Slecht

Twee producten besteld en maar 1 geleverd gekregen.

Wat ontzettend vervelend dat je inderdaad maar 1 van de 2 producten die je bestelde uitgeleverd hebt gekregen. Het andere product was helaas niet meer op voorraad en we hebben direct het betaalde bedrag daarvoor gecrediteerd. Misschien dat je toch nog een keer wil bestellen bij ons in de toekomst, Je bent van harte welkom. Groetjes van het MyPetWorld team

Snelle, correcte levering.

Snel geleverd en goed product.

Jammer dat er een minimum bedrag is om te bestellen. Wesite, product en levering is prima.

Moest wel geduld opbrengen!

Het duurde wel even tussen bestelling en aflevering. En kreeg maar de helft van mijn bestelling, wat op zich niet erg is. Kreeg wel direct het geld terug gestort, wat heel netjes was. Als ik iets aanmag bevelen, wat meer communicatie naar de klant toe. Over de bestellingen. Verder zeer correct.

Schnelle Lieferung, alles gut

vond niet leuk

Ik heb eten besteld om te testen, de houdbaarheidsdatum verloopt over 2 maanden, ik moet het meteen gebruiken. Dat vind ik niet leuk.

Hallo Olena, Wat vervelend dat je product Acana, nog maar 2 maanden THT heeft. We begrijpen dat dat vervelend is. Ik verzoek je om met ons contact op te nemen via mail, zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, mypetworld

Fijn

Netjes en snel geleverd

Sehr schnelle Lieferung der bestellten Ware

Freitag bestellt und am Montag geliefert. Einwandfreie Ware erhalten.

Correct en snel geleverd

Geleverd wat ik besteld had

Uitstekend in alle opzichten.

snel geleverd

Snel geleverd alleenjammer dat de tubes nutriënten gel plus maar tot april 2024 houdbaar is .Blijkbaar eerst de oude voorraad opmaken.

Snelle levering en afhandeling

Snelle levering en afhandeling

Geweldige prijs, snelle levering, en zeer blij mee

Goede website en snelle levering

Goede producten en hele snelle levering.

Levering bijna vlgs afspraak.

Verpakkingseenheid zonder overleg, melding, aangepast.

Product snel, goed en goedkoop geleverd!

Enige minpuntje is meer dan eens vragen om een beoordeling.

Product goed en duidelijk te vinden op de site en snel geleverd

Schnelle Lieferung guter Service

Meine erste Bestellung kam schnell und vollständig. Alles top. Sehr netter Kontakt und guter Service. Ich würde den Shop jedem weiterempfehlen.

Perfekt

Alles ausgezeichnet, schnelle Lieferung

top

netjes en correct geregeld

Snelle bezorging

Telefonisch besteld en snel bezorgd

Ik heb het gewenste product kunnen vinden en het hele bestel- en betaalproces verliep prima. Ik ga de volgende keer ook bij My Pet World bestellen.

Geweldig product

Mijn hond loopt weer als een pup met Flexadin

Super Hundebett

Tolles Hundebett.

Bestelling ging makkelijk, en vlug geleverd, netjes verpakt en een goed product

Dick Flemmingstraat 23 5161 CA Sprang-Capelle

+31 88 011 1170