Prima snelle levering

Gewoon goed, geen klachten alles goed afgehandeld.

Snelle correcte levering!

Bestelling kwam keurig op tijd, goed op de hoogte gehouden. Goede prijs!

Mooie producten prima service.

Snelle levering en uitstekende smakelijke producten.

Gerne wieder

Habe die bestellten Entwurmungsmittel für unsere Hunde unglaublich schnell mit DHL bkeommen - "normale Zustellung" fand innerhalb von 24 Std. nach der Bestellung statt. Daumen hoch! Daher gern wieder, wenn nach wie vor der Preis stimmt :-).

Sehr schnelle Bearbeitung und Lieferung

Auf jeden Fall weiter zu empfehlen

Zeer behulpzaam en meedenkend

Doordat ik een fout in het adres had gemaakt kon het pakket niet geleverd worden. Door meedenken van de medewerkster is dit helemaal in orde gekomen.

slechte communicatie, correcte afhandeling na contact klantenservice

Mijn bestelling werd geannuleerd, zo maar, zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Na 10 dagen wachten toch maar eens gebeld, mijn bestelling bleek geannuleerd doordat 1 van de items niet op voorraad was.... Dus erg slechte communicatie. Toch een voldoende score doordat klantenservice dit netjes oploste. Echter, de nieuwe betaling via klantenservice erg omslachtig, geen betaallink, geen tickie oid, moest het zelf overmaken en een betaalbewijs sturen.... Internet aankopen behoren gemak voorop te stellen, niet hier helaas...

Keurig op tijd en goed verpakt

Het voer kende ik al, en aan de deur geleverd is met 12 kilo perfect. Mijn Bella is er ook blij mee.

Website bereikbaar en levering binnen 24 uur

Website bereikbaar en levering binnen 24 uur

schnelle lieferung

i deal

Unkomplizierte Lieferung nach Deutschland

Sehr gutes Preis Leistungs Verhältnis über den Lieferstatus wurden wir ausreichend informiert, einfacher Bestellprozess. Gerne wieder.

Helemaal prima

Prima en snel en correct afgehandeld

Producten die ik regelmatig bij een lokale dierenwinkel kocht, koop ik nu voortaan online via MyPetWorld. Het scheelt namelijk een paar euro in de portemonnee. Website is makkelijk te bedienen en de producten heb je veelal binnen 3 werkdagen in huis. Top!

ik heb een goede ervaring met het bestellen bij mypetworld

Hat alles super schnell geklappt... gern wieder

Bestens

Aanrader

Goed geprijsd, gratis verzonden en blij met het product! Meteen aangeraden aan anderen :)

Sehr gute Artikel

Artikel relativ schnell versand

Goed verpakt en snel verzonden!

Voldoet aan mijn verwachtingen

Behulpzaam

Mijn bestelling was na paar dagen nog niet geleverd. Na telefonisch contactc werd het probleem (te weinig voorraad) goed opgelost met alternatief. Het pakje werd de volgende ochtend afgeleverd.

Gemengde gevoelens

Besteld bij my pet word. Helaas werd maar een deel bezorgd. De bestelling kwam overigens pas na een paar dagen, terwijl op de website staat: vandaag voor 8 uur besteld, dezelfde dag verzonden. In verband met de ontbrekende artikelen gebeld met hen. Na telefonisch contact te hebben gehad bleek de rest van de bestelling niet leverbaar. Jammer dat ik hiervoor zelf contact moest opnemen. Vervolgens heb ik een creditnota ontvangen. We zijn inmiddels een week verder maar mijn Klarna account is nog steeds niet bijgewerkt. Daar staat dat ik nog steeds de volledige bestelling moet betalen. Dus ook de niet geleverde artikelen die tevens niet meer leverbaar zijn. Dus moet ik weer contact opnemen. Ik had verwacht dat dit gewoon goed verwerkt zou worden. Jammer.

nette afhandeling en netjes bezorgd, gewoon top

Alles uitstekend

Alles perfect

Super net bedrijf

Door een storing in het systeem kon ik iets bestellen wat al niet meer leverbaar was ! Ik kreeg een mailtje met de vermelding en dat het helaas niet mogelijk was de bestelde kalkoenstrips te leveren en dat ik mijn geld terug kreeg ! Met hun welgemeende excuses en een korting bod voor de volgende bestelling van 15%! Zeer netjes opgelost zo !

Prima prijs, snelle levering

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en snelle levering