Wij zijn na vier weken nog steeds heel erg blij met ons kleed.

Met hulp van mijn kleindochter het kleed besteld en wij zijn er na 4 weken nog steeds erg blij mee. De kleuren zijn wat ik hoopte ..heel mooi.. Past perfect en het maakt mij nog steeds blij.

Bank besteld bij Zuiver op Zondag en Dinsdag werd hij al bezorgd. Heel blij met de bank.

De staande schemerlamp pas bij mijn interieur en dus bij mij.

Zie boven

vlotte levering

Eerst gebeld omdat de stoeldopjes die ik op mijn stoel had niet meer te koop zijn. Maar de nieuwe ronde stoeldopjes passen ook prima op de ribstoelen.

Leuke producten, goede kwaliteit

Leuke producten met goede kwaliteit

Ecologische impact verstuurt in twee enveloppen

Jammer dat jullie de bestelling in twee aparte enveloppen versturen Hoge winstmarge op 16 doppen 26 euro

Nette, correcte en snelle afhandeling

Goede verpakking

Smooth shopping experience, easy assembly

Delivery came at the scheduled time, deliverers were very nice and careful. Storm dinner table was easy to assemble and it is very sturdy. It looks even better than in the pictures and I would highly recommend it.

Buiten dat het heel kwalitatieve produktenten zijn was ook de levering top. De mannen die mijn tafel (die redelijk zwaar is) geleverd hebben waren zo professionneel en vriendelijk en hebben mij fantastisch geholpen.

Een snelle en goed verpakte levering.

Zal zeker vaker bij Zuiver meubels kopen.

Prachtig vloerkleed

Wat een prachtige aanvulling voor mijn woonkamer.

Fijne, heldere website. Prima passende reserve-onderdelen. Had wel in 1 verpakking gemogen ipv 4 enveloppen.

Een welkom geschenk

Een wens van onze kleindochter heb ík hiermee vervuld.

heel goed

snelle levering en communicatie

Top product

Heel mooie lampen die bij ons passen en goed afgewerkt

Betrouwbaar

Snelle en correcte levering na online bestelling.

Uitstekend!

Snel bestelling ontvangen

Tip Top

Fijne stoelen, prachtige kleur

Snelle verzending, goede communicatie en mooi tafeltje!

Mooie product en zeer klantvriendelijk

Zuiver geeft een hele goede en snelle service en antwoorden snel op vragen.

Mooi product

Wij hebben een 3 poot staande lamp tripod en de daarbij behorende tafellamp gekocht. Heel mooi materiaal

Veel pakjes

Ik had 7 sets vloerdoppen voor onze stoelen besteld, onder andere om geen portokosten te betalen. Wie schetst mijn verbazing toen ik 7 emails kreeg, elk voor de verzending van 1 pakje, daarna 7 emails met verwachtte (identieke) aflevertijd, en vervolgens 7 pakjes kreeg. De doppen voldoen trouwens prima.

Duidelijk advies

Ik had dopjes nodig voor onder mijn rib stoel. Kreeg goed advies. Dopjes waren er snel en heel makkelijk te monteren. Heel fijn.

Uitstekend geholpen

Mijn dopjes aan de onderkant de stoel waren versleten en per mail heb ik goed advies gekregen. Na bestelling een heel snelle bezorging. Mijn stoelen zijn weer als nieuw.

Goede kwaliteit prijs verhouding

Fijn zit, mooie uitstraling en goede kwaliteit voor een prima prijs. Kortom ik ben erg tevreden met mijn eetkamerstoelen van OMG

Schoot 2 1551 NB Westzaan

Over Zuiver webshop

‘Zuiver’ betekent voor ons fris, puur en authentiek design voor iedereen, maar niet zomaar iedereen. Met onze eigentijdse collectie meubelen, verlichting en accessoires transformeren we toekomstgerichte materialen, vernieuwende designideeën en ontwerpen naar elk huis, om deze zo comfortabel mogelijk te maken en jouw gevoel van thuis te definiëren. Tomorrow’s designs for today’s interiors.