Het wachten op het retourbedrag duurt erg lang….

Beste medewerkers van Zuiver, Het brengen en halen ging goed. Maar ik wacht wel erg lang op het geldbedrag….ik heb het kastje meteen weer ingepakt omdat ik zag datasets kleur niet past. Ik hoop dat het bedrag gauw retour komt! Dan kan ik beoordelen…

Door een fout van PostNL was mijn bestelling beschadigd en na een mailtje met duidelijke foto’s kreeg ik de volgende dag al een track&trace voor een nieuwe en het ophalen van de beschadigde artikel. Top medewerkers op de klantenservice!

Prachtig, maar.....

Ben heel blij met deze 2 tafeltjes totdat ik vanavond, een week na levering, zie dat er in de grote tafel rand een behoorlijke druk zit met eronder een kleine beschadiging. Helaas niet gezien bij het uitpakken.

Uitstekend bedrijf .

Twee fauteuils en een bank gekocht en ben zeer tevreden over kwaliteit design en bruikbaarheid.

prima, toegankelijke site, bestellen en twee dagen het zitcomfort in huis

Zie boven

Mooie barkrukken , kwaliteit erg goed.

Netjes op tijd en mooie producten.

Great!

Everything was perfect!

Mooie stoelen!

2 mooie, oranje rib stoelen, snel bezorgd

Matig en klantenservice slecht

Wij hebben de Cooler be Cool van Zuiver besteld. Prachtig ding. Bij het eerste gebruik (zaterdag) lagen er 2 clipjes / pennetjes / onderdelen van de wielen op de grond en was de rem van dat wiel stuk. Maandag een mail met foto’s over gestuurd en nu (zaterdag een week later) nog steeds geen enkele reactie op ontvangen.

Mooie meubels, goede bezorging, matige klachten afhandeling

Mooie meubels. Maar helaas werd een van mijn meubels beschadigd bezorgd. Klantenservice was vriendelijk, maar traag. Een omruiling is op dit moment alleen ophaling geworden. En telefonisch krijg ik Zuiver moeilijk te pakken. 15 minuten in de wacht, en toen kreeg ik iemand aan de lijn zonder toegang tot de systemen. Die zou zorgen dat ik terug werd gebeld. Dat gebeurde ook, maar weer iemand zonder toegang tot de systemen. Nu wacht ik weer op iemand die me terugbelt met hopelijk wel toegang tot de systemen. Ondertussen ben ik 2 vrije dagen kwijt door het wachten op de bezorgservice, en heb ik nog steeds geen meubel. Beetje jammer. Als alles in 1x goed was gegaan zou ik het bedrijf absoluut aanbevelen, maar ik hoop dat ze de problemen bij de klantenservice kunnen oplossen.

Fijne stoelen, snelle levering via online bestelling

Bestel Zuiver-stoelen via hun eigen website: de prachtige stoelen worden snel geleverd. Bestel NIET via Loods 5! Tegelijkertijd met deze stoelen hadden we 4 stoelen voor een familielid via Loods 5 besteld en al betaald. Foutief mailadres: kan gebeuren, maar daardoor kan geen leverafspraak gemaakt worden. Contact met klantenservice gaat heel moeizaam, reactie duurt eindeloos en het probleem is nog niet opgelost. Terwijl wij al genieten van de online bestelde stoelen, wacht de familie nog steeds op levering.

Mooie klok

Mooie klok besteld, werd snel geleverd en ziet er mooi uit. Blij mee

The Zuiver Storm table (220cm) is beautifull but move a bit to much when writing or erasing pencil. It can be annoying.

Onduidelijkheid bij retourzending

Een week geleden het eea retourgezonden en nog steeds niets gehoord!

Hi Jacco, Bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Er kan normaliter rond 14 dagen overheen gaat voordat een retour is verwerkt. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Klantgericht en echt persoonlijk

Ik ben ontzettend tevreden over mijn aankoop bij Zuiver. Mijn tafel is prachtig, ik geniet er elke dag van. Ik vond de service om mijn aankoop heen echt van kwaliteit: persoonlijk, precies wat ik nodig had. De communicatie over telefoon en mail was heel prettig en betrouwbaar. De mensen die de tafel kwamen brengen waren ook top! Jullie verdienen een 10!

Hi Alice, bedankt voor je mooie bericht. Wat leuk om te horen dat je een fijn contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de bezorging goed is verlopen. Veel plezier van je mooie tafel. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Geweldig product tafel twist

Fantastische kwaliteit tafel, prima en snel aangeleverd en goed verpakt, zeer makkelijk in elkaar te zetten. Een 10 dus.

Hi Janine, bedankt voor je mooie bericht. Wat goed te horen dat het vlot is bezorgd en je tevreden bent over de kwaliteit. Veel plezier van je aankoop. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Top service en meedenken met een oplossing .

Via service mijn probleempje opgelost.

Hi Henk, bedankt voor je mooie bericht. Wat fijn dat onze service goed is bevallen. Veel plezier van je aankoop. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

snelle bezorging

zeer vriendelijke klantenservice, behulpzaam en goed bereikbaar

HiAstrid, bedankt voor je mooie bericht. Wat leuk om te horen dat je een fijn contact hebt gehad met onze klantenservice. Veel plezier van je aankoop. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Netjes en snel geleverd

Stoelen kopen via internet is best spannend. Maar in dit geval precies als op de afbeelding en dus geen rare verrassingen. Fijne eetkamerstoelen Buddy snel en goed verpakt geleverd.

Hi Truus, bedankt voor je mooie bericht. Goed te horen dat de stoelen naar wens zijn. Veel plezier van je aankoop. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Prima geregeld

Moest voor oude stoelen de nieuwe beschermdoppen hebben die ook op 2 nieuwe zaten. Via WhatApp gevraagd, verwijzing naar de webshop gekregen, besteld en binnen enkele dagen in huis en op de stoel.

Hi Robin, bedankt voor je mooie beoordeling. Goed te horen dat je ons goed kon bereiken via Whatsapp. Veel plezier weer verder van de stoelen. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Overzichtelijke winkel en mooie producten.

Een prettige zoektocht en een snelle levering.

Hi Jolanda, bedankt voor je mooie reactie. Goed om te horen dat onze verbeteringen van de webshop worden gewaardeerd. Geniet van je aankoop!

Mooi product.

Goede kwaliteit kussens en heel snel bezorgd.

Hey Janneke, bedankt voor je prachtige beoordeling. Dat doet ons goed! Geniet van de kussens. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Weer een mooi product erbij

Goede communicatie, mooi product, fijne levering

Hey Jiri, bedankt voor je goeie beoordeling! Dat waarderen we :)! Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Fijne stoelen.

Hi Carla, bedankt voor je super beoordeling! Daar zijn we blij mee! Veel plezier met je nieuwe stoelen. Als we nog ergens bij kunnen helpen staat onze Klantenservice voor je klaar!

Schoot 2 b

1551 NB Westzaan

Over Zuiver webshop

‘Zuiver’ betekent voor ons fris, puur en authentiek design voor iedereen, maar niet zomaar iedereen. Met onze eigentijdse collectie meubelen, verlichting en accessoires transformeren we toekomstgerichte materialen, vernieuwende designideeën en ontwerpen naar elk huis, om deze zo comfortabel mogelijk te maken en jouw gevoel van thuis te definiëren. Tomorrow’s designs for today’s interiors.