zo te zien naar tevredenheid opgelost. Veel geluk van de aankoop. Groet, André

Geweldig product - Top contact

Voor een project moest ik snel nieuwe leuningen hebben. Contact gehad met de klantenservice. Vrolijke dame aan de telefoon gehad, die mij doorverbond met een collega en die heeft mij super geholpen. Bestelling geplaatst en op de juiste dag uitgeleverd. Leuning zijn top, behandeling helemaal super en mijn klant is ook weer tevreden. Zeker ga ik bij volgende klussen weer contact met Onlinehoutspecialist opnemen.

Hi Jack! Graag gedaan! We helpen daar waar wij kunnen en willen graag mee denken. Bij dit project kwam alles mee samen en zo is iedereen weer gelukkig. Tot de volgende! Groet, André

vlotte levering.

On line bestelling doorgegeven. Prompte levering met een perfect product.

Fouten worden hersteld

In mijn geval is er ergens een fout gemaakt in de postcode zodat het pakket op het verkeerde adres bezorgd dreigde te worden. Geprobeerd contact op te nemen met de bezorgdienst maar dat haalde niets uit. toen contact op genomen met de Online Hout winkel en die regelde het dat het goed kwam. En het bestelde voldoet ook heel goed. Wat opviel was de hoge kwaliteit van de meegeleverde schroeven, dat maak je ook wel anders mee.

Hi Hans, Ja soms gaat er wel eens iets niet direct helemaal goed. Maar we lossen het op dat is de belofte. Dank voor deze mooi, nee super beoordeling! Het maakt ons meer dan trots. Kwaliteit is voor ons erg belangrijk. Dank voor het vertrouwen en veel plezier van de aankoop. Groet, André

Snel en goede kwaliteit

Het bestellen van een extra stukje trapleuning ging snel en vrij makkelijk, de bezorging werd goed aangekondigd en toen we niet thuis waren, slim opgelost. Uitstekend werk dus van de Onlinehoutspecialist!

Goedemorgen Rien, Dank voor deze mooie 10! Veel plezier van de aankoop. Groet, André

Goede kwaliteit

We hebben een trapleuning met houders besteld. Goede kwaliteit en fijn afgewerkt. Een aanrader!!

Ondanks de vertraging toch kunnen lachen

Mijn vorige beoordeling aangepast na een telefoontje van André. We hebben er hartelijk om gelachen. Alle gekheid op een stokje. Prettige communicatie, er wordt goed meegedacht en een vriendelijke toon met een lach! Bedankt!

Jock, dank voor het gesprek van gisteren. Ja en dank voor deze beoordeling. Veel succes met de trap, dank voor het vertrouwen en dank voor de lol van het gesprek van gisteren. Groet, André

Duidelijke website

Goedemorgen Henry, Dank voor de beoordeling. Ik hoop dat de trap mooi staat. Veel plezier van de aankoop! Vriendelijke groet, André

Mooie producten en uitstekende service.,

Hi Roy, Bedankt voor je mooie beoordeling. Het maakt ons trots. Veel plezier met je aankoop en dank voor het vertrouwen. Groet, André

Prachtige leuning dankzij Onlinehoutspecialist. Chapeau.

Ze leveren uitmuntend werk. En je hebt het snel in huis. Goed gedaan jongens.

Goedemorgen Cees, Graag gedaan. We proberen het altijd sneller te leveren als wat er vermeld wordt. Dank voor het vertrouwen en veel plezier met je aankoop. Groet, André

Goed geregeld

Zeer snelle levering en vergeten vermelden 2x schilderen en na vragen als nog gedaan. Toppers

Goedemorgen Niek, Jij bedankt voor het direct doorgeven. Omdat we alles op maat maken en ook de kleur naar wens maken kunnen we daar snel mee schakelen. Dank voor het vertrouwen en succes met de leuningen! Groet André

Bedankt voor de beoordeling!

Super communicatie en top product

Wat een snelle en leuke communicatie had ik via de mail met André. Het advies was super en we kregen meerdere opties aangeboden. De levering ging ook nog snel dus dat was helemaal top. Wij zijn erg tevreden en zullen jullie ook echt aanraden bij vrienden en familie.

Bedankt voor de mooie beoordeling Tulay. Ook namens mij bedankt voor het leuke contact! Veel plezier met de aankoop en als er eens vragen zijn dan weet je ons te vinden. Groet, André

Houten trap besteld. Goede kwaliteit. Zeer tevreden

Pascale bedankt voor het vertrouwen en deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om dit te lezen. Vele veilige stappen omhoog zeggen we dan maar. Groet, André

efficiënt, goede service

prima en snel

Anton bedankt voor deze mooie beoordeling en graag gedaan.

Surpris de l'usine d'assemblage

Si le produit correspond à la description, le plus surprenant est de découvrir que l'usine d'assemblage est située à Fleurus (50kms de mon domicile).

Jacques merci pour la commande et la confiance. De rien ! J'espère que vous pourrez faire de nombreux pas en avant en toute sécurité. Salutations André

Heel fijn bedrijf.. doet wat het beloofd !

Geweldige mensen

Dank voor dit mooie compliment! Hoop dat de trap ook helemaal naar wens is. groet, André

Familie van de Weystraat 71

8923 CK Leeuwarden

Over Onlinehoutspecialist.nl

Sinds 1918 zijn wij al actief in de houtbewerking. We hebben een grote productie in traponderdelen en diverse houtproducten. De producten leveren we dagelijks in de gehele Benelux, op de gewenste locatie. Wij hebben een Nederlandse productie waardoor we snel kunnen schakelen en de kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Zo hebben wij onze sporen verdiend in de houtbewerking. Door de grote vraag naar leuningen en balustrades van particulieren door heel Nederland kwamen we er achter dat onze producten moeilijk te verkrijgen zijn. Hierdoor hebben we de stap gemaakt om de producten ook online aan te bieden.