Zeer goede service

Eerste maal bestelt op covid preventie. Snelle en correcte levering. Product zoals beschreven. Voor herhaling vatbaar.

Super!!

De mondmaskers passen uitstekend!

Snelle levering, veel keuze

Snelle levering, veel keuze.

Klantenservice top

Er gebeurde een foutje met mijn bestelling, maar dit werd vakkundig en snel recht gezet na contact met de klantenservice. Overall een positieve ervaring.

Uitgebreid gamma kinderlaat

Correcte levering, uitgebreide keuze van kindermaskers. Niet echt goedkoop.

Goede maskers voor kinderen, leuke kleurtjes, correcte levering en snel.

Snelle levering maar jammer dat het andere maskertjes zijn dan vorige bestelling

Ik heb al een paar keer besteld en telkens snelle levering. Wel jammer dat het niet steeds dezelfde mondmaskertjes zijn. Wij hadden paar maanden geleden zwarte besteld en nu opnieuw maar ze blijken minder goed aan te sluiten op de kinderen hun gezicht, terwijl we net opnieuw bestelden omdat de kinderen er zo tevreden over waren. Nu los ik het op met knoopjes achter de oren maar dat is toch niet ideaal.

Goede maskers, snelle levering, vlotte communicatie, factuur via mail verstuurd

Vlot

Zeer vlotte levering, jammer dat niet alles in stock was!

Goede mondmaskers

Mondmaskers op maat van kinderen. Leuk dat er verschillende kleuren zijn.

Heel tevredeb

Heel tevreden en snelle levering

Leverancier goed bereikbaar.

Snelle service - kwaliteitsvolle mondmaskers

De mondmaskers zijn zeer kwaliteitsvol. De elastiekjes zijn stevig. Mondmaskers passen perfect. Ook de service is zeer goed. Snelle reactie op mails en levering.

Wauw wat een service! Snel!

Thomas is een top gast

Zeer goed!!

Ik ben zeer content van mijn aankoop! De kwaliteit is top! Dankuwel

Zeer vlotte en goede service!

Product is helemaal zoals omschreven, zeer goede kwaliteit. Service is zeer snel en vriendelijk!

Snelle levering + gekregen wat ik vroeg

Vriendelijke behandeling aan de telefoon. In nog geen 24-uur had ik mijn bestelling. Ook het dank-u kaartje was attent. Ik bestel opnieuw!

Product snel ontvangen en klantenservice top! Fijn dat ik al mijn producten op 1 site kan vinden. Ik bestel hier opnieuw!