Deze site moet z.s.m. offline!

We zijn voor €152,10 het schip in gegaan. Van alle reviews die ik lees is dit maar een schijntje, echter is iedere eurocent besteed aan Woneninterieur er één teveel. Wij kregen de reactie: 'Je denkt toch niet dat ik je oplicht voor 2 planten tafeltjes?' om vervolgens geen euro retour te krijgen. Het is gewoon echt triest, maar heb het bovenal te doen met de mensen die voor meer euro's het schip in zijn gegaan, daarom moet deze site z.s.m. worden gestopt. Als eerste stap heb ik melding gemaakt bij ACM Consuwijzer (advies op site politie.nl). Hoe langer deze site nog online staat, hoe meer instanties/organisaties ik hier bij ga betrekken. Net zolang totdat deze site offline is!

Oplichters

Januari 2024 plaatste ik mijn eerste bestelling. 1 kast. Deze zouden geleverd worden binnen 14dagen. Na 2maanden nog steeds geen kast mogen ontvangen. Via mail laten ze mij weten dat de levering binnen 14 dagen zou plaats vinden en kreeg ik 10% korting. In maart bestelde ik met 10% korting nog extra 4 stoelen en ging de levering Max 14dagen duren. Tot op heden heb ik nog steeds niks mogen ontvangen en krijg ik geen reactie op mijn 15 mails, telefonisch contact is ook onmogelijk. Ik heb via mail/chat mijn bestelling geannuleerd en nog steeds krijg ik hier geen reactie op! Verschrikkelijk bedrijf! Ik voel mij bestolen & opgelicht. Dit gaat over een bedragen van 719,10€ & 1500,80€.

bestelling 5963. NOOIT KOPEN!

Koop hier niet! Ook ik ben erin getrapt. Maar laat het hier absoluut niet bij! Rechtsbijstand is al ingeschakeld en ik zal 100% verdere stappen zetten om dit te stoppen. Jullie moeten je schamen, om zoveel mensen van hun geld te beroven. Het moet een keer klaar zijn geweest na zoveel gedupeerde.

Ongelofelijke ***

Kwaad, verdriet, ongeloof, ***. Je koopt iets, krijgt het niet, je wordt niet geïnformeerd over zogenaamde lever vertragingen tenzij je zelf aan de bel trekt, je wordt voorgelogen en bedrogen. Bij annulering van de bestelling (#5052) kun je ook nog eens fluiten naar je geld. Zeggen dat ze het bedrag verwerkt hebben voor terugbetaling en daarna radiostilte. Je krijgt helemaal niets, alleen een smoes dat ze het moeilijk hebben. Ontzettend stressvol en ik voel me zo in de maling genomen. Honderden euro’s in de sloot gegooid, geen meubels en ook niet het budget voor wat anders. Ik ben helaas de dupe van de sores van de verkoper en wil jullie hiervan behoeden. NIETS KOPEN!!!!!

Mooie stoelen

Mooie eetkamerstoelen Gekocht heel tevreden

Stort geld niet terug na annulatie!

Wij hebben een bestelling geplaatst met order nummer 3624. Na constant uitstel van levering hebben we ons geld terug gevraagd. En dat zou binnen 14 dagen gebeuren. We wachten nu al super lang en elke week beloven ze om het terug te storten. Helaas nog steeds niks gezien! Update: nu hebben ze beloofd om 20, 24 en 28 mei te betalen in 3 delen, afwachten voorlopig.

DIT IS OPLICHTING

Allereerst, KOOP HIER NIET! 1 april een tv meubel gekocht, levertijd zou 2 weken zijn. Na 2 weken niks gehoord, geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Hun 'live' chat is een aanfluiting. Ik heb tot 4x toe contact gezocht en zeker met zeer uitgebreide mails en al 10+ keren gebeld maar ze nemen nooit op of reageren nooit zoals ik dat wil. Het standaard antwoord met "Goed nieuws! Na een vertraging komt je bestelling eind april definitief/week 2 mei definitief of eind mei definitief" komt mn strot uit. Ik ga juridische stappen ondernemen en bij deze waarschuw ik IEDEREEN! Misschien bij het lezen van deze klacht krijg ik wel antwoord van dit bedrijf.

Zeer slecht.

Beloven van alles, iedere keer is de levering vertraagd. Na verzoek om geld terug geen reactie. Waarschuwing aan idereen: koop hier niets. Ben bang dat ze failliet gaan/zijn.

4 tuinbanken voor ons bedrijf besteld met 3 dagen in huis. Geen problemen met Woneninterieur voor ons

Bestelling niet gekregen, uiteindelijk wel geld terug gekregen

Na een verstreken periode heb ik mijn bestelling geannuleerd, het duurde wel even voordat ik mijn geld terug kreeg maar uiteindelijk na mail verkeer wel mijn geld terug gekregen.

Geen geld terug na ontbonden koop #5301

Begin januari heb ik een bestelling geplaatst voor bijzettafeltjes van bijna 400 euro met een levertijd van - volgens de website - twee weken. Vanwege het uitblijven van de levering van de producten heb ik eind maart de koop uiteindelijk ontbonden, nadat ik woneninterieur tot drie keer aan toe in de gelegenheid had gesteld de producten met vertraging alsnog te leveren. Al verschillende keren heb ik te horen gekregen dat ik mijn geld terug krijg. Maar na bijna twee maanden - heb ik nog steeds geen geld terug. En als ik de reviews lees vrees ik dat ik naar mijn geld kan fluiten. Is het bedrijf wellicht al failliet? Hoe dan ook, gezien mijn slechte ervaringen met woneninterieur raad ik aan om hier geen producten te bestellen.

Bestelling niet geleverd en geen geld terug

Helaas blijft dit bedrijf in gebreke. Na maandenlang aan het lijntje gehouden te zijn over de levering, wordt uiteindelijk erkend dat het meubel niet geleverd kan worden. Dat hadden wij zelf ook al ontdekt na contact met de fabrikant. Daarna volgen toezeggingen dat het betaalde bedrag terug betaald wordt. Dat gebeurt niet. Na een negatieve review wordt ons gevraagd deze te verwijderen en dan zal er betaald worden. Er wordt echter niets terug betaald. Wij zijn begripvolle mensen en hebben best geduld als een bedrijf problemen heeft. Er wordt echter geen open kaart gespeeld en u wordt aan het lijntje gehouden met loze beloften. Heel jammer. Het is vervelend om te moeten zeggen, maar het woord oplichting komt nu wel in beeld.

Vreselijk!

Helaas. Ik ben er ook ingetrap en de reviews te laat gelezen. Enthousiast kast besteld in januari, puur omdat deze elders was uitverkocht. Nog steeds niet geleverd. Meerdere keren een lever datum bevestigd gekregen. Order gecanceld. Wacht nu al een maand op m'n geld. Reageren nergens meer op.

Krijg geen antwoord meer op mijn mails!

In maart kasten besteld bij ze, waar 2 weken levertijd bij stond, elke x stellen ze het uit en krijg nu geen antwoord meer op mijn mails. Dom van mij om blindelings te bestellen bij ze, had eerst even onderzoek moeten doen. Vrees dat ik kan fluiten naar mijn kasten!!!

Woneninterieur komt geen enkele belofte na

Op 4 februari 2023 een kast van 892 euro besteld en betaald. Na een jaar steeds nieuwe beloftes, heb ik de kast geannuleerd. Bevestigd gekregen dat ik het geld zou terugkrijgen, maar na 3 maanden heb ik nog geen cent gezien.

Niet bij bestellen!

Waardeloos bedrijf, in maart 2023 een eettafel besteld die half mei geleverd zou worden. Uiteindelijk zonder proactieve communicatie (hele tijd zelf achteraan wat status van mijn bestelling is) de tafel onlangs geannuleerd (bevestiging wel ontvangen van annulering). Het bedrag terugstorten, is door woneninterieur sinds augustus elke week beloofd, maar het bedrag heb ik in zijn volledigheid nu (april 2024) nog steeds niet terug. Zijn niet te bereiken per telefoon en ook per mail is de communicatie mager tot geen. Update zaterdag 25 november 2023: geld nog steeds niet terug met het verhaal dat het geld al 3 dagen bij een tussen providor staat en het bij woneninterieur wel is afgeschreven, bijzonder vreemd verhaal.

Update maandag 4 december 2023: geld nog steeds niet terug en nemen de telefoon nog steeds niet op. Update maandag 11 december 2023: geld nog steeds niet terug, telefoon wordt niet opgenomen, wel een mail dat het voor het bedrijf zelf het meest vervelend is, geen terugbetaling of een gedeelte daarvan. Update woensdag 27 maart 2024: Een kwart van het aankoopbedrag is vandaag overgemaakt vanuit woneninterieur.nl Update 18 april 2024: Na het overmaken van een kwart van het bedrag afgelopen maart, tot op heden nog steeds de rest niet teruggestort gekregen. Telefoon wordt niet opgenomen, per mail wordt er niet gereageerd. Update 23 april: Nog steeds is 3/4 van het bedrag niet op mijn rekening teruggestort, telefoon wordt niet opgenomen, per mail wordt niet gereageerd. Update 2 mei: 303EUR zou overgemaakt worden op 30 april (daarmee weer 1/4 van het totaal bedrag afgelost), dat is helaas niet gelukt. Telefonisch onbereikbaar. Per mail uiteindelijk een antwoord op 2 mei dat het geld aanstaande maandag 6 mei op mijn rekening. Update 7 mei: Geen bedrag overgemaakt gezien, niet telefonisch bereikbaar.

***

Stort geen geld terug. Ik wacht al 4 maanden.

Netjes

Het duurde wat langer maar netjes een mail wanneer het bezorgt werd. Werden goed op de hoogte gehouden

Geen problemen met onze bestelling. Vorige week maandag 2 stoeltjes besteld en gisteren geleverd

Ongelofelijk slecht

Dit bedrijf is pure oplichterij. Op 25 november 2 stoelen gekocht met ordernummer #4961. De levering wordt steeds uitgesteld en er worden talloze valse beloften gedaan. Wanneer er binnen twee weken geen oplossing komt, onderneem ik juridische stappen. Koop hier nooit iets!

Stort geld niet terug na annulatie

Wij hebben een bestelling geplaatst met order nummer 3624. Na constant uitstel van levering hebben we ons geld terug gevraagd. En dat zou binnen 14 dagen gebeuren. We wachten nu al super lang en elke week beloven ze om het terug te storten. Helaas nog steeds niks gezien! Ik raad iedereen aan om te kijken naar het filmpje op YouTube: Confrontatie met verkoper: 'het is geen oplichting, ofzo'. Daar kan je zien hoe ze te werk gaan, en het verhaal van nog gedupeerden.

Zelfs 1 ster is er 1 teveel

Zelfs 1 ster is er 1 teveel.

Op 19-12-2023, order #5149, een kledingkast besteld. Levertijd was 1-2 weken. Zoals bijna bij alle reviews hier, natuurlijk geen levering van het artikel. Zelf contact zoeken met dit ‘bedrijf’ en belofte 2e week januari. En zo schuift het steeds door tot aan nu 2e week mei. Met alle reviews hier is de geloofwaardigheid in dit bedrijf volledig verdwenen en heb ik de order geannuleerd. Binnen 2 weken krijgen ze de optie tot restitutie en anders volgen er juridische stappen. Ik hoop dat hier niemand hier ooit nog iets besteld en dat velen hier ook aan de bel trekken en stappen ondernemen. Een bedrijf als deze mag niet bestaan. Is pure oplichting.

UPDATE:
Ineens wel een vlotte reactie nl deze:
“ Goedemiddag,

Wij ontvangen net een bericht dat voor winkels schadelijk kan zijn.
Wij vragen u vriendelijk om het bericht aub vandaag te verwijderen.

Wij zorgen dan dat het bedrag maandag op de rekening staat.”

Maw, haal de slechte review weg en dan krijg je maandag jouw eigen geld terug. En ook dat dan nog maar afwachten. In mijn optiek is er maar één die schade ondervindt en dat is de consument. UPDATE 2: Na aan hun verzoek te hebben voldaan stond het geld idd de volgende dag teruggestort op mijn rekening. Nu op zoek naar een nieuwe kast. Datum van ervaring: 03 mei 2024 Bewerk

Wel betalen. Niks krijgen.

ORDER #5735 Wel betaald maar zoals vele anderen wordt er niks geleverd. Valse beloftes. Constant uitgestelde leverdatum. Bij de vraag terugbetaling krijg je vervolgens geen antwoord meer.

*** site do not buy from here

Did not deliver my item. No way to contact then I only thing I go is these 2 bank accounts from where they charge money. These are the 2 account numbers from where they charge me. Account 1 : *** Account 2: *** Thier KVK nummer: Woneninterieur BV *** Someone can check in this address

Geen geld terug na annulering! Frauduleuze handelingen

Up- date 01/05/2024 Nog altijd geen geld terug. Vordering is uitgezet via advocaat aan woneninterieur. Kosten voor de advocaat worden bij woneninterieur in rekening gebracht. Melding Fraude Helpdesk gedaan, melding bij misbruik metaregistrar gedaan met verzoek tot opheffing van de website op advies ACM en Politie. N.a.v. onze review een korte mail ontvangen van woneninterieur dat ze na dit weekend zullen terug betalen. Deze belofte is eerder gedaan en niet uitgevoerd. Gestelde termijn advocaat wachten wij af. Up-date 04/04/2024 Contact gehad met de politie. In ons geval is er sprake van Fraude, daardoor verwezen naar fraudehelpdesk en daar een melding gemaakt. Ook contact opgenomen met de Geschillencommissie. Woneninterieur.nl is níet aangesloten! Hierdoor dient bij een geschil de weg naar de Rechtbank te worden gezocht. Heeft u uw meubel níet ontvangen binnen gestelde levertijd dan kan het in uw situatie vallen onder Strafrecht en kunt u mogelijk aangifte doen. Heeft u net als ons, het meubel binnen de bedenktijd geannuleerd kan je enkel via een advocaat (civielrecht) het geld terug vorderen. Wij hebben onze advocaat de opdracht verstrekt over te gaan tot deze vordering. Up- date 27/03/2024 Geen reactie meer ontvangen op gestelde termijn. Ook het beloofde telefoontje met zogenaamde uitleg is uitgebleven. Wij hebben inmiddels de opdracht verstrekt aan onze advocaat om de vorderingsprocedure op te starten. Up- date 25/03/2024 Onprettige en dwingende mails ontvangen vanuit woneninterieur.nl dat ik mijn review moet verwijderen en dat pas daarna mijn aankoopsom wordt terug betaald. Ik heb hiervan een melding gemaakt bij de Consumentenwijzer en mijn advocaat om advies gevraagd. Wanneer wij 26 maart 2024, 18:00 uur geen terugbetaling van onze aankoopsom hebben ontvangen zal ik op 27/03/2024 de opdracht verstrekken om het geld te vorderen. Kosten die hieruit voortvloeien zullen op woneninterieur.nl worden verhaald. Ik zal deze review aanpassen wanneer wij

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.