Heb alles binnen in 1 dag.

Super service en kwaliteit

Pointer apparaat gekocht maar de verkeerde pennen er bij genomen, werd gelijk gebeld na plaatsen bestelling en ben super geholpen!

Profi and easy

Profi and easy

Helemaal top

Goede kwaliteit en een snelle levering!

Zeer goede service

Bestelling is snel verwerkt. Reageren op eventuele opmerkingen. Goede service.

Top !!

Kwaliteit en service beide uitstekend. Ook een snelle levering.

Goede verwerking en spullen

Prima producten en goede levering

De geleverde producten zijn van goede kwaliteit en binnen korte tijd geleverd.

Besteling was in orde snel gelevert

top pointer

de solid pointer is echt een topper! zeer degelijk en ideaal om ook de negge mee af te werken zonder voegspijker te gebruiken. de levering was ook snel. tot de volgende bestelling!

Goed materiaal

Snelle levering en degelijk materiaal. Blij mee

Erg makkelijk en goeie service

Heb bij juillie besteld ging erg makkelijk en een goeie service ga het vaker doen gr metselbedrijf de groot

Nette en 'snelle levering

Nette en snelle levering

Uitstekende ervaring van a tot z !

Afgelopen week voor het eerst een bestelling geplaatst bij Pointershop. De levering was zeer snel en netjes. De producten waren degelijk verpakt en de producten inderdaad van goede kwaliteit. Wij komen in het nieuwe jaar zeker terug.

Mooi matriaal

Mooi matriaal maar na een half uur werken viel er een wieltje af wat ik gelukkig nog heb kunnen vinden en zelf heb vastgezet

Beste Hubert, bedankt voor je feedback! wat vervelend dat wij tijdens de montage het wieltje niet goed genoeg hebben vastgedraaid. we gaan ermee aan de slag. nogmaals dank!