Alles super !

Gute Preise, sehr schnelle Lieferung, Ware einwandfrei. Bei Bedarf jederzeit wieder, falls die Preise nicht erhöht werden ! Vielen Dank .

Pro kolin besteld. Bij deze winkel gekocht vanwege de prijs. Snelle verzending en netjes verpakt. Tevreden, zou een volgende keer weer bestellen.

Prijs was hoog betaalde bij RapidoHaaksbergen 13,50

Super Kommunikation, tolle Produkte, jederzeit gerne wieder

Alles wunderbar, vielen lieben Dank.

schnelle Lieferung

Vectra 3D als Zeckenschutz für unsere Hunde bekannt. Nun Versanshandel und es ging sehr schnell und Bezahlung sicher per PayPal. Gerne wieder,

het werkt voor onze labrador prima

ze loopt niet meer te trekken met haar poot. het begint na 2 maand te werken

I migliori

Qualità prezzo sena uguali. Vi ringrazio mille, sicuramente farò altri ordini e lo raccomanderò a clienti e colleghi.

• Ci consiglieresti? Si

Entwurmung Milprazon

Superschnelle Lieferung Produkt hält was es verspricht Meine beide Hunden vertragen es gut. Zu empfehlen!

Snelle levering!

Snelle levering van de bestelde artikelen. Alleen jammer dat 1 artikel niet geleverd kon worden terwijl er "op voorraad" was aangegeven. Het bedrag hiervan werd correct en snel gecrediteerd. Prima geregeld dus en een aanrader voor anderen!

snelle levering en zeer goed product tegen lagere prijs dan de concurent. Ik zal zeker weer bij Mypetworld gaan shoppen als ik wat nodig heb.

Snelle levering, gemakkelijke site

Gute Qualität, alles problemlos

Gute Qualität, schnelle Lieferung, alles problemlos

Snel en gewoon goed

Mijn aankoop verliep vlot en is goedkoop!

Snelle levering prima kwaliteit

Zondagmiddag besteld en dinsdag al in huis Netjes verpakt

Ótima

Muito rápido no envio. Obrigada

• Você nos recomendaria? sim

Vlotte levering voor een goede prijs!

Goede duidelijke website Gemakkelijk te bestellen Goede prijs en snelle levering

aardige mensen

denken met je mee tevreden met het resultaat

Habe nur gute Erfahrung gemacht

Habe nur gutes zu vermelden

Alles prima geregeld

Slecht

Twee producten besteld en maar 1 geleverd gekregen.

Wat ontzettend vervelend dat je inderdaad maar 1 van de 2 producten die je bestelde uitgeleverd hebt gekregen. Het andere product was helaas niet meer op voorraad en we hebben direct het betaalde bedrag daarvoor gecrediteerd. Misschien dat je toch nog een keer wil bestellen bij ons in de toekomst, Je bent van harte welkom. Groetjes van het MyPetWorld team

Snelle, correcte levering.

Snel geleverd en goed product.

Jammer dat er een minimum bedrag is om te bestellen. Wesite, product en levering is prima.

Moest wel geduld opbrengen!

Het duurde wel even tussen bestelling en aflevering. En kreeg maar de helft van mijn bestelling, wat op zich niet erg is. Kreeg wel direct het geld terug gestort, wat heel netjes was. Als ik iets aanmag bevelen, wat meer communicatie naar de klant toe. Over de bestellingen. Verder zeer correct.