Altijd snel en correct

En ook als het eens mis gaat (wat meestal fout van de gebruiker is zoals verkeerd adres invoeren) dan lossen ze dat netjes op. Op eigen initiatief, hoef je niet achteraan te chasen. Een beetje de bol.com van de ondeugende markt! Ga zo door vrouwen en mannen!!!!

Kwaliteit gaat zwaar achteruit

Meerdere keren niet het juste Product geleverd of oncompelte bestellig, erg jammer

Order te kort

Ik heb 2x de flubrotizolam besteld en heb er maar 14 gekregen, ik heb daarna nog een bestelling gedaan en ik kom een pellet van 25 te kort van de flubromazolam. Geen geld terug gekregen en niet verstuurd, heel belachelijk

2x besteld 2x niet alles gekregen.

Dus moet ik volgens Homechemistry maar weer een nieuwe bestelling gaan doen en dan komt het vergeten/gejatte? item alsnog erbij,vreemde gang van zaken. Ik denk dat ik maar eens naar de concurrent overstap

Betrouwbaar, snel en goed bereikbaar

Van alle vendors in NL waar ik tot nu toe o-pce heb besteld is dit 100% de beste. Tip: ga wel voor het poeder en niet de kristallen. Verder zijn ze goed bereikbaar via whatsapp en producten altijd binnen 24 uur geleverd. Duurt het wel langer, ligt het altijd aan post nl Verder maar vreemd dat trustpilot zn reviews heeft verwijderd op basis van ethiek, terwijl er wel reviews van andere vendors op staan. Maar goed, op basis van mijn ervaringen (en ik bestel echt al wel een poosje bij ze) raad ik deze vendor gewoon zeker aan.

Positief over kwaliteit

Heb wel de indruk dat ik het aantal grammetjes alleen haal met verpakking

Niet alles gekregen

Ik heb niet alles gekregen wat ik had besteld

Z

Z

1,5 uur na bestellen was mijn bestelling verzonden waarvan ik netjes op de hoogte werd gehouden met mails. Nog geen 24 uur later arriveerde mijn bestelling. Alle onderzoekstoffen waren professioneel verpakt en dubbel geseald. Daarnaast waren alle pellets stevig samengedrukt en oogde het goed, alleen de 2c-c pellet oogt een heel klein beetje minder stevig. Ik kan (nog) niet oordelen over de kwaliteit, maar ik heb er vertrouwen in dat dit goed zit.

Snelle levering niet zuiver

Levering is snel, afhankelijk van wat je haalt is het niet altijd zuiver, de 2-fma is bijv hard en het hoort zacht en fluffy te zijn, de 2-fma pillen zijn over de datum etc, benzos wel meestal goed. Verpakking is ook cheap. Mja het levert snel.

Snel direct en qualiteit

Altijd optijd. En goede klanteservicd

Snelle levering goede kwaliteit!

Tot nu toe altijd goed

Echt leuke zakjes

Ik ben drugsverslaafd

Altijd komt het goed

Blind er op los bestellen, vooral stims en psychedelica "While we continue to give u what u need" Research aanrader subliem: MD-PHP Base & AMT

Uitstekende service en top producten

Nog nooit teleurgesteld geweest in de kwaliteit en ik verwacht dat dat ook zo zal blijven. 1900 uur besteld, volgende ochtend rond 11 binnen.

Najlepsza jakość

Dobra jakość

Geduld

Ik heb hem nog niet ontvangen Maar normaal gesproken gaat het altijd goed

snelle service!

Vlotte communicatie, snelle levering.

Vlot en correct !

alles klopte en de bezorging was snel.

The real genuine seller on dutch markets.

gentle stuff and quick answer for my questions. i wish you a lot of satisfied customers

Goede service en snelle levering!

Hele goede snelle service

De site is duidelijk en snelle verzending, gewoon super

Goed verpakt, producten bevallen zeer Goed

Erg netjes

Eerlijk en betrouwbaar

Altijd tevreden tot dusverre

Goed!

Vlotte service en bij vragen , snel antwoord.

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!