Product snel, goed en goedkoop geleverd!

Enige minpuntje is meer dan eens vragen om een beoordeling.

Product goed en duidelijk te vinden op de site en snel geleverd

Schnelle Lieferung guter Service

Meine erste Bestellung kam schnell und vollständig. Alles top. Sehr netter Kontakt und guter Service. Ich würde den Shop jedem weiterempfehlen.

Perfekt

Alles ausgezeichnet, schnelle Lieferung

top

netjes en correct geregeld

Snelle bezorging

Telefonisch besteld en snel bezorgd

Ik heb het gewenste product kunnen vinden en het hele bestel- en betaalproces verliep prima. Ik ga de volgende keer ook bij My Pet World bestellen.

Geweldig product

Mijn hond loopt weer als een pup met Flexadin

Super Hundebett

Tolles Hundebett.

Bestelling ging makkelijk, en vlug geleverd, netjes verpakt en een goed product

Wat een verwennerij

Mijn hondjes waren dol op jullie lekkernijen.

Goede service, snel geleverd en goed verpakt. Ik ben tevreden.

Goeie producten

De goedkoopste en snelle service

Prima.

Snel geleverde bestelling.

Snelle levering, goede probleemoplossers

Supersnelle levering, mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Er was een probleempje met 1 van de producten maar dat werd ook heel snel opgepakt en naar volle tevredenheid opgelost.

Goede producten voor goede prijs en snelle levering

Het bestellen, de levering alles ging lekker soepl

zeer goed

product voldeed niet, was voorlopig ook niet voorradig, netjes mijn geld terug gestort gekregen.

Positieve ervaring

Bestelling t/m bezorging allemaal prima verlopen. Enige nadeel was dat elk bestelde item (5 zakken kattengrit) een aparte order en verzending kreeg, waardoor mijn email inbox ontplofte door verzendupdates. Dat vond ik wat minder.

Alles bestens gerne wieder

Alles bestens. Schnelle Lieferung. Ware wie beschrieben.

Sorry heb de zalf nog niet hoeven te gebruiken

Zuverlässig !

Selbst kurz vor Weihnachten, als innerhalb Deutschlands keine Lieferungen mehr zum Termin versandt wurden, wurde prompt geliefert. Ich war sehr skeptisch, bin aber restlos überzeugt. Super Preis ! Pünktliche Lieferung ! Danke !

Schnell und unkomopliziert

Schnelle Lieferung einfache Handhabung bin sind sehr zufrieden

top

goed product , mooie prijs en snelle levering.

Fijne webshop ervaring

Makkelijk besteld, snel geleverd en precies wat ik nodig had.

Opzich vriendelijke winkel (Per telefoon).

Ik had in de nacht een bestelling geplaatst met een bestelling opmerking erbij om even contact op te nemen VOOR het verzenden of het desbetreffende product ook geschikt was voor vogels (een duif). En tevens ook verzocht als het product geschikt was voor vogels, dat ze gewoon konden verzenden maar of ze dan even de geschiktheid konden bevestigen per email. Natuurlijk ook gevraagd om de bestelling direct weer te annuleren als het product niet geschikt was voor vogels. "Helaas" kreeg ik de volgende dag al een verzend bevestiging (wat natuurlijk netjes snel is), maar ik had helaas echter geen bevestiging gekregen of het product wel geschikt zou zijn voor vogels. Dus ik heb even de bestelling afgewacht tot hij geleverd was, om te zien of er een 'briefje' bij zat bijvoorbeeld. Maar ook dit was niet het geval.. Echter tot mijn verbazing zat de bestelling opmerking er wel (geprint over 3 A4tjes in een lange gerekte kolom) gewoon in. Op de verpakking werd her ook niet echt duidelijk of het product geschikt was voor onze duif, dus vandaar heb ik maar even gebeld. Aan de telefoon werd ik echter snel en vriendelijk verder geholpen en werd er ook nagevraagd bij iemand die kennis had van het product of het product geschikt was. Dit bleek gelukkig het geval. Op zich op de bestelling zelf (het product - natuurlijke maiskolfjes voor dieren popcorn te maken) niks aan te merken. Maar ik zou natuurlijk MyPetWorld wel willen adviseren om bestelling opmerkingen ook echt te lezen en gebruiken als je een dergelijk veld aanbiedt op de website ;) Levering is verder snel gegaan en ook goed verpakt.

Dick Flemmingstraat 23

5161 CA Sprang-Capelle