Best products

Good quality, fast delivery,

Beste online store om te bestellen

Post NL package word snel geleverd exact op tijd . Vriendelijkheid kwa komt altijd goed vertrouwen uit. Gewoon de beste dus

Super goede en fijne klantenservice

Ik ben zeer tevreden over Homechemistry er wordt snel gereageerd op je vraag en proberen te helpen of verwujze.nnaar andere website of internet Je hebt je bestelling super snel in huis( mits KPN post. Duur in per pakket te laten leveren. meewerkt) ook vriendelijk personeel. Producten aan de dure kant. Kan op andere plekken goedkoper. Maar Homechemistry is te vertrouwen.

uitstekende site voor research chemicalien

de hoeveelheid en puurheid klopt altijd.

Beter geregeld en transparanter dan bol.com

Nog nooit een probleem gehad! Instructies zijn duidelijk en makelijk te volgen. Breed aanbod, en transparant over de vorm/kwaliteit van het product. Echt respect voor jullie bedrijfsvoering. Aanbevelen: -Bevestegings email; de laatste 2 bestellingen werden niet via de mail bevestigd. -Betalingswijzen; ik kan goed begrijpen dat de branche waar jullie bedrijf onder valt met beperkingen komt. Maar er moet tog iets makkelijkers te bedenken zijn dan een directe overboeking. (Ik heb altijd ff paar minuten stress na mn betaling of het wel goed is gegaan). - de nieuwe recente strip van de MALle is vaag verwoord; krijg je nu 1 unit, of een hele strip.

betrouwbare winkel

Koop veel goede shop goede producten

Snel en discreet

De producten worden zeer snel geleverd in discrete verpakking. Helemaal top.

Very good quality

Good quality and price, will come back for more!

Very professional service

Been buying from them since 2022. No problems ever on quality or delivery. Only recommendation it to add a "surprise me" button when there are free gifts! That's always a nice add.

Goede kwaliteit en snelle levering

Zoals het hoort

Geen problemen ervaren. Betrouwbaar!

Quality and fast delivery

Duży asortyment, każdy znajdzie coś dla siebie

• Poleciłbyś nas? Tak

Alles top!

Goede kwaliteit van de producten, niet duur en zeer snel met het verwerken van zowel de betaling als de verzending! Absoluut betrouwbaar dus, wat wil je nog meer?

Super lieve mensen, en goeie kwalitijd om te testen..geen slechte ervaringen.

Altijd top

En optijd weer een extra aanbieding erop, en nog keus voor n extra chem

Heel fijn dat de bezorging zo supersnel is! Als altijd genieten geblazen!

Super snelle en vriendelijke service!

Ik had id wk voor Koningsdag een verkeerde bestelling ontvangen. Dezelfde dag kon ik de bestelling retour verzenden en ontving ik de volgende dag de juiste bestelling, plus wat extra's als goedmakertje! Helemaal top dus!

Goede service, snelle levering als beloofd.

Zie boven

Bestelling om 19:30 geplaatst volgende dag in huis gekregen met een extra'tje.

Snel en goed.

Altijd goede en snelle service.

Snel en compleet geleverd

goede chemische winkel

snelle en efficiënte klantenondersteuning, en de producten kwamen altijd de dag na aankoop aan. hun promoties zijn geweldig

ik ben erg tevreden

Ik heb mijn bestellingen altijd op tijd ontvangen, ik heb hier geen problemen mee gehad.

Maar de pillen helpen niet echt

Genoeg keus, Bestelling altijd de volgende dag in huis. Geweldige service doen wat ze beloven . Thanxs HC

Beste Julia, Bedankt voor je fantastische feedback! 😊 Bij Homechemistry streven we ernaar om onze klanten een uitgebreide keuze te bieden en om bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we onze beloften waarmaken. We waarderen je steun enorm en zijn blij dat we je kunnen helpen met je behoeften. Als je in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Homechemistry! Met vriendelijke groet, het Homechemistry team 🌟📦

Rouaanstraat 13 9723 CA Groningen

+31615581452

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!