Eerste bestelling, ging heel soepel en goed verpakt.

Eerste keer hier besteld. Netjes en anoniem verpakt en snel bezorgd. Pas 1 product getest, goede kwaliteit.

holymoly

good

Perfect!

Uitstekende prijzen voor kwalitatief goede producten. Zeer betrouwbare webshop en altijd goede service. In een woord: perfect!

Hoi Vera, Bedankt voor je geweldige review! 😊 We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze prijzen, kwaliteit, en service. We streven er altijd naar om perfectie te leveren. Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team 🌟

Nothing is complicated

Never had an issue with the product quality

Heey Marius, Geweldig om te horen dat je nooit problemen hebt gehad met de productkwaliteit.😊 We waarderen je feedback enorm! 🌟 Met vriendelijke groet, Homechemistry

Alles goed verlopen zonder problemen.

Hoi G, Fijn om te horen dat alles goed is verlopen zonder problemen. We streven ernaar om altijd een soepele ervaring te bieden! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team 🌟

benzos are one of the best quality I had NEP purity surprised me tooo

I lost NEP to after my second test, that's a shame but no worries, there's more to come

Hoi Msk, Dank je wel voor je feedback! 😊 Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze benzos en de zuiverheid van onze NEP. Jammer dat je wat NEP bent verloren, maar we zijn blij dat je er positief in staat. Er komt zeker meer aan! 💪 Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team 🧪

goede ervaring mee

ik wist wat ik wilde besteld en gekregen, dikke prima

Hoi Jack, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad en precies hebt gekregen wat je wilde. Dikke prima! 👍 Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team 🧪

Alles loopt vlotjes

Snel bediend

Hoi Glenn, We zijn blij dat alles vlotjes is verlopen en dat je snel bent bediend. 😍We streven ernaar om onze service altijd snel en efficiënt te houden. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten! 😁 Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team🧪

Top spul

Alleen spijtig was ik vergeten de sample toe te voegen, hiervoor bericht of het gecompenseerd kom worden met de volgende bestelling aangezien het goeie rc's maar helaas ben ik niet te gemoet gekomen, vandaar de 4 sterren omdat het eigenlijk een beetje werd gedaan alsof het mijn schuld was, maar even goeie vrienden

Hoi Peter, Het spijt ons te horen dat er een misverstand was met de sample. We willen graag een oplossing voor je vinden en ervoor zorgen dat je tevreden bent met je volgende bestelling. 🚚We nemen je opmerking serieus en zullen onze processen verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, laat het ons weten! 😁 Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Vlotte betrouwbare levering

Zodra op tijd wordt betaald conform de order is de levering via PTT perfect en op de toegezegde tijd en lokatie

Hallo Frans, 🧪We zijn blij te horen dat de levering snel en betrouwbaar was. Als alles volgens afspraak verliep, dan is dat precies wat we willen!🤩 Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Keuze naar je zin

Ik heb dit jaar in het internet kunnen vinden.

Hoi Humberto, 😊 Fijn dat je ons online hebt kunnen vinden en dat je tevreden bent met je keuze! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team🧪

Uitstekende klantenservice!

Wat een fijn contact via de app. Goede uitleg, geduldig en super vriendelijk! En perfect opgelost. Eerste ervaring en dus een super positieve!

Hoi Mariken, Bedankt voor je geweldige review! 😊 We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice. We streven er altijd naar om vriendelijk en behulpzaam te zijn. Fijn dat je eerste ervaring zo positief was! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team🧪

Verkeerde adres

Ondanks mijn reacties over een verkeerd adres blijft men het brievenbus pakje naar het verkeerde adres sturen…

Generous deals and diverse selection

Trustworthy and reasonable customer service with some of the most unbeatable and generous deals, promotions, and discounts. Generally fast delivery nexy day delivery, when ordered early; although shipping is more expensive than average and selecting the cheaper shipping sometimes results in lost deliveries which could be the fault of courier, but nevertheless yourmoney and product are lost regardless which hurts. However the free items and generous offers usually makes up for the risk. Custoner service is very responsive and and care about their customers and service.

Hello Sam, Thank you for your review! 🌟 We're glad to hear you appreciate our deals, promotions, and responsive customer service. We apologize for any issues with shipping costs and delivery. We're continuously working on improving our shipping options to ensure reliable and affordable delivery. Your feedback is valuable, and we appreciate your support! If you ever need assistance, don't hesitate to reach out. Best regards, The Home Chemistry Team

geheel accuraat wacht een wasrd

Ik bestelde deze zomer meermaals verschillende caths Altijd id hier één of andere acties gaande. O. Fb. S te kunnen selecteren Die functie is inbereke.nd maar zeker nog de qualitrit ligt in een hooh plankje Fa en alvast snel nieuwe orders (ja zo geheeten) plaatsen van andere tiepus. Heb wel het 1 en andere no g tegoed. Niet het minst mast wel belangrijk een klantenservice vol liefde en aandachtige personen waar je op lint rekenen. Mvg Antoni

Hoi Antoni, Dank je wel, Antoni, voor je feedback! 🌟 We zijn blij dat je onze acties en de kwaliteit van onze producten waardeert. We werken er hard aan om alles soepel te laten verlopen, inclusief onze klantenservice. Mocht je nog vragen hebben of iets missen, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar! 😊 Met vriendelijke groet, Het HomeChemistry Team

Topb

Hoi Jennifer, Bedankt voor je positieve review! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent. Tot de volgende keer! Groetjes, Het HomeChemistry Team🦠🧪

Hoi Jan, Bedankt voor de top review! 😊 We waarderen je feedback enorm! Liefs, Homechemistry

Snel en prima kwaliteit

Altijd binnen 1 werkdag levertijd. Kwaliteit producten is goed. Groot assortiment. Flinke korting des te meer je afneemt.

Lieve E, 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levertijd, de kwaliteit van onze producten en ons grote assortiment. Geniet van de kortingen bij grotere afnames!🦠 Groetjes, Homechemistry

Alles top!

Supersnelle levering, goede producten, goede prijs en goede service.

Beste Lucas, Wat een fantastische review, hartelijk dank! 😊 We zijn superblij om te horen dat je zo tevreden bent met onze supersnelle levering, goede producten, scherpe prijzen en uitstekende service. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om altijd ons best te blijven doen. Bedankt voor je vertrouwen in Homechemistry! 🧪✨ We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Het Homechemistry Team 🧪

Goed geleverd

Hoi R, Bedankt voor je review! 😊 Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering. We streven altijd naar uitstekende service. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, laat het ons gerust weten. We helpen je graag verder!🦠🧪 Met vriendelijke groet, Team HomeChemistry

Kwaliteit is altijd prima en als ze iets verkeerd hebben gestuurd gewoon netjes blijven en even contact opnemen met ze en het word opgelost in een oogwenk toppers voor hoe lang het nog zal duren ben bang dat die klootzakken in denhaag er een totaale rc ban komt maar laten we dat maar niet hopen anders moet je straks weer naar de criminaliteit opzoekt naar wat ik nodig heb

Hoi Harrie, Bedankt voor je fantastische review! 😊 Bij HomeChemistry streven we altijd naar prima kwaliteit en uitstekende klantenservice. We zijn blij dat we eventuele foutjes snel kunnen oplossen. We begrijpen je bezorgdheid over mogelijke wetgeving, maar laten we hopen op een positieve uitkomst. Mocht er iets veranderen, staan we klaar om je te helpen zoals altijd! Met vriendelijke groet, Team HomeChemistry

Een goede motivatie om mijn onderzoek van de stijfheid der dingen voort te zetten.

Snelle en adequate aftersale. Snelle levering van de hoge kwaliteit van de research chemicals. Dat staat als een paal boven water.

Beste Dick, 🌟 Bij HomeChemistry streven we naar snelle en adequate aftersales, en we zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We zorgen altijd voor een snelle levering van hoogwaardige onderzoekschemicaliën. Jouw motivatie om je onderzoek naar de stijfheid der dingen voort te zetten, is inspirerend voor ons! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.😊 Met vriendelijke groet, Team HomeChemistry

Super symphatieke, snelle reactie op emails, prima service

Klinkt bijna als een fake beoordeling, maar het het klopt toch echt. :-) Enthousiaste medewerkers die ook snel om een mail of order reageren en meestal heb je het heel discreet en netjes verpakt al in huis. Zeker aan te bevelen

Lieve Didier, Bedankt voor je fantastische review! 😊👍 Bij HomeChemistry streven we naar super sympathieke service, met snelle reacties op e-mails en orders. We zijn blij dat je enthousiast bent over onze medewerkers en onze discrete en nette verpakkingen waardeert. Bedankt voor je aanbeveling, we stellen het zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Team HomeChemistry

Had wat besteld maar was fout gegaan, weekje later samen tot een oplossing gekomen, erg blij met de service.

Goede kwaliteit, snelle support en snelle levering

Goede kwaliteit, snelle support en snelle levering

Lieve René, 😊 Bij HomeChemistry streven we naar goede kwaliteit, snelle ondersteuning en snelle levering. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en producten. Als je nog ergens vragen over hebt, laat het ons weten. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Team HomeChemistry

Rouaanstraat 13

9723 CA Groningen

+31615581452

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!