zeer tevreden

nooit problemen met een bestelling gehad altijd goed,!!!

Goede service, vriendelijke personeel en the good stuff ☺️

Zoals de titel al zegt

Het lijkt wel een placebo

De zogenaamde 4f-mph doet niets. Al eerdere ervaring bij andere bedrijfjes, maar hier lijk ik een placebo te hebben ontvangen. Erg jammer!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijke website en goede ervaringen met bestellen en leveren

snel en betrouwbaar

stabiele factor . foutjes worden rechtgezet . goed

Top geregeld

Snel goed en zeker. Ze tellen beter dan ik. Soms vergis ik me. Dan klopt het wat zij gedaan hebben

waardeloze kwaliteit mdphp

Mdphp bestelt maar de kwaliteit was waardeloos, direct de prullenbak in. Jammer want de levering was wel heel snel.

Prima, snel(meestel)

Had kortgeleden een bestelling gedaan met een korting. Deze kwam niet geleverd. Contact met ze opgenomen via Whatsapp met de bankafschrift. Kreeg de dag alsre de levering zonder de korting en de verzendlosten. Dat scheelde mij ruim €8_. Sjappo!!!

Deze site is erg nuttig

Deze site is erg nuttig

Ik heb weinig te klagen!

Word beloofd wat ze zeggen (in mijn geval) kan wel eens iets misgaan, maar ze doen wat ze kunnen in overleg. Klantvriendelijk is ook hoog.

Maak all jaaren gebruik en altijd goede service

#1 vendor van nederland

Ik bestel al sinds 2019 bij homechemistry.nl. Op een rijtje hebben zij de beste prijzen vergeleken met andere shops. Sublieme service, de communicatie is sterk. Groots assortiment aan onderzoekschemicaliën, groter dan elk andere vendor. Ze leveren supersnel, tot nu toe altijd binnen 2 werkdagen ontvangen. Ze geven je de optie om het op een afhaallocatie af te leveren wat heel handig is. Van de eerste tot je laatste bestelling zul je te vreden zijn dat kan ik je garanderen. Ze zijn de beste als het gaat om al jouw onderzoeken ;) 10/10 would recommend

Niet alleen beste producten, maar ook de beste service!

Na jaren klant hier te zijn altijd constante kwaliteit, altijd discreet verpakt en binnen de beloofde 24uur bezorg! Er kan altijd was misgaan, maar ,et een simpele mail met je probleem en binnen 24uur krijg je niet zo een AI terug maar je word echt persoonlijk geholpen!~ En is er wat mis of vergeten dan heb je dat ge volgende dag al weer binnen ! Klant vanaf het begin tot het eind! nooit problemen,

Aanrader!

Superfijne verkoper! Ruim assortiment, lage prijzen en een fijne klantenservice. Verzending was snel en secuur. Zeker een aanrader!

Met paypal optie zou het perfect zijn

Goede kwaliteit maar kwaliteit lijkt niet altijd het zelfde te zijn of werkt amper of niet (6 apb & lsd blotters bijv) maar dat is bij andere shops ook. Tevens is mn tollerantie vrij hoog en werkt het bij een vriend weer net wel een beetje. Een gratis product bij 2 bestellingen en over het algemeen goede kwaliteit producten maakt deze shop een aanrader.

Perfecte service

Snel bezorgd en makkelijke besyellen

Bestelling incompleet geleverd

Mijn bestelling is incompleet geleverd en na contact met het support team blijkt dat ze het missende product niet gaan nazenden. Het gaat om een gratis product maar deze deal is ook de reden dat ik bij deze webshop heb besteld. Edit: Na wat extra mailtjes gaan ze mijn bestelling alsnog compleet maken met een nazending. Eind goed al goed!

Beste Debby, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering! 😊 Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze klanten snel en efficiënt te bedienen. Jouw positieve feedback motiveert ons enorm en we blijven ons inzetten om aan je verwachtingen te voldoen. Bedankt voor je waardering en vertrouwen in Homechemistry! 🧪✨ We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Het Homechemistry Team 🧪

Prijzen opdrijven

Prijzen opdrijven waardoor gewone drugs handel vele malen goedkoper is. . .

Altijd goede services, snelle levering. Laatste paar keer werd de bestelling (brievenbuspost/pakje) niet gelijk de volgende dag bezorgd, maar pas de dag erop. Maar dit was niet de schuld van HC, maar de service van PostNL die soms nogal wat belabberd is. Ik en mijn vrienden bestellen hier al jaren, en hebben verder ook nooit een andere research-chemical website uitgeprobeerd, omdat we weten dat HomeChemistry gewoon goede service heeft :)

Beste N, Wat fantastisch om te horen dat jullie al jarenlang tevreden zijn met onze service! 😊 Het doet ons goed dat jullie altijd kunnen rekenen op goede service en snelle levering bij Homechemistry. We begrijpen dat er soms vertragingen kunnen zijn met de bezorging, maar we waarderen het dat je begrip hebt voor situaties buiten onze controle, zoals die met PostNL. Bedankt dat jullie al die tijd voor Homechemistry blijven kiezen en voor jullie vertrouwen in ons! 🧪✨ We staan altijd klaar om jullie en je vrienden van dienst te zijn en kijken ernaar uit om nog vele jaren samen te werken! Met vriendelijke groet, Het Homechemistry Team 🧪

Все отлично . Давно не было такого обслуживания )

Потрясающе )

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Beste Aliaksandr, Wat een fantastische review, hartelijk dank! 😊 We zijn dolblij om te horen dat je onze service uitstekend vindt en dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad. Het is geweldig om te weten dat we je verwachtingen hebben kunnen overtreffen! Спасибо за ваши добрые слова и за то, что выбрали Homechemistry! 🧪✨ Мы с нетерпением ждем возможности снова вас обслужить. Met vriendelijke groet, Het Homechemistry Team 🧪

geweldig

goeie en snelle service, uitstekend assortiment en hele leuke ervaringen gehad met de producten

Beste Baba, Wat een geweldige review, hartelijk dank! 😊 We zijn super enthousiast om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze service en ons assortiment. Het is fantastisch om te weten dat je ook plezier hebt gehad met onze producten! Jouw tevredenheid is onze grootste beloning, en we blijven ons inzetten om je telkens weer dezelfde uitstekende ervaring te bieden. Bedankt voor je vertrouwen in Homechemistry en voor je geweldige feedback! 🧪✨ Met vriendelijke groet, Het Homechemistry Team 🧪

Positief!

Goede service, snel geleverd!

Beste Mariken, Wat een fantastische review, hartelijk dank! 😊 We zijn dolblij om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze service en snelle levering. Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is geweldig om te weten dat we dat bij jou hebben kunnen doen. Bedankt voor je vertrouwen en je mooie woorden! 🧪✨ We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Homechemistry Team 🧪

Snelle levering en goede klantenservice

Probleem gehad met een bestelling. Kreeg als compensatie 2 items uitzoeken met verzending. Zeer netjes opgelost.

Goed geregeld

Genoeg keuzes, snelle levering als beloofd. Tevreden.

Best HG, Wat een geweldige review, hartelijk dank! 😊 We zijn super blij om te horen dat je tevreden bent met de ruime keuze en onze snelle levering. We streven er altijd naar om onze beloftes waar te maken en het is fantastisch om te weten dat je tevreden bent met je ervaring. Bedankt voor je vertrouwen in Homechemistry en voor je mooie woorden! 🧪✨ We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Het Homechemistry Team 🧪

Bedrijfsgegevens

Rouaanstraat 13

9723 CA Groningen

+31615581452

[email protected]

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.