Snel en goede service

Goed en snel

Article reçu rapidement, très bien emballé et prix très correct

Heb al een paar keer besteld bij MyPetWorld.

Snelle levering. De kauwstrips waren een tijdje niet bestelbaar,helaas. Maar nu weer wel.

fast delivery

it was all fine

Snelle levering en prima prijzen.

Goed, goedkoop en snel

Perfecte app en levering

Snel en voordelig mijn aankopen voor de hond gehaald

okay und unkompliziert

Zu dem Medikament kann ich leider noch nichts sagen ,da ich erst abwarten muss wie gut es wirkt. Vertragen hat mein Katzen Kater es ganz gut.

Alles super, schnelle Lieferung, perfekt

Hat alles super geklappt. Erst war ich ein bisschen skeptisch, weil es ein niederländischer Shop ist. Aber meine anfänglichen Zweifel haben sich zum Glück nicht bestätigt. Ich werde auf jeden Fall wieder hier bestellen.

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en scherpe prijs, aanrader!

Prima voor elkaar.

Goede ervaring. Helemaal blij mee.

Gauw en goed!

Gauw en goed

Bestellung

Hat alles super gepasst. Termingerecht Bestellung erhalten.

Goed product

De levering duurde wat lang maar verder geen opmerkingen

Alles netjes voor de levering daarna geen melding dat het later kwam.

Alles netjes maar niks laten weten dat er vertraging was van de bestelling. Dat vind ik zeer irritant.

Todo como estaba previsto

Todo correcto

• ¿Nos recomendarías?

Niet voorradig lang moeten wachten

Slechte communicatie

Alles genau wie beschrieben

Habe hier ein SpotOn für meinen Hund gekauft. Ich suchte ein spezielles Mittel, welches bei uns im Fachhandel leider aus dem Sortiment genommen wurde. Hier bin ich fündig geworden und das auch noch zu einem sehr guten Preis. Der Versand erfolgte sehr schnell. Bestelle hier künftig weiter.

Perfekter Service zum kleinen Preis

Alle Produkte waren einfach zu finden, die Preise sind sehr günstig, der Versand erfolgte zügig, alles insgesamt sehr zufriedenstellend

Goede bezorgservice

Teleurstellend

Zonder tegenbericht wordt een bestelling gewoon niet verstuurd omdat een van de producten niet op voorraad is. Na er zelf achteraan te gaan, wordt voorgesteld om dat deel dan te crediteren, prima. Wordt in plaats daarvan de hele bestelling geannuleerd en blijkt ook het andere product niet meer op voorraad. Waardeloos!

Beste L, Het spijt ons zeer te horen over de problemen die u heeft ondervonden met uw recente bestelling. We begrijpen uw frustratie en willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is absoluut niet onze bedoeling om bestellingen zonder bericht niet te versturen of om misverstanden te creëren over de beschikbaarheid van producten. We betreuren het dat uw bestelling is geannuleerd in plaats van gedeeltelijk gecrediteerd, en dat het andere product inmiddels ook niet meer op voorraad is. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze processen en communicatie te verbeteren, zodat dergelijke problemen in de toekomst voorkomen kunnen worden. Om het goed te maken hebben we u een voorstel gedaan, maar helaas heeft u daarop niet gereageerd. Graag vernemen wij nog iets van u. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Team mypetworld

netjes verpakt aangekomen.

Ik bestel hier graag weer, alles netjes verpakt en prima prijzen!

Product voldoet aan beschrijving.

Alles netjes op tijd geleverd. Product doet wat het moet doen. Bestelling verliep moeiteloos.

Lange Lieferzeit

Das Mittel ist sehr gut kaufe ich wieder

günstigstes angebot und super schnelle lieferung

nach recherche im internet fand ich hier den günstigsten anbieter für vectra 3d, bestellt und 2 tage später war die lieferung bei mir. jedem nur zu empfehlen,

Dick Flemmingstraat 23

5161 CA Sprang-Capelle