Goed product, bij vergelijk de goedkoopste

Snelle levering en netjes verpakt. De Flexadin voor de hond was hier het voordeligst.

Schnell, gut und trotzdem angemessene Preise

Meine Igelfamilie bräuchten Futter, welches unkompliziert, gut und schnell via my pet world geliefert wurde.

Snel en vakkundig geholpen

Op voorraad is niet bij alle webshops ook op voorraad, ietwat voorzichtig heb ik deze keer dus even gebeld om na te vragen. Werd netjes geholpen, kreeg de gewenste informatie en heb het hondentuigje besteld. Kreeg het de andere dag zoals beloofd keurig geleverd. Ben dus zeer tevreden.

Snelle levering, beste prijs

PetWorld doet wat het beloofd. Ze leveren supersnel en de prijs is erg scherp.

Snel en netjes verpakt geleverd

Makkelijker te bestellen en snel en netjes verpakt geleverd

duidelijk en snel

De website was duidelijk. Het product was makkelijk te vinden en te bestellen. Snelle levering.

Goed gedaan

Netjes afgeleverd

Flesje om katten urine lucht verwijderen besteld. We hebben het gebruikt en werkt goed. Urine lucht is uit de stof weg.

Het was een snelle levering en het was netjes verpakt.

Snelle levering, goed product!

Helemaal tevreden!

Schnelle, einfache Bestellung und Lieferung

Die Bestellung ging einfach, die Lieferung erfolgte prombt. Selbst kleine Unstimmigkeiten ließen sich einfach und problemlos beheben. Der Service ist gut und ich werde wieder hier bestellen, da die Preise einfach klasse sind.

Snelle levering.

Voor 13.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Makkelijker kan toch niet.

Prima. Op tijd geleverd !

Voor het eerst besteld bij Mypetworld en dus afwachten hoe leveringsproces zal verlopen. Boven verwachting en dus op naar de volgende bestelling.

Heel goed .

Snel geleverd ,goede prijs

Snelle levering, goede prijs.

Duidelijke website, goede prijzen, snelle levering.

Prima prijs en een snelle levering

Super snel bezorgd

Bruno zegt: Ondanks dat mijn brokjes verkeerd waren bezorgd en de postbode het snel opging halen bij die mensen en ik gelukkig snel mijn pakket open kon maken die al zo lekker rook, zal ik het aan iedere hond van harte aanbevelen om hier te bestellen op de baas zijn naam

Snel en gewoon goed

Gewoon goed

Alles super

Unkomplizierte Bestellung, schneller Versand und gute Ware

Snelle levering en telefonisch beteikbaar

Snel en goed geleverd. En voordelig

Was op zoek naar Cavom Compleet voor onze hond en had het best snel nodig. De volgende dag geleverd en door de kennismakingskorting nog super voordelig!

Lieferungsverspätung

Vor mehr als einer Woche habe ich zwei Produkte auf der Website bestellt, auf der eine schnelle Lieferung angegeben war. Der Absender hat keinen Tracking-Code gesendet, damit ich das Produkt verfolgen kann! Bis jetzt habe ich um eine Rückerstattung gebeten und er sagte, dass ich das Produkt ablehnen könnte und jetzt … Ich weiß nicht, ob das Produkt wirklich gesendet wurde und ob es tatsächlich ankommen wird…

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten Tag, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Abhängig von der Anzahl der Produkte, dem Gewicht und der Größe des Pakets versenden wir nachverfolgbar oder unnachverfolgbar. Wir versenden Ihre Bestellung noch am selben Tag, an dem Sie die Bestellung aufgegeben haben. Wir bedauern, dass es länger als üblich dauert, bis wir Ihre Bestellung erhalten. Sollte Ihr Paket nicht ankommen, informieren Sie uns bitte und wir werden Ihnen selbstverständlich den Betrag zurückerstatten. Wir werden dann den Spediteur benachrichtigen. Ich hoffe, Sie ausreichend informiert zu haben. Mit freundlichen Grüßen, MyPetWorld

Product zoals beschreven. Snelle levering en goede prijs.