2 eettafelstoelen besteld. Snel geleverd. Stoelen waren goed verpakt. Was ook nodig want de verpakking kwam enigszins beschadigd aan. Maar stoelen waren onbeschadigd. Je moet de stoelen zelf in elkaar zetten. Was niet ingewikkeld maar ging ook niet heel makkelijk. Er zit een fout in de bijgeleverde tekening (volgorde boutjes en ringetjes). Zelf maar een gaatje gemaakt in het vilt waar de stoelen op het onderstel komen met boutjes. Anders kreeg ik ze er niet in. En mijn tip gebruik niet het bijgeleverde inbussleuteltje maar pak een elektrische schroevendraaier/boormachine anders kun je niet genoeg kracht zetten om door het stukje vilt heen te komen. Maar de stoelen zitten goed en staan prachtig. Blij mee

Hi Angela, bedankt voor je mooie, constructieve beoordeling. Daar zijn we blij mee! Ik ga jouw opmerking doorsturen naar de juiste afdeling! Zou je ons misschien kunnen mailen met welke stoel je moeite hebt gehad? Dat kan naar [email protected]. We horen het graag van je en alvast bedankt!

Aanrader!

Mooie stoelen en snelle service

Hey Bahareh, bedankt voor je mooie beoordeling. Daar zijn we erg blij mee :)! Veel plezier met je nieuwe stoelen. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Prachtige interieur met zuiver. Ben er erg blij mee!

Ik ben erg blij met de geleverde spullen. Dit is geheel naar mijn smaak.

Hi Rianne, bedankt voor je super beoordeling. Dat waarderen we! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

tevreden

Ik ben heel blij met de stoelen, ze zitten fijn. Het bezorgen was wat chaotisch, doordat 2 stoelen werden nageleverd. Ik had dat niet goed in de gaten. Ook was de levering een dag uitgesteld, wat jammer was en onhandig.

Hai Christine, Bedankt voor de goede beoordeling. Natuurlijk vervelend om te horen dat de levering niet soepel is verlopen. Onze excuses hiervoor. Geniet van je nieuwe stoelen! Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Een prachtige stoel gekocht, zit zo ontzettend lekker. Prachtig design, zit lekker en kwam middels transport netjes verpakt aan. Stoel zat snel in elkaar en was heel aangekomen. De service voor de klanten is dat er wordt mee gedacht, wat heel fijn is. Al met al een fijne ervaring.

Hey Jolanda, bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is en het een positieve ervaring is geweest. Dat horen we graag! Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar.

Mooie site, mooie producten, snelle levering!

Hi Mirjam! Bedankt voor je mooie beoordeling. Dat waarderen we! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

snelle levering na bestelling

Na besteld te hebben werden de stoelen snel geleverd. De aardige chauffeur hielp de stoelen in de lift te zetten. De stoelen zijn geheel naar tevredenheid. Zuiver levert goede service!

Beste, bedankt voor deze mooie beoordeling! Geniet van de mooie stoelen en als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Prachtig dressoir dat snel geleverd werd!

Het Groove-dressoir is precies zo mooi als op de foto! Daarnaast werd het conform de online vermelding binnen enkele dagen al geleverd. We zijn er erg blij mee!

Hi Ans, bedankt voor deze goede beoordeling. Altijd goed te horen dat het bezorgen goed is verlopen. Veel plezier van het mooie dressoir. Als we je nog ergens bij kunnen helpen horen we het graag!

Super snelle levering, het product zoals verwacht

Hey Marcel, bedankt voor deze mooie beoordeling! Geniet van je product en als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Prachtige tuintafel

Mooie stevige tafel. Groot genoeg voor 2, waait niet van terras af. Prima!

Hi Marga, bedankt voor je mooie beoordeling. Dat waarderen we! Veel plezier met je nieuwe aanwinst in het zonnetje op het terras. Als we nog ergens bij kunnen helpen, staat onze Klantenservice voor je klaar!

Snel geleverd en prachtige lamp

Staat heel mooi!

Prachtig robuste kandelaars, wel wat groter dan ik dacht, is niet zo duidelijk op het plaatje.

Goed!

Ik heb mijn Zuiver Ridge Rib stoelen al meer dan 5 jaar dus het was hoog tijd om de stoeldoppen eens te vervangen. Ik vond deze niet in de webshop maar dankzij de FAQ was mijn bestelling snel in orde gebracht. Ik bestelde 3x de stoeldoppen (per 8 verpakt) en deze zijn snel aangekomen. Wat ik wel jammer vind, is dat deze in 3 aparte zakken zijn aangekomen... Veel afval dus.

Zuiver en goed.

Prima service snelle levering.

Een tien?

Hoe vaak komt het voor dat je een tien als cijfer kan geven? Nu Zuiver is dat op zijn plaats. ^ stoelen gekocht via website. 3 weken later worden de stoelen afgeprijsd met 100,00 euro per stoel. Na een mailtje dat we dit toch wel heel zuur vonden is er na overleg met het management besloten deze korting ook voor ons toe te passen. Binnen een week was het geld betaald! Service, luisteren naar de klant, en je inspannen voor de klant, ouderwets : BEDANKT ZUIVER

Keurig geholpen!

Goed geholpen, ook een keurige afhandeling van een retour product!

Onderdelen

Heel fijn dat in dit geval losse onderdelen van de rib cage zijn te bestellen. Goed, duurzaam bezig. Het onderdeel is bovendien verbeterd.

Fijne service en snelle levering

Super tevreden! Helaas kwam mijn eerste bestelling (een spiegel) kapot aan. Heel fijn contact gehad met de klantenservice en binnen no time naar volle tevredenheid opgelost. De producten zijn prachtig en van mooie kwaliteit.

Perfecte service

Perfecte service

Supersnelle levering!

Snel geleverd en heel erg tevreden met de bank

Goede en snelle levering.

De door mij bestelde doppen voor onder mijn eetkamerstoelen zijn van een goede kwaliteit en gemakkelijk te monteren .

Lamp gevallen, klein onderdeel stuk

Onze zoon heeft de lamp omgegooid waardoor een stangetje in de kap knapte. Ik vroeg of ik het onderdeel los kon kopen, dit was niet mogelijk. In plaats van een ring een hele nieuwe lampenkap (70 euro) moeten kopen. Niet echt duurzaam, heb nu onderdelen over.

Top !

We ordered 4 Albert Kuip chairs, the delivery was very fast and the product is of really good quality. We are pleased.

Snelle levering mooi product

Gewoon zoals service moet zijn.

Wij zijn na vier weken nog steeds heel erg blij met ons kleed.

Met hulp van mijn kleindochter het kleed besteld en wij zijn er na 4 weken nog steeds erg blij mee. De kleuren zijn wat ik hoopte ..heel mooi.. Past perfect en het maakt mij nog steeds blij.

Over Zuiver webshop

‘Zuiver’ betekent voor ons fris, puur en authentiek design voor iedereen, maar niet zomaar iedereen. Met onze eigentijdse collectie meubelen, verlichting en accessoires transformeren we toekomstgerichte materialen, vernieuwende designideeën en ontwerpen naar elk huis, om deze zo comfortabel mogelijk te maken en jouw gevoel van thuis te definiëren. Tomorrow’s designs for today’s interiors.