Uitstekend geholpen

Mijn dopjes aan de onderkant de stoel waren versleten en per mail heb ik goed advies gekregen. Na bestelling een heel snelle bezorging. Mijn stoelen zijn weer als nieuw.

Goede kwaliteit prijs verhouding

Fijn zit, mooie uitstraling en goede kwaliteit voor een prima prijs. Kortom ik ben erg tevreden met mijn eetkamerstoelen van OMG

Goede service!

Het door mij bestelde product bleek helaas defect. Ik vulde het retourformulier in en verwachtte een lange procedure. Niets bleek minder waar: ik kreeg per omgaand de benodigde formulieren om het product kosteloos te retourneren. Een dag later had ik een nieuw, vervangend product in huis! Heel mooi (bijzet)tafeltje!

Lampen zijn mooi, verzending laat te wensen over

Het is bijzonder dat Zuiver de drie lampen die ik besteld heb in hun originele verpakkingen verstuurd heeft. Dit betekent dat er drie pakjes verzonden zijn. Geen aparte doos er omheen. Hierdoor kan ook iedereen zien wat er in de verpakkingen zit. Voor deze prijsklasse vind ik dat eigenlijk heel slordig. Ik heb bewust bij Zuiver zelf besteld om dit soort zaken te voorkomen. Een volgende keer toch een van de retailers? Hopelijk doem de lampen het straks en krijgen ze een mooie plekje.

Bestelling geplaatst, volgende dag bezorgd!

Helaas was ik niet thuis toen de bezorger kwam, had het pakket niet zo snel verwacht. Maar het is goed gekomen. De 2 stoelen zijn toegevoegd aan de 4 die we al hadden. Het verschil is best groot; de zitting en rug zijn nog vrij hard in vergelijking met de andere stoelen. Maar ook dat komt vast goed.

Mooie, duidelijk afleesbare klok!

Ben erg blij met de roze tafelklok. Hij is mooi vormgegeven en heel duidelijk af te lezen door de zwarte wijzers

Quick delivery and amazing and beautiful rug!

Quick delivery! And the rug is just beautiful and comfortable !

Snelle levering en prachtige lamp!!

Heel makkelijk om iets te bestellen. En heel goed geholpen

Mooi product zeer vriendelijk en uitstekende service.

na twee weken producten nog niet ontvangen,

NA bestelling een bedank mail ontvangen, heb geduld het kan even duren, twee weken geen enkel bericht en vandaag de vraag om een beoordeling in te vullen. Nou ja dan kun je hem krijgen, wat een slechte ervaring, ga straks maar even bellen.

Een handig bijzet tafeltje

Ik ben zo blij met de klok van Zuiver. Mooi materiaal, perfecte service, mooi proces op internet. Kortom, ik verwacht dat ik nog wel is vaker wat bij jullie ga bestellen!

Prachtig!

Fijn kleed. Ligt lekker stevig op de grond. Mooie kleuren! Heel blij mee!

Mooie producten en snelle levering.

Binnen enkele dagen had ik mijn bestelling in huis. Netjes verpakt, zodat het niet kon beschadigen. Prima!

Mooi kleed en heel snel geleverd.

Het kleed is apart van vormgeving en de kleuren ook precies zoals weergegeven op de site. Heel snel geleverd bovendien.

Héél goed!

Dit was onze eerste bestelling bij Zuiver en we zijn erg enthousiast. Zowel over de mooie nieuwe eettafel als over de snelle levering! Top!!

Mooi duurzaam met kwaliteit voor de producten

Een puur - zuivel Nederlands bedrijf. Snel - goed - duidelijk.

Snelle levering en mooi product!

Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Volgende dag al geleverd. Mooie klok! Heel zacht uurwerk. Moderne klok in een oude stijl.

Helemaal goed

Ik had een beschadiging, dit is prima geregeld.

Prima product en tijdige levering

betrouwbaar service, klant vriendelijk

nvt

Nice coatrack

A lovely and practical coatrack that was easy to assemble.

stijlvolle stoelen

goede kwaliteit, snel bezorgd en goed verpakt

stijlvolle stoelen

goede kwaliteit, snel bezorgd en goed verpakt

Heel goed geregeld.

Mijn lamp was beschadigd , kreeg snel een nieuwe en toen de oude terug gestuurd.

Schoot 2 b

1551 NB Westzaan

Over Zuiver webshop

‘Zuiver’ betekent voor ons fris, puur en authentiek design voor iedereen, maar niet zomaar iedereen. Met onze eigentijdse collectie meubelen, verlichting en accessoires transformeren we toekomstgerichte materialen, vernieuwende designideeën en ontwerpen naar elk huis, om deze zo comfortabel mogelijk te maken en jouw gevoel van thuis te definiëren. Tomorrow’s designs for today’s interiors.