BESTEL HIER NOOIT WAT! Loze beloftes, geen spullen en geen geld retour!

BESTEL HIER NOOIT WAT! November 2023 eettafel besteld, na maanden en vele mails niet geleverd. Daarna de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Tot op de dag van vandaag alleen maar loze beloftes, maar geen geld retour. Toen ik aangaf aangifte te gaan doen, kreeg ik ineens heel vlot een mail van deze ondernemer terug met een soort van dreigement dat ik dat niet moest doen, omdat dit de terugbetaling dan fors zou doen vertragen. Nou ik ben het zat. Inmiddels 5 maanden verder en nog niks ontvangen. Dus toch gewoon aangifte gedaan!

Goede kwaliteit en scherpe prijs

Salontafel visgraat setje

Na de uitzending van radar, weinig hoop tot levering. Na hierover telefonisch contact te hebben gehad toch weer wat hoop gekregen. 3dagen later een verzend aanmelding via de mail. En tot onze verbazing de leverdag kunnen bepalen, 2 dagen later in volle verwachting. En idd onze levering gehad, hier later nog telefonisch contact over gehad, er werd ons een extra korting aangeboden voor het wat langere wachten. Heel erg netjes, aangezien er veel negatieve dingen te vinden zijn. Al met al onze levering tervreden gekregen.

We wachten, en we wachten... zijn het dan toch ***?

Ik zie dat de website inmiddels het logo van de Kiyoh beoordeling heeft verwijderd... Het is toch wel beangstigend de recente negatieve beoordelingen te lezen terwijl ik zelf nog een order uit heb staan van bijna €.1.600,-, waarbij ik inmiddels aan de zoveelste ontvangen vertragingsmail toe ben. Uiteraard kan er bij een bedrijf wel eens iets mis gaan... maar als ik dan zie hoe vaak dat bij dit bedrijf gebeurt en er zelfs tot juridische stappen overgegaan moet worden, dan zal men begrijpen dat de twijfels over een goede afloop beginnen toe te nemen. Erg opvallend zijn de vele halve sterren en de sporadisch ineens 5 volle sterren... is dat dan eigen inbreng van Woneninterieur? Met betrekking tot aanbevelen... tot nu heb ik geen levering, en komt er vanuit Woneninterieur niets uit eigen beweging aan berichtgeving... je moet alles vragen en krijgt uiteraard altijd een geruststellend antwoord. Inmiddels het adres van het magazijn maar opgevraagd, haal ik het zelf wel bij ze op. Indien maandag geen reactie, gaan we onze juristen er maar op zetten... en dan maar weer zo snel mogelijk beslag laten leggen. Jammer, want leek echt een leuk bedrijfje.

***!

In December besteld. Een Fautille. Niks geleverd - en toen in Maart de bestelling geannuleerd. - Eerst terugbetaal datum (bevestigd door eigenaar): 12 April - Tweede betaal datum (bevestigd door eigenaar): 19 April - hier bevestigd de medewerker in de chat dat de betaling voltooid was. (Leugens) - Derde betaal datum bevestiging: eind April - Nog niks ontvangen. Heel veel klachten en ook een video op Youtube die de fraude / nalatigheid van de eigenaar onderzoek. Update: Nog geen 30 minuten na het plaatsen van deze review werd ik benaderd door woneninterieur met het verzoek het bericht te verwijderen of gecontacteerd te worden door hun advocaat. Ik heb hen verteld dat als ze mijn geld terugbetalen, ik deze recensie zal verwijderen. Niet weer van ze gehoord.

Wees gewaarschuwd

Bestel niets op deze site!!! Ze leveren niet en betalen ook niet terug. De positieve reacties die hier staan, zijn waarschijnlijk door henzelf gepost, de negatieve blurren ze omdat deze schadelijk zouden zijn voor hun imago. Als jullie deftig zouden leveren of terug betalen, moesten we geen negatieve reviews schrijven om anderen te waarschuwen. Hopelijk krijgen we ons geld terug (#4807) zonder dat we aangifte moeten doen. Anders verschijnen hier de komende weken nog wat extra reviews.

Vragen worden snel beantwoord en je wordt goed geholpen.

Zeer slechte ervaring

Ook ik ben helaas slachtoffer. Helaas moet ik een negatieve recensie plaatsen over Woneninterieur. Wat ik ten diepste vaak nooit iemand gun, is er blijkbaar geen andere manier. Wij hebben 2 maart jl. een complete meubel set voor onze babykamer, order 5707 van een bedrag van 750 euro. Met een levertijd van 2-3 weken. Niet op tijd geleverd en geen duidelijk contact. Zelf op onderzoek gegaan en ook daadwerkelijk geen order bij de leverancier (van het merk van onze meubels) bekend. Gezien de komst van onze kleine kunnen we het niet permitteren zo lang te wachten op de meubels, daarom ook de order geannuleerd en een terugbetaal verzoek aangevraagd. Deze is maandag 8 april bevestigd en het geld zou binnen 14 dagen teruggestort zijn. Maar ook hier helaas nog niets van vernomen. Ik blijf er achteraan gaan en hoop dat dit snel opgelost kan worden, want opgelicht voel ik me zeker. Gezien de vele negatieve recensies van slachtoffers met hetzelfde probleem. Gelukkig heeft Radar er een aflevering over gemaakt twee weken terug. Ik ben er dan ook mee bezig er een zaak van te maken nu de wettelijke terugbetalingstermijn is overschreden. Daarnaast heb ik twee dagen terug een recensie op Trustpilot geplaats en daarop direct reactie gekregen om het per direct eraf te halen, dit zou schadelijk zijn voor zijn bedrijf. Met vervolgens de belofte vandaag het volledige bedrag om 17:00 terug gestort te hebben. Het is misschien niets nieuws, maar ook deze belofte is niet nagekomen. Ik hoop dat je dit leest en me een keer serieus gaat nemen.

Geen spullen, slechte communicatie, pas na aangifte geld terug

Vergelijkbaar verhaal hier, in december stoelen besteld die steeds maar niet geleverd werden. Iedere keer moesten we zelf verhaal halen en kwam er weer een nieuwe datum die dan niet gehaald werd. Toen de koopovereenkomst ontbonden en vanaf toen reageerden ze nergens meer op. We kregen dus ook ons geld niet terug. Uiteindelijk aangifte gedaan en toen konden ze opeens wel reageren; ik kreeg in 12 uur tijd 5 mails met een dreigende toon; als je je aangifte niet intrekt dan krijg je helemaal je geld niet. Uiteraard aangifte niet ingetrokken, toen uiteindelijk na een maand of iets geld teruggekregen, met meteen het verzoek de reviews in te trekken. Haha, natuurlijk niet. Koop hier niet! En als dat te laat is: doe aangifte! Daar zijn ze (nou ja het gaat om 1 man) wel gevoelig voor.

PAS OP! ***!

PAS OP! Koop hier niks! Dit is een ***. Op 8 januari een bestelling gedaan en na 6x dat er beloofd is dat het zal worden geleverd, hebben wij de bestelling geannuleerd. Helaas, ook na belofte dat er zal worden terugbetaald is het geld nog steeds niet terug. Bestelling #5322 Wij hebben ondertussen aangifte gedaan van *** en verzoeken iedereen die nog niet met dit bedrijf in zee is gegaan er ver van uit de buurt te blijven. En ieder die ook slachtoffer is geworden van deze grootschalige *** ook zo snel mogelijk aangifte te doen. Nog steeds in afwachting van meer dan €1000,-…

Slechte communicatie en geen terugbetaling

Begin december 2023 heb ik een fauteuil set besteld met een levertijd van 2 weken. Inmiddels april 2024 nog geen stoel geleverd gekregen. Meerdere keren gemaild en aangegeven een eerlijk bericht te willen ontvangen, maar elke keer aan het lijntje gehouden worden dat de stoel er binnen 2/3 weken weer zou zijn. Besloten om de stoel te annuleren en het wettelijke terugbetalingstermijn in acht te nemen. Deze is gister verstreken. Nog een reminder gestuurd voor de betaling, om vervolgens een semi boze mail van hen terug te krijgen. Het is ronduit schandalig wat hier gebeurd, terwijl ik al die tijd enorm coulant ben geweest. En dan nog zo’n toon aanslaan. Je wordt opgelicht waar je bij staat. Gelukkig hebben wij een jurist nabij, want dit laten we niet gebeuren. Wanpraktijken! NIETS BESTELLEN HIER!!

Prima product

Mooie meubels tegen goede prijs

***!!

9 Januari stoel besteld van €250. Nog steeds niet geleverd. Verzoeken om geld teruggestort te krijgen worden genegeerd. Incassobureau ingeschakeld, heeft helaas ook niks opgeleverd. Wacht nog steeds op m’n geld.

Zeer vriendelijke klantendienst

Mijn bestelling werd correct geleverd. Ietwat later als eerst vermeld. De klantendienst was zeer behulpzaam. Alles werd netjes geleverd op het afgesproken tijdstip. Ik ben heel content over mijn aankoop.

We zijn tevreden met onze tuinbank

NOOOOIITT!!

Koop hier nooit iets, zoals in de andere beoordelingen, zijn het loze beloftes die ze maken. Eerst de leveringsdatum(bestelling geplaatst op 10/11/2023) maar uitstellen en uitstellen zonder concreet te worden waardoor wij onze bestelling geannuleerd hebben. Vandaag 17/04, meer dan een maand na onze annulatie staat het geld na meermaals contact op te nemen nog steeds niet op onze rekening. Dus mensen, koop hier NIET, nu niet, nooit niet !!!

Klopt niks van....

Velen noemen dit xxxxx. Dat gaat mij nu wat ver, want dat moet dan eerst nog bewezen worden. Echter, ik heb in januari wat besteld en na de zoveelste mail dat het er aan komt de opdracht ingetrokken. Uiteraard met het verzoek om de betaling terug te storten. Ook daarmee gaat het precies hetzelfde.... Wordt deze week nog teruggestort...je snapt het al, nog steeds niks ontvangen. Ben benieuwd of ik dit ooit nog terugkrijg. Zo ja, dan zal ik dat hier ook netjes melden.

XXXXX

XXXX!!! Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Begin december 2023 heb ik 6 eetkamerstoelen besteld. Herhaaldelijk contact opgenomen over de levering, maar constant aan het lijntje gehouden. Telefonisch contact is niet mogelijk, want ze zijn nooit bereikbaar. Via chat wordt er onregelmatig gereageerd. In april via andere leverancier erachter gekomen dat onze 'gekochte' stoelen helemaal niet meer leverbaar zijn. Meerdere keren contact opgenomen, en uiteindelijk de order geannuleerd. Dat is meer dan een maand geleden, en nu heb ik nog steeds mijn geld NIET terug. Elke keer als ik hiernaar vraag krijg ik een algemeen bericht terug dat het geld binnen 2 dagen op mijn rekening zal staan. Maar dit is nog niet gebeurd. Voor mij is het nu tijd om aangifte te gaan doen. Kortom: bestel hier nooit wat!!! Het zijn xxxxx. Ze doen zich voor als een meubelzaak, maar ik heb geen enkele aanwijzing dat ze daadwerkelijk meubels verkopen. Ze hebben ons geld afhandig gemaakt en weigeren terug te betalen. Bestelling #5090

Pas op Oplichters !!!!!!

Mensen koop en bestel hier niks, deze mensen zijn oplichters, ze nemen de telefoon niet op en hebben continu een smoes als je ze benaderd voor vragen over je bestelde items. Ik heb tientallen mails van ze met allemaal loze beloftes en smoesjes over terugbetaling die eraan komt.Honderden gedupeerde mensen dus wees gewaarschuwd voor deze oplichters. Heb voor mijn schoonouders meubels besteld order #5333 en #5339 maar ze leveren gewoon niet! Na alles nagetrokken te hebben komen ze bij alle mensen aan met datums waarop ze dan àlles leveren maar als je dan vraagt naar tijdstip en bevestiging een dag voor de zogenaamde levering dan zijn ze niet bereikbaar! Nogmaals: KOOP NIKS BIJ DEZE OPLICHTERS

Na veel mail verkeer toch geld teruggekregen.

Heel veel stress en gemaild. Nu eindelijk toch geld terug ontvangen. Helaas dat dit op deze manier moest maar het is nu eindelijk opgelost. Hopen dat het nu bij iedereen goed word opgelost.

Na enige vertraging toch mooie stoelen ontvangen

De stoelen die ik besteld had hadden vertraging. Na contact hebben we de stoelen in een andere kleur gekregen. Ook heel mooi!!

TRAP NIET IN HUN MOOIE WEBSITE

Ook ik ben helaas in de val gelopen van deze (oplichtings?)organisatie. Een ieder die overweegt hier te kopen: DOE HET NIET. Half februari heb ik mijn eerste bestelling gedaan en aanbetaald, eind februari de tweede. In tussentijd heb ik de reviews op Radar, Trustpilot en meer gelezen en daar schrok ik van. Een bedrijf dat alleen positieve reacties krijgt wanneer mensen na veel moeite hun geld terug krijgen, zónder levering, dat zijn geen positieve reviews. Echter werd ik netjes te woord te staan, steeds zonder naam van de klantenservice. Ik besloot de gok dan maar te wagen, want het Liviza kastje wilde ik al heel lang hebben, maar was nergens meer te krijgen. Het bleef stil van de kant van Woneninterieur en steeds moest ik zelf vragen naar de stand van zaken. 18-2: Order 5599 29-2: Order 5699 29-2 Ik: Ik zal betalen maar wordt een beetje kriegel van alle slechte reviews op trustpilot. Is er al zicht op levering van order 5599? 1-3 Woneninterieur: Geen zorgen hoor! Ook de andere kast komt in week 2 van maart. 1-3 Ik: Dankjewel voor je snelle reactie. Overigens is order 5599 geen kastje. Ik wacht af. 1-3 Woneninterieur: Graag gedaan klopt helemaal wat jij zegt 11-3 Ik: Is er al zicht op levering voor beide orders? Deze zouden in week 2 geleverd worden, maar we beginnen nu aan de derde week van maart. 11-3 Woneninterieur: Is levering 29 maart mogelijk? 11-03 Ik: Zeker, voor beide orders? STIL 26-3 Ik: Hebben jullie een tijdsindicatie wanneer jullie willen komen de 29e? STIL 29-3 Ik: Annulering van beide orders: STIL 2-4 Ik krijg een ongewenste advertentie op Facebook van Woneninterieur en noem ze in reactie op deze advertentie ‘Oplichters’. 2-4 Woneninterieur, Binnen 5 minuten: Wij monitoren de berichte van u online die zeer ernstig zijn. U noemt ons oplichters dat accepteren wij niet en maken dan ook melding. 2-4 Ik: Oooo dus daar reageren jullie wel op. Niet op de mails die ik gestuurd heb. Bijzonder. Maak eerst mijn geld maar over. STIL

Woneninterieur: NIET bestellen, doen beloftes maar GEEN levering en GEEN geld terug. 11-2 order geplaatst . 2x levering niet nagekomen, ondanks concreet afgesproken afleverdata. Misbruiken vertrouwen met loze beloftes. Zelf constant achter de informatie aan moeten gaan. Status is nu order geannuleerd en verwacht retour aanbetaling. Wettelijke termijn van 2 weken is inmiddels verlopen en toezegging gekregen dat vandaag de terugbetaling plaats zou vinden, maar wederom niets. Ik ga nu juridische stappen uitzetten.

Salontafel Mango rond binnen een week geleverd

Op de site van Wonen interieur stonden goede reviews waarop wij een salontafel Mango ovaal hadden besteld. Daarna zagen we via Trustpilot schokkende reviews. Na wat moeizame contacten via de chat werd ons beloofd dat de salontafel zou worden geleverd binnen een week. We hielden ons hart vast hoe het ging verlopen. Maar tot onze grote verbazing, werd de salontafel vandaag binnen 6 dagen al geleverd. Alleen er was beloofd dat de tafel gemonteerd geleverd zou worden. Dat was helaas niet het geval. Maar al met al zijn we tevreden over de gang van zaken. Waarschijnlijk zijn er bij Wonen interieur wel verbeteringen gaande, dus dat is mooi. Vandaag een mail ontvangen dat het de fout was van Wonen interieur dat de tafel niet gemonteerd geleverd was. Er is aangeboden om 10% korting over te maken. Dus super !!!! A.W.M. van Bokhoven Eindhoven.

Fijn contact en netjes terugbetaald

Er waren problemen met de levering, waardoor ik helaas lang heb moeten wachten. Ik ben vandaag opgebeld en er is eerlijk gedeeld dat er wat problemen achter de schermen waren waardoor levering en terugbetaling langer duurde dan normaal. Ik ben intussen netjes terugbetaald en Tom heeft nog een toelichting gegeven. Keurig afgehandeld door Woneninterieur!

Park Vossendijk 493 3192 XH Hoogvliet Rotterdam

+31642395163