Makkelijk bestellen in ruim assortiment voor goede prijzen

Bestellen gaat heel makkelijk en je hebt een ruime keuze uit veel produkten. Helaas duurde het meer dan een week voordat ik de bestelling binnen kreeg. maar over all... niets te klagen en zou de volgende bestelling weer daar doen.

Gute Erfahrung gemacht von der Bestellung bis zum Versand

Einfache Bestellung und dazu noch günstige Medikamente schneller Versand nach Deutschland eben Perfekt.

Schnelle Lieferung

Leider waren auf dem von mir bestellten Hundekissen noch Hundehaare von einem anderen Hund. Ansonsten war alles super.

Snel en goed geleverd. Heel fijn.

Snel en goed geleverd, de Veggiedent. Heel fijn.

Bij aankomst bleek dat mijn pakje had gelekt. Ik heb dat gemeld en direct een nieuwe verpakking ontvangen

Perfekt

Prijs is laag tegen andere aanbieder, makkelijk online bestellen en snel geleverd. Dankjewel!

Alles gut geklappt

Bin zufrieden. Hat zwar mit der Lieferung ein paar Tage gedauert, aber dafür war der Preis sehr gut. Gerne wieder.

Alles verzorgd en netjes geleverd

uitstekend

snel, en vlotte levering.

Schnelle Lieferung von Tierarzneimittel, hier Zeckenschutz.

Schnelle Lieferung, gute Preise, Zahlungsmöglichkeit Rechnung.

Schnelle Lieferung, 1a-Qualität

Alles bestens - jederzeit gerne wieder.

Alles bestens, schneller Versand, tolle Artikel

snel en netjes verpakt

de bestelling was makkelijk te plaatsen en de prijzen zijn prima. Het was netjes verpakt.

Helemaal goed!

Snelle levering vh juiste product tegen een vriendelijke prijs.

Goede prijs en snel geleverd

Anti vlooien middel besteld voor onze katten. Een stuk voordeliger dan bij de dierenarts en mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd.

Hat alles super geklappt.

Bei der Bezahlung gab es ein Problem, aber das hat der freundliche Support gelöst. Auch der Versand war schnell. Hier bestelle ich immer wieder gerne.

Mooie prijs, snelle bezorging!

Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb.

Alles bestens!

Superschnelle Lieferung, bester Service und Top-Qualität! Gerne wieder!

Bestellen gaat goed, op tijd leveren was een probleem 4x moeten bellen.

Het was mijn eerste ervaring met dit bedrijf, helaas heeft de bestelling die ik deed 8 dagen geduurd voordat ik het in huis had. Klantenservice was vriendelijk en gaven aan dat het meteen verstuurd zou worden, het was immers op voorraad. 2 dagen later vrijdagochtend opnieuw gebeld, bij de klantenservice snapte ze ook niet waarom het niet verstuurd was, maar het zou die middag verstuurd worden, eind van de middag wederom gebeld dat ik nog geen melding had dat het verstuurd was. Maar ik hoefde mij geen zorgen te maken het zou zeker de deur uitgaan. Na het weekend maar weer gebeld en eindelijk vonden ze het blijkbaar bij logistiek tijd om het te versturen. Of ik hier opnieuw ga bestellen dat weet ik nog niet!

Boa

Boa

• Você nos recomendaria? sim

Die Lieferung war nicht vollständig

Ich habe 2 Sachen bestellt und warte auf die Lieferung des 2 Artikels. Der 1. Artikel kam sehr schnell über den 2. Würde ich gerne eine Info erhalten

Voldoende keuze voor verzorgingsproducten en voedingssupplementen voor de hond met een goede prijs-kwaliteit

Alles bestens!!!

Alles bestens!!! Super Kundenservice!!!

Snelle levering van goed product

Zowel de bestel- en leveringsprocedure als het product zelf krijgen van ons een dikke voldoende!

Super goed

Bedankt (: