Overzichtelijke site. Toffe producten. Verzending verliep goed. Posters worden goed verpakt

Snelle levering en top support

Ik heb bij de KUDT SHOP één van hun moderne visies op oude bekende kunstwerken gekocht. Top kwaliteit, goeie stevige poster en het print-werk is ook erg goed. Binnen enkele dagen geleverd. En met mijn vraag of ik een BTW-factuur kon ontvangen was dit binnen enkele minuten geregeld. Echt super!

Snelle verzending en goede kwaliteit

Ik heb op vrijdag 24 december de poster van de Nachtwacht met lightsabers besteld en dinsdag 28 december was hij al binnen. De kwaliteit van de poster is heel erg goed. Stevig papier en hey weerspiegeld niet in de zon. De poster was heel goed ingepakt voor verzending.

Product als verwacht

Product als verwacht

Prima en snelle afhandeling

Goeie info mbt bestelling

Een perfect cadeau

Via Instagram kwam ik KUDT SHOP tegen! Ik dacht dit is een perfect cadeau voor mijn vriend! Ik heb mijn idee door gegeven. En ze heeft mij zo goed geholpen en het nog veel mooier gemaakt dan ik kon dromen! Het is veeel iedereen een aanrader om hier een gepersonaliseerd cadeau te laten ontwerpen.

Super snelle levering en een geweldig schilderij aan de muur!

Snel geleverd, mooi product

Perfectie in alles

Perfectie in alles, van ontwerp tot aflevering.

Snelle levering, goede kwaliteit en originele producten!

Snelle levering, goede kwaliteit en originele producten! Ik heb een poster cadeau gegeven uit de webshop, hele leuke reacties op gekregen!