THE BEST CUSTOMER SERVICE ..5STAR

I placed an order yesterday morning and I have it today at midday !! I have to give 5* to the CUSTOMER SERVICE that was prompt to help me when I made a slight error . The products are TOP QUALITY no word about it !!

Slechte kwaliteit chemicaliën

Deze vendor verkoopt gevaarlijkse stoffen welke niet geschikt zijn voor consumptie. Mocht je toch ziek worden van hun middelen dan zullen ze zich hier ook op beroepen zoals je kunt lezen in eerdere negatieve reviews. De vendor zelf waarschuwt notabene dat de stoffen niet voor menselijke consumptie geschikt zijn en verschuilen zich dan ook achter deze opmerking. Verwacht dan ook geen geld terug of een goed product maar versneden rotzooi. Mocht je toch hun middelen willen gebruiken laat het eerst testen: https://www.drugs-test.nl/waar-drugs-testen/

Quality ,stealth and next day delivery

Excellent company

ik raad het niet aan

Ik weet niet wat het is, maar het is zeker niet wat het zou moeten zijn, het werkt niet

Heb nog nooit problemen gehad met homechemistery. Goeie service en erg klantvriendelijk!

Ontzettend snel en netjes

Orders worden altijd gelijk verwerkt, netjes verpakt, ook vragen stellen gaat snel. Overzichtelijke website zonder allerlei vervelende popups en schreeuwende teksten (zoals bij collegas/concurrenten vaak t geval is). Geen klachten. Wel over PostNL en late bezorging maar daar kan HomeChemistry niks aan doen.

Gregor

Very good

Uitstekend!

Top kwaliteit, snelle levering en hulpvolle klantenservice! :-)

Super goed

Goede producten, ik had om 19.00 besteld en had het lag de volgende dag al voor 11.00 bij de pickup point.

Bad

A few times received another/wrong item, instead of the one ordered. Not a response when written to them.

Hi Bobby, We are sorry to read you recieved a wrong item, mistakes are rare but can happen. We do always respond when you contact us, You can reach us at support@homechemistry.nl :-) Kind regards, Support Homechemistry

Troep!

Bestel hier in ieder geval geen 6apb of zoiets dergelijks. Ik weet niet wat hierin zat, maar ik en mijn vriend hebben beide een vreselijke ervaring gehad en zijn doodziek geworden! Beide precies dezelfde nare ervaring. Ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld van een drug. Wij zijn niet de eerste die dit meemaken bij deze vendor. Kijk liever verder!

Hoi Freja, Al onze producten zijn niet voor consumptie en worden dan ook niet verkocht als drugs. 6-apb is een veel verkocht product en wordt dan ook regelmatig getest. Super jammer dan je niet tevreden bent, wellicht zijn er andere chemicals in ons asortiment voor je. :-)

UITMUNTEND op ALLE VLAKKEN!

Mijn eerste aankoop bij Homechemistry.nl was een ongelooflijk aangename ervaring. Er liep iets mis bij de eerste levering van mijn bestelling (door een fout van mezelf) en de persoon van de klantenservice heeft mij uitstekend geholpen. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling compleet en volledig ontvangen. Enkele sterke punten van Homechemistry.nl: 1) Overzichtelijke site met alle categorieën vab producten duidelijk opgesplitst. 2) Altijd wel interessante acties aan de gang en uiterst scherpe prijzen. De klant wordt beloond met korting bij het aankopen van grotere hoeveelheden. 3) Verschillende betalings- en verzendmogelijkheden. 4) Men wordt continue op de hoogte gehouden via email over de status van je bestelling. 5) Uiterst vriendelijke, snel-antwoordende en behulpzame klantenservice. De persoon verantwoordelijk voor deze dienst is hier gewoon perfect voor gemaakt! 6) Hoogstaande en kwalitatieve producten. Mijn eerste bestelling bij Homechemistry.nl was een schitterend succes. Jullie hebbenbalvast een trouwe en vaste klant erbij! Bedankt voor alles en een speciaal bedankje aan de persoon van de klantenservice om "above and beyond" te gaan om mij te helpen met het in orde maken van mijn bestelling. Met vriendelijke groeten, Bart

Ha Bart, Super bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo een uitgebreide review te plaatsen, wordt bijzonder gewaardeerd. :-) Tot de volgende keer weer :-)

Beste direct site ever!!

Snelle leveringen. Jj

Helemaal top!

Voor het eerst besteld en als test, buiten deze, tegelijk ook bij andere sites besteld. Supersnelle bezorging, netjes verpakt en hoeveelheid klopte, was zelfs ietsje meer. Ook qua kwaliteit wat mij betreft ver uit het beste gescoord! Zeker voor herhaling vatbaar!

Makkelijk,snel, goede kwaliteit

Als er iets mis is gegaan met de bestelling, dan staan ze open voor verschillende oplossingen

Teveel gericht op grotere hoeveelheden

Ooit bij brievenbus verzending 1 a 2 items kwijtgeraakt, zonder vergoed te zijn. Te weinig verantwoording nemen voor (post) zendingen.

Snel, correct en zeer goede bereikbaarheid!

Prettige ervaringen en mijn favo vendor. Goed bereikbaar en eventuele “problemen” worden netjes en snel opgelost!

Altijd netjes verpakt.

Helaas is de laatste levering fout gegaan naar het adres van mijn ouders. Oei. Had een andere afhaalpunt gekozen. Maar geen probleem alles is goes gekomen. Vriendelijke groetjes, Denise van de Geest

Altijd top kwaliteit!

Fijne tools voor de stofzuiger!

Altijd snel en correct

En ook als het eens mis gaat (wat meestal fout van de gebruiker is zoals verkeerd adres invoeren) dan lossen ze dat netjes op. Op eigen initiatief, hoef je niet achteraan te chasen. Een beetje de bol.com van de ondeugende markt! Ga zo door vrouwen en mannen!!!!

Kwaliteit gaat zwaar achteruit

Meerdere keren niet het juste Product geleverd of oncompelte bestellig, erg jammer

Order te kort

Ik heb 2x de flubrotizolam besteld en heb er maar 14 gekregen, ik heb daarna nog een bestelling gedaan en ik kom een pellet van 25 te kort van de flubromazolam. Geen geld terug gekregen en niet verstuurd, heel belachelijk

2x besteld 2x niet alles gekregen.

Dus moet ik volgens Homechemistry maar weer een nieuwe bestelling gaan doen en dan komt het vergeten/gejatte? item alsnog erbij,vreemde gang van zaken. Ik denk dat ik maar eens naar de concurrent overstap

Betrouwbaar, snel en goed bereikbaar

Van alle vendors in NL waar ik tot nu toe o-pce heb besteld is dit 100% de beste. Tip: ga wel voor het poeder en niet de kristallen. Verder zijn ze goed bereikbaar via whatsapp en producten altijd binnen 24 uur geleverd. Duurt het wel langer, ligt het altijd aan post nl Verder maar vreemd dat trustpilot zn reviews heeft verwijderd op basis van ethiek, terwijl er wel reviews van andere vendors op staan. Maar goed, op basis van mijn ervaringen (en ik bestel echt al wel een poosje bij ze) raad ik deze vendor gewoon zeker aan.

Positief over kwaliteit

Heb wel de indruk dat ik het aantal grammetjes alleen haal met verpakking

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!