Altijd perfect

Het is en blijft een dikke 10, want het is altijd perfect verzorgd. Ook als er een artikel niet even is, word ik direct geïnformeerd wanneer en hoe het wel geleverd wordt.

Goede kwaliteit en snelle levering

Heb hier eerder besteld en koop liever niet meer bij goedkope drogisten. Kwaliteit is namelijk erg goed

Prima service!

Snelle levering uitstekende producten

Zeer deskundig en vakbekwaam

Met diabetes type 1 is het voor mij altijd streven naar balans en uitdaging. De supplementen van T4S vormen een uitstekende toevoeging op mijn voeding en intensieve sportschema. Heel bijzonder en vooral bemoedigend om te zien en vooral te merken wat kwalitatieve supplementen doen voor mijn gezondheid.

Ik kan niks negatiefs verzinnen!

De bestelling zelf, de communicatie erover en de bezorging is altijd perfect verzorgd.

Uitstekende service en meedenken.

Prima service!

Heel erg fijn contact en snelle levering

Gebruik de supplementen sinds kort en bevallen erg goed. Martijn neemt echt de tijd om alles heel duidelijk uit te leggen en te kijken wat je echt nodig hebt. Vorige week voor het eerst via de webshop nieuwe order gedaan en ook hiervan is de service weer onwijs prettig!

Fijne webshop

Top producten en snelle levering

Altijd alles perfect voor elkaar!!

Helder, overzichtelijk en de leverservice is helemaal perfect!!

Altijd alles professioneel en perfect voor elkaar.

Altijd alles professioneel en perfect voor elkaar. Ik kan niks anders beschrijven want het is echt altijd, elke keer een dikke 10!

Vriendelijk en altijd extra advies

Prima, komen altijd de spullen thuis afleveren, kort na de bestelling

Goed erzorgd

Bestelling is er altijd na 2 dagen, top

Super service en producten zijn natuurlijk van smaak.

Ik gebruik nu 1.5 maand de bananen proteïne shake als bijvoeding. De smaak is erg goed en mix de poeder met volle boerenmelk. Gewicht blijft nu gelukkig stabiel na maanden afvallen en krijg hierdoor weer meer energie. Ook gebruik ik de Special Greens. Het is even wennen aan de smaak maar dan heb je ook bijna alles binnen wat je nodig hebt. Het is echt een vitamine/mineralen bom.

Deze producten zijn echt waar voor je geld.

Ik sport intensief ( 6 keer in de week ) Gebruik 8 supplementen. Voor algemene gezondheid gebruik ik Amazing Krill, Curcuma C3 Pro, Special Greens en Magnesium Bisglycinaat. Werken uitstekend en voel me hier goed bij. Na het sporten gebruik ik Amino Peptide 2.0 , Super minerals en Xtreme L-glutamine. Gebruik ook Fat destroyer. Deze gebruik ik juist niet om af te vallen maar om droger te worden. Werkt bij mij super. Welke product ook super werkt is de Super minerals. Na het hardlopen of een cardio training waar je veel transpireert een theelepeltje oplossen in water. De volgende dag geen vermoeid gevoel of droge mond. Special greens is ook een top product. Geeft extra energie.

Alles is keurig netjes voor elkaar!

Altijd alles netjes, helder en correct verzonden en bezorgd! En nog leuker dat er een oersoonlijk geschreven kaartje bij zit! Super!

Overzichtelijk en kwalitatief geweldige producten

Ik ben zeer tevreden over de producten . Met name de krill olie capsules, de special greens , curcuma. De combi van producten kan ik op de website inzien: zeer nuttig en verhelderend

Kwaliteit!

Ontzettende goede en snelle service en hele goede kwaliteit van de producten.

Gewoon goed!

Snel en tijdig geleverd

Super goede kwaliteit supplementen.

Super goede kwaliteit supplementen. Erg fijn dat je de supplementen ook kan afhalen.

Snelle levering . En heel fijne eiwitpoeder . Ik voel me er heel fit en energiek bij

Goede service en supplementen!

Bij vragen kun je terecht voor persoonlijk advies en na het plaatsen van een bestelling is je pakketje snel in huis. De supplementen zelf zijn top, ik had vantevoren niet gedacht dat deze zo een verschil konden maken.

Zeer vlotte levering

Goede kwaliteit supplementen en een vlotte levering.

Top producten!

Goede service en duidelijke site.

Heldere en bovenal zeer informatieve website

Dankzij informatie op de website kan ik een goede keuze maken voor welke supplementen ik het beste kan gebruiken en in welke dosering. De producten onderscheiden zich ook in kwaliteit is mijn ervaring.

Over Webshop Time 4 Supplements

Time 4 Supplements is innovatief en vooruitstrevend op het gebied van voedingssuppletie. Alle doorontwikkelde kennis van de afgelopen jaren is verwerkt in deze unieke 'lijn'. Er wordt uitsluitend gebruik gemaakt van de beste ingrediënten en er wordt gezorgd voor een uitstekende opneembaarheid van de producten. Wij garanderen dat al onze producten zeer hoogwaardig zijn en een uitstekende kwaliteit hebben. Naast voedingssupplementen bieden wij tevens oefenmaterialen en sportaccessoires aan en hele unieke, gezonde honingproducten uit New Zeeland.