Top bedrijf

Snel en beste kwaliteit

Altijd goed

Doen wat ze beloven! Bestelling altijd op tijd en kwaliteit is top!

Kwaliteit

Prijs echt laag. kwaliteit echt hoog

Ik zie veel negatieve reviews op threads forums ect. Maar na een aantal herbestellingingen denk ik dat homechemistry in n kwaad daglicht wordt gezet door de rivaliserende markt. Ik kan 't nooit zeker weten uiteraard want ik zit niet in die game. Maar. Jullie zijn wel mijn go to voor 90% van mn inkopen vanaf 3 weken geleden ongeveer. Peace en love naar iedereen van homechemistry

klantenservice ain’t shΡ–t

kk dom bedrijf dat doet alsof ze geen drugs verkopen. klantenservice blokkeert me gewoon omdat ik zeg waar het op staat. je krijgt je lekker in 7 werkdagen. go f urself <3

Kan beter

Verkeerd product ontvangen, omslachtig om alsnog het juiste product te krijgen. De toezegging dat er een compensatie zou volgen , heb ik helaas niks van gemerkt. Het is uiteindelijk wel allemaal goed gekomen

Na jaren nachtmerries eindelijk slapen.

Mijn arts wilde niet meewerken aan slaapmedicatie. Nu meermaals benzodiazepines besteld. Door post traumatische stress sliep ik nauwelijks. Levering, perfect en goed geanonimiseerd. Ik slaap eindelijk weer normaal. Nachtmerries heb ik nog zelden. Voorheen om het uur wakker. Zeker blijf ik vaste klant.

top bedrijf

Ruime keuze, VEEL goedkoper EN beter dan anderen die ik al had geprobeerd. Met een "nieuwe leverancier" ben je altijd een beetje voorzichtig, ik wel natuurlijk dus ik had eerst wat kleine verpakkingen besteld, nou, een ding weet ik zeker, ik blijf. Niet alleen om de prijs en de snelheid maar vooral omdat ik merkte dat bij bepaalde dingen de kwaliteit gewoon beter was!

Snelle en zeer discrete levering.

Altijd snel en zeer discreet.

Snelle levering en doet wat ie beloofd

2e keer besreld en gaat gewoon goed alles en snelle levering

Beste Egbert, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alles vlot verloopt bij je bestellingen! πŸš€πŸ’Ό Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze beloftes na te komen en onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Bedankt voor je vertrouwen en voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸŒŸπŸ“¦

Goede

Perfecto

Beste X, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! πŸ˜ŠπŸ‘ Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸŒŸπŸ“¦

Snel en simpel

Snel en simpel

Beste Evert, Wat fantastisch om te horen dat je ons bestelproces als snel en simpel hebt ervaren! πŸ˜ŠπŸ’» Bij Homechemistry streven we er altijd naar om het bestellen van onze producten zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸš€πŸ›’

Drie is top en je er niet voor om te rijden.

Drie is top en je hoeft er voor om te rijden.

Binnen 24 uur geleverd. Makkelijk bestellen via website! En een telefoonnummer om mee te chatten. Snel antwoord en komt betrouwbaar over.

Beste Reinier, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle leveringsservice! πŸššπŸ’¨ Bij Homechemistry streven we er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. En fijn dat je het bestelproces via onze website als gemakkelijk hebt ervaren! Ons team staat altijd klaar om te helpen via telefoon of chat, dus het is fantastisch om te horen dat je onze klantenservice als betrouwbaar ervaart. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en voor het vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ“±πŸ’¬

Bestelling wordt snel geleverd

Binnen 24 uur had ik het pakketje in huis in neutrale verpakking.

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle leveringsservice! πŸššπŸ’¨ Bij Homechemistry streven we er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk en discreet te verzenden, zodat je je producten snel en veilig ontvangt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, we waarderen je vertrouwen in ons enorm! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ“¦πŸ‘

Goede en vriendelijke service

Er was iets met een bestelling niet helemaal goed gegaan. Hier werd netjes op gereageerd en is er gezorgd voor een prima oplossing.

Beste Jeroen, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service, zelfs als er iets misgaat met een bestelling! 🌟 Bij Homechemistry streven we er altijd naar om eventuele problemen snel en efficiΓ«nt op te lossen, zodat onze klanten tevreden blijven. Bedankt voor je begrip en support, we waarderen het enorm! Als je nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ› οΈ

Goede kwaliteit en goede service en levering

Top ga zo door

Beste Cok, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze producten als met onze service en levering! 🌟 Bij Homechemistry streven we altijd naar het bieden van de best mogelijke ervaring aan onze klanten, en jouw positieve feedback motiveert ons enorm om door te blijven gaan. Bedankt voor je support en vertrouwen, en we zullen ons best blijven doen om je verwachtingen te overtreffen! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🚚

Uitstekende service en scherpe prijzen

Niks behalve tevredenheid.

Beste Z, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en prijzen! 🌟 Bij Homechemistry streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt voor je positieve feedback, en als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ’²

Zeer goede service

Ze leveren snel en netjes alles zoals beloofd en als er ooit wat mis gaat, ik heb ooit per ongeluk 2 keer dezelfde betaling gedaan, dan corrigeren ze het heel snel en zonder dat de klant er veel moeite voor hoeft te doen, kortom super service.

Beste Thijs, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! 🌟 We streven er altijd naar om bestellingen snel en nauwkeurig af te handelen, en het is fijn om te weten dat we je goed hebben kunnen helpen bij eventuele problemen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ“¦

Betrouwbaar

Alles netjes duidelijk en ook nog eens snel geleverd.

Beste Peter, Fantastisch om te horen dat je onze service als betrouwbaar ervaart! 😊 We streven er altijd naar om bestellingen snel en duidelijk af te handelen, en het is geweldig om te weten dat dit ook jouw ervaring is. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🚚

Kon niet beter

De bestelling kwam precies zo binnen dan aangegeven

Beste Erwin, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling! 😊 We streven er altijd naar om onze beloftes na te komen en het is geweldig om te horen dat je bestelling precies zo binnenkwam als aangegeven. Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ“¦

Betrouwbaar en snel

Ik heb hier al meerdere keren verschillende producten besteld. In mijn ervaring is de kwaliteit goed. Daarnaast is de levering snel en discreet. EΓ©n keer had ik per ongeluk een foutje gemaakt met de betaling. Dit is snel en vakkundig opgepakt door de klantenservice.

Beste Myrthe, Bedankt voor je geweldige review! 😊 We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en onze snelle en discrete leveringsservice. Het spijt ons dat er een probleem was met de betaling, maar fijn dat onze klantenservice het snel en professioneel heeft kunnen oplossen! We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ“¦

Top verkoper

Altijd keurig snel geleverd en 1 maal verkeerd item gekregen maar dat was de volgende dag direct opgelost Echt super

Beste Mart, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service! 😊 Bij Homechemistry streven we ernaar om altijd snel en nauwkeurig te leveren, en het spijt ons als er af en toe een foutje optreedt. Maar fijn dat we het snel voor je konden oplossen en dat je zo tevreden bent over de afhandeling! Bedankt voor je positieve feedback en het vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🚚

Goede kwaliteit, prijs en service

Een van de betere RC shops. Veel aanbod en goede service. Prijzen competitief, zeker met aanbiedingen en stapelkortingen. Kwaliteit altijd op orde, een enkele keer iets minder dan perfect, dat zal aan de batch hebben gelegen, maar dan nog steeds ruim voldoende. Zeer betrouwbaar, discreet en snel.

Beste Niels, Bedankt voor je positieve feedback! 😊 Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze klanten een uitgebreid assortiment, goede service en competitieve prijzen te bieden. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en onze betrouwbare en snelle service. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🌟

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!