Zeer goede kwaliteit

Ik ontving een zeer gedetailleerde afdruk. Het is een mooi product om te geven als geschenk!

Geweldig ziet het eruit mooie verpakking top nu nog maken

Ik heb exact gekregen wat ik besteld had.

Super mooi

Ik had een mooie linnen tas besteld met een foto van mijn ouders, awel ik had die niet zo mooi verwacht. Mijn vader is overleden en toen ik die aan mijn mama voor Kerstmis gaf ,haar tranen rolden uit haar ogen zo was ze gepakt. Het is echt super mooi gedaan. Hier ga ik nog spulletjes bestellen. Zeker weten.

Jullie zijn top heel mooi en goede kwaliteit bedankt

Snelle, correcte levering maar wazige foto.

In de app vond ik al dat er weinig mogelijkheden waren om de foto naar wens aan te passen aan het formaat van het dekentje. De prijs/kwaliteit is vrij hoog door de onduidelijke foto. Het dekentje is wel lekker fluffy.

Weet ik niet

Heb nog niets ontvangen

Wat een tegenvaller

Persoon op foto niet herkenbaar 1 grote zwarte vlek , wat een tegenvaller ... duur voor iets dat op niks trekt . Zelfs geen gegevens voor het terug te sturen

Mooie kwaliteit delen en foto!

Produkt goed, design slecht uitgevoerd.

Kwaliteit is goed, maar de foto staat niet zo op het product als ik aangegeven had, zelfs het bijgaande fotovoorbeeld laat anders zien. (De staart van de hond staat er niet op)

zeer tevreden, snelle levering

zeer tevreden en snelle levering

Fijn en mooi product

Netjes en snel geregeld

tevreden

eerste maal ik dit doe, en ben best tevreden over de kwaliteit van mijn product. Snelle levering.

Zeer mooi en erg snelle levering

Foto is echt scherp afgedrukt op handdoek. Erg snel geleverd. Top!

Bijzonder tevreden.

Bijzonder tevreden!!! Stuur mij per mail een ni3ux bestelformulier want ik wil nog een volgende bestelling doen!

Fantastische service

De ene dag besteld en de andere dag al ontvangen, top! We zijn heel tevreden over de snelle service en de bestelling ziet er prachtig uit!

Ondermaats. Puzzel niet in doos, geen voorbeeldfoto

Ik heb de puzzel besteld om cadeau te geven. Word gewoon geleverd in een stoffen zak, niet eens in een doos met foto erop. Hoe kan de persoon die het krijgt nu weten aan wat ze moet beginnen. Ik heb zelf eens een puzzel met foto als cadeau gekregen en zat mooi in een doos met foto en zelfs een kader bij. Zal dan wel van een andere firma zijn geweest. Ik kan nu nog op zoek naar een nieuw cadeau want zou me schamen om dit op deze manier te moeten overhandigen. Nog veel werk aan de winkel voor jullie om de service te verbeteren. Zou het echt aan niemand aanraden. Ondermaats volgens mij...

Foto is heel duidelijk en mooi

snelle levering en goed product tevreden klant

Gewoon fantastisch

Het was een cadeau voor mijn buurvrouw en ze is er super blij mee

Top kwaliteit & snel geleverd

Fotohanddoek besteld van top kwaliteit. Al na 3 dagen ontvang ik deze thuis. Prima cadeau!

Mooi en vlug geleverd

Top zou zo weer bestellen.

Perfect !

Zeer goede service en communicatie. Zeer tevreden over het badlaken. Was een kado voor mijn zoon zijn verjaardag. Met zijn eigen auto waar hij zo gek op is. Hij was superblij !

Over Defotobedrukker.nl

Jouw foto op unieke producten printen? Op Defotobedrukker.nl worden jouw foto’s geprint op unieke producten zoals een fotohanddoek, slabbetjes, slippers of een fotopuzzel. Upload je eigen foto via onze online editor en wij zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk onderweg is naar jouw voordeur!