Altijd perfect voor elkaar!

De website is helder en overzichtelijk en alles staat duidelijk vermeld. Ook kan je meteen je eigen bestelhistorie inzien, wat handig is! Als je alles besteld hebt, ontvang je direct een bevestiging ervan en daarna snel wanneer het bezorgd wordt.

Snelle bezorging

Goede producten en super snelle levering!

Goede ervaring met de producten, daarom nog een keer besteld en super snelle levering

bestelling na 2 dagen in huis.

De producten zijn uitstekend en goede uitleg.

Prima producten en snelle levering

Supplementen zijn overal te koop, maar niet overal van goede kwaliteit. Ik merk dat de supplementen van Time4supplements van zeer goede kwaliteit zijn. En dat vind ik belangrijk.

Service en snelheid

Fantastische en snelle service! In de ochtend besteld en aangevinkt het op te willen halen. Niet wetende dat de praktijk gesloten was. Ik kreeg netjes een mailtje dat het verstuurd werd, en tot mijn verrassing werden mijn supplementen diezelfde middag bij mij geleverd!

Altijd is alles perfect voor elkaar!

Mijn bestellingen bij Time 4 Supplements verlopen altijd perfect! De informatie snel en helder! Ook zit er vaak een persoonlijk briefje bij! Ik kan en heb geen enkel negatief puntje (te) melden!

Goede zuivere produkten

Makkelijk te bestellen via de site en snelle levering. Dik tevreden over de produkten

Snelle bezorging

Geen of bijna geen pijn meer

Altijd perfect verzorgd en geregeld.

Elke keer is alles top; qua communicatie: de bevestiging en info over de levering. Er is niks negatiefs te melden:)!!

Uitstekende producten

Greens werkt bij mij uitstekend , gewoon meer energie. Magnesium poeder ook.

Duidelijke weergave wat er te koop is. Wat ik heel fijn vind zijn de combi pakketten . Interssant om te bepalen wat je graag wil bestellen , welke supplementen dan nodig zijn en … aantrekkelijk qua prijs

Snelle en goeie levering.

Supplementen op basis van een goed advies

Goed advies bij vraag naar supplementen. Het uitvragen naar de behoeften en leefstijl maakte toch dat we andere supplementen gebruiken dan dat we in eerste instantie dachten nodig te hebben, dankjewel daarvoor Martijn!

Altijd perfect!!

Altijd is het perfect bij Martijn! Online kan je alle gewenste producten bestellen en betalen, en dan aangeven of het bezorgd moet worden óf dat je het op afspraak kan meenemen. En als je dan komt bij Martijn, staat alles alweer perfect klaar! Tevens altijd goed advies erbij! TOP!

Duidelijk

Als de bank meewerkt is de bestelling en betaling zo gedaan.

Goede producten snelle service

Het persoonlijk contact is ook erg fijn. Hier hebben ze echt verstand van wat ze verkopen

Top supplementen

Martijn kan met zijn kennis je goed helpen met de supplementen die je nodig hebt.

Super producten

Goede ervaringen en snelle levering.

Alles werkt hoe het moet werken

Ik mis de aanbiedingsspreuk van Dorien. Meer pakkende reclameteksten graag

Ik heb bepaalde klachten en supplementen van time4supplements helpen die klachten te verminderen

Kortom, ik bestel de supplementen steeds weer omdat ik er baat bij heb.

Altijd super

Ondanks afwezigheid Martijn ivm geboorte dochter, waren de supplementen binnen 2 dagen in huis! Topservice!!

Prima producten Gebruik op verpakking duidelijk

Over Webshop Time 4 Supplements

Time 4 Supplements is innovatief en vooruitstrevend op het gebied van voedingssuppletie. Alle doorontwikkelde kennis van de afgelopen jaren is verwerkt in deze unieke 'lijn'. Er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van de beste ingrediënten en er wordt gezorgd voor een uitstekende opneembaarheid van de producten. Wij garanderen dat al onze producten zeer hoogwaardig zijn en een uitstekende kwaliteit hebben. Naast voedingssupplementen bieden wij tevens oefenmaterialen en sportaccessoires aan en hele unieke, gezonde honingproducten uit New Zeeland.