NOOOOIITT!!

Koop hier nooit iets, zoals in de andere beoordelingen, zijn het loze beloftes die ze maken. Eerst de leveringsdatum(bestelling geplaatst op 10/11/2023) maar uitstellen en uitstellen zonder concreet te worden waardoor wij onze bestelling geannuleerd hebben. Vandaag 17/04, meer dan een maand na onze annulatie staat het geld na meermaals contact op te nemen nog steeds niet op onze rekening. Dus mensen, koop hier NIET, nu niet, nooit niet !!!

Klopt niks van....

Velen noemen dit oplichters. Dat gaat mij nu wat ver, want dat moet dan eerst nog bewezen worden. Echter, ik heb in januari wat besteld en na de zoveelste mail dat het er aan komt de opdracht ingetrokken. Uiteraard met het verzoek om de betaling terug te storten. Ook daarmee gaat het precies hetzelfde.... Wordt deze week nog teruggestort...je snapt het al, nog steeds niks ontvangen. Ben benieuwd of ik dit ooit nog terugkrijg. Zo ja, dan zal ik dat hier ook netjes melden.

OPLICHTERS

OPLICHTERS!!! Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Begin december 2023 heb ik 6 eetkamerstoelen besteld. Herhaaldelijk contact opgenomen over de levering, maar constant aan het lijntje gehouden. Telefonisch contact is niet mogelijk, want ze zijn nooit bereikbaar. Via chat wordt er onregelmatig gereageerd. In april via andere leverancier erachter gekomen dat onze 'gekochte' stoelen helemaal niet meer leverbaar zijn. Meerdere keren contact opgenomen, en uiteindelijk de order geannuleerd. Dat is meer dan een maand geleden, en nu heb ik nog steeds mijn geld NIET terug. Elke keer als ik hiernaar vraag krijg ik een algemeen bericht terug dat het geld binnen 2 dagen op mijn rekening zal staan. Maar dit is nog niet gebeurd. Voor mij is het nu tijd om aangifte te gaan doen. Kortom: bestel hier nooit wat!!! Het zijn oplichters. Ze doen zich voor als een meubelzaak, maar ik heb geen enkele aanwijzing dat ze daadwerkelijk meubels verkopen. Ze hebben ons geld afhandig gemaakt en weigeren terug te betalen. Bestelling #5090

Pas op Oplichters !!!!!!

Mensen koop en bestel hier niks, deze mensen zijn oplichters, ze nemen de telefoon niet op en hebben continu een smoes als je ze benaderd voor vragen over je bestelde items. Ik heb tientallen mails van ze met allemaal loze beloftes en smoesjes over terugbetaling die eraan komt.Honderden gedupeerde mensen dus wees gewaarschuwd voor deze oplichters. Heb voor mijn schoonouders meubels besteld order #5333 en #5339 maar ze leveren gewoon niet! Na alles nagetrokken te hebben komen ze bij alle mensen aan met datums waarop ze dan àlles leveren maar als je dan vraagt naar tijdstip en bevestiging een dag voor de zogenaamde levering dan zijn ze niet bereikbaar! Nogmaals: KOOP NIKS BIJ DEZE OPLICHTERS

Na veel mail verkeer toch geld teruggekregen.

Heel veel stress en gemaild. Nu eindelijk toch geld terug ontvangen. Helaas dat dit op deze manier moest maar het is nu eindelijk opgelost. Hopen dat het nu bij iedereen goed word opgelost.

Na enige vertraging toch mooie stoelen ontvangen

De stoelen die ik besteld had hadden vertraging. Na contact hebben we de stoelen in een andere kleur gekregen. Ook heel mooi!!

TRAP NIET IN HUN MOOIE WEBSITE

Ook ik ben helaas in de val gelopen van deze (oplichtings?)organisatie. Een ieder die overweegt hier te kopen: DOE HET NIET. Half februari heb ik mijn eerste bestelling gedaan en aanbetaald, eind februari de tweede. In tussentijd heb ik de reviews op Radar, Trustpilot en meer gelezen en daar schrok ik van. Een bedrijf dat alleen positieve reacties krijgt wanneer mensen na veel moeite hun geld terug krijgen, zónder levering, dat zijn geen positieve reviews. Echter werd ik netjes te woord te staan, steeds zonder naam van de klantenservice. Ik besloot de gok dan maar te wagen, want het Liviza kastje wilde ik al heel lang hebben, maar was nergens meer te krijgen. Het bleef stil van de kant van Woneninterieur en steeds moest ik zelf vragen naar de stand van zaken. 18-2: Order 5599 29-2: Order 5699 29-2 Ik: Ik zal betalen maar wordt een beetje kriegel van alle slechte reviews op trustpilot. Is er al zicht op levering van order 5599? 1-3 Woneninterieur: Geen zorgen hoor! Ook de andere kast komt in week 2 van maart. 1-3 Ik: Dankjewel voor je snelle reactie. Overigens is order 5599 geen kastje. Ik wacht af. 1-3 Woneninterieur: Graag gedaan klopt helemaal wat jij zegt 11-3 Ik: Is er al zicht op levering voor beide orders? Deze zouden in week 2 geleverd worden, maar we beginnen nu aan de derde week van maart. 11-3 Woneninterieur: Is levering 29 maart mogelijk? 11-03 Ik: Zeker, voor beide orders? STIL 26-3 Ik: Hebben jullie een tijdsindicatie wanneer jullie willen komen de 29e? STIL 29-3 Ik: Annulering van beide orders: STIL 2-4 Ik krijg een ongewenste advertentie op Facebook van Woneninterieur en noem ze in reactie op deze advertentie ‘Oplichters’. 2-4 Woneninterieur, Binnen 5 minuten: Wij monitoren de berichte van u online die zeer ernstig zijn. U noemt ons oplichters dat accepteren wij niet en maken dan ook melding. 2-4 Ik: Oooo dus daar reageren jullie wel op. Niet op de mails die ik gestuurd heb. Bijzonder. Maak eerst mijn geld maar over. STIL

Woneninterieur: NIET bestellen, doen beloftes maar GEEN levering en GEEN geld terug. 11-2 order geplaatst . 2x levering niet nagekomen, ondanks concreet afgesproken afleverdata. Misbruiken vertrouwen met loze beloftes. Zelf constant achter de informatie aan moeten gaan. Status is nu order geannuleerd en verwacht retour aanbetaling. Wettelijke termijn van 2 weken is inmiddels verlopen en toezegging gekregen dat vandaag de terugbetaling plaats zou vinden, maar wederom niets. Ik ga nu juridische stappen uitzetten.

Salontafel Mango rond binnen een week geleverd

Op de site van Wonen interieur stonden goede reviews waarop wij een salontafel Mango ovaal hadden besteld. Daarna zagen we via Trustpilot schokkende reviews. Na wat moeizame contacten via de chat werd ons beloofd dat de salontafel zou worden geleverd binnen een week. We hielden ons hart vast hoe het ging verlopen. Maar tot onze grote verbazing, werd de salontafel vandaag binnen 6 dagen al geleverd. Alleen er was beloofd dat de tafel gemonteerd geleverd zou worden. Dat was helaas niet het geval. Maar al met al zijn we tevreden over de gang van zaken. Waarschijnlijk zijn er bij Wonen interieur wel verbeteringen gaande, dus dat is mooi. Vandaag een mail ontvangen dat het de fout was van Wonen interieur dat de tafel niet gemonteerd geleverd was. Er is aangeboden om 10% korting over te maken. Dus super !!!! A.W.M. van Bokhoven Eindhoven.

vriendelijke en snelle klantenservice

vriendelijke en snelle reactie ben benieuwd naar de bed

Fijn contact en netjes terugbetaald

Er waren problemen met de levering, waardoor ik helaas lang heb moeten wachten. Ik ben vandaag opgebeld en er is eerlijk gedeeld dat er wat problemen achter de schermen waren waardoor levering en terugbetaling langer duurde dan normaal. Ik ben intussen netjes terugbetaald en Tom heeft nog een toelichting gegeven. Keurig afgehandeld door Woneninterieur!

Product naar wens

Prima product snelle levering

BESTEL HIER NIET!

Op 5 maart een kinderkamer besteld, helaas kreeg ik hier maar geen update over. Op 21 maart heb ik zelf contact met ze opgenomen via de e-mail en via de waardeloze chat via hun website. Helaas konden ze mij maar niet vertellen wanneer ik de kinderkamer zou ontvangen. Ik heb er haast mee aangezien mijn babytje bijna komt. Aangezien ze mij geen exacte datum konden geven heb ik de bestelling maar geannuleerd. Nu vraag ik al 3 dagen achter elkaar via de mail en chat naar een update over de terugbetaling en krijg maar geen antwoord. Mijn geduld raakt op, mocht ik vandaag geen mail ontvangen, zullen er andere stappen worden ondernomen. Bestelnummer: 5723.

***

Koop hier niet, zit al weken te wachten op de bestelling die telkens verzet wordt. Ik moest hier zelf telkens achterheen. Nu ik alle nieuwe beoordelingen lees is mij wel duidelijk dat ze ook al druk aan het ** waren ten tijde van mijn aankoop. Dus willens en wetens mij meubels laten kopen wetende dat ze niet aan de afspraak gaan voldoen. Dus dat is de zuiverste vorm van ***. Ik heb verzocht om een terugbetaling zo niet volgt er aangifte en zal ik een gerechtsdeurwaarder inschakelen.

Netjes geholpen

Ik ben netjes geholpen door een medewerker via de chat.

Goed afgehandeld

Miscommunicatie over levertijden super goed opgelost door de klantenservice. Fijn contact gehad

Geen spullen maar wel geld kwijt

Order wordt maar niet geleverd. Na talloze loze beloften de order laten annuleren. Hier wel bevestiging van ontvangen, maar nog steeds geen geld terug. Zijn dit oplichters, in financieel zwaar weer?? Niet bestellen!! Wij hebben de kwestie uit handen gegeven aan een advocaat.

Één en al ellende

Woneninterieur heeft zich aan geen afspraak die ze gemaakt hebben met mij gehouden. Mijn geannuleerde order (#5314) is tot op heden niet terugbetaald. Berichten over levering, terugbellen, contact opnemen of geld terugbetalen worden gedaan als je maar vaak genoeg in hun mailbox verschijnt, maar daar blijft het bij. Deze mensen liegen de boel bij elkaar met loze beloften en houden zo klanten aan het lijntje. Ik raad mensen aan verder te kijken en aangifte te doen bij de politie als je gedupeerde bent. Ik heb intussen ook juridische hulp ingeschakeld.

Heel mooie wandkast

NIET bestellen

NIET bestellen!! In november een hocker besteld. Na 5 weken eerste contact gehad en daar wordt steeds beloofd dat ze de volgende maand gaan leveren. Krijg pas een mail als ik een bericht stuur. Nu na 5 maanden !!! Nog steeds niets geleverd. Op de vraag of ik mijn geld terug mag ontvangen, krijg ik geen reactie. Zeer teleurstellend Order 4873

Kwaliteit top

Mooie stoel van home67 besteld en snel ontvangen. Verrassend mooie kwaliteit

Geld kwijt

Bezorging werd 2 keer uitgesteld. Daarna geef ik aan dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil, dan laten ze niks meer van zich horen..

Totale deceptie

Bestelde artikelen worden niet geleverd en geld wordt niet teruggestort, ondanks toezegging. Zijn hier inmiddels al meer dan 5 maanden mee bezig.

Woneninterieur: NIET bestellen, doen beloftes, maar leveren niet

11-2 Order geplaatst 2x levering niet nagekomen, ondanks concreet afgesproken afleverdata. Misbruik van vertrouwen met loze beloftes. Zelf constant achter de informatie aan moeten gaan. Status is nu order geannuleerd en verwacht retour aanbetaling.

Keurig geleverd

Bestelling werd keurig op tijd geleverd en goed van kwaliteit