Geen gedoe, snel en goedkoop. Goeie klantenservice bij vragen.

Beste Wim, Fantastisch om te horen dat je onze service als perfect ervaart! 🌟 Bij Homechemistry streven we ernaar om het bestelproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, met snelle en betaalbare opties. Bedankt voor je positieve feedback over onze klantenservice, we staan altijd klaar om te helpen! Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸš€

Vaak besteld, foute pakken

Bestell de wat en wat volgt was dat het pnvolledig was en een pakje ze hadden om gewisselt ze zijn nu een klant kwijt

Erg tevreden klant!

Wij bestellen al heel lang hier en altijd top! Snelle levering en kwaliteit altijd op orde.

Beste Gabriel, Wat geweldig om te horen dat je al lange tijd tevreden bent met onze service en producten! 🌟 Bij Homechemistry streven we naar niets minder dan uitmuntende kwaliteit en een snelle levering. Bedankt voor je vertrouwen en loyaliteit! Als er ooit iets is waar we mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ“¦

Snelle levering prima kwaliteit

Beste Erik, Bedankt voor je positieve review! 😊 Bij Homechemistry streven we naar een snelle levering en hoogwaardige kwaliteit. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten! Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🚚

Fantastisch 4 jaar vate klant en nooit spijt

Klantenservice is top Kwaliteit is top Prijzen zijn top Verzending is top Honderde bestellingen gedaan bij dit bedrijd wn mocht er ooit wat mis gaan. Stuur een appje. En je krijgt binnen een paar minuten een oplossing en tis geregeld. Dit heb ik maar 2x hoeven doen over een totaal van wel bijna 1000 units die ik hier gekocht heb. Top mensen!

Beste Sjoerd, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice en producten! 😊 Bij Homechemistry streven we altijd naar topkwaliteit en tevredenheid van onze klanten, dus het doet ons echt goed om dit te horen. Bedankt dat je ons vertrouwt voor je bestellingen en voor je positieve feedback! πŸŒŸπŸš€ We staan altijd voor je klaar, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als je ergens hulp bij nodig hebt! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🌟

Toppie

Top service!

Beste Raphael, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! 😊 Bij Homechemistry streven we altijd naar topkwaliteit en tevredenheid van onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Homechemistry πŸ§ͺ🌟

Homechemistry is een bedrijf met een ruim assortiment aan producten voor een relatief goede prijs. Al meerdere malen een bestelling geplaatst en ontvangen. Een enkele keer bleek de bestelling niet in orde en moest ik contact opnemen met de klantenservice. Dit verliep eenvoudig, waarna de bestelling alsnog in orde werd gemaakt. Het enige nadeel aan dit bedrijf is dat men alleen betalingen kan doen middels overboeking. 'Ideal' of crediet card betaalopties ontbreken en dat kan argwaan opwekken, al is dat nergens voor nodig.

Beste Djordy, Hartelijk dank voor je waardevolle feedback! 😊 We zijn verheugd te horen dat je over het algemeen tevreden bent met ons ruime assortiment en onze betaalbare prijzen. πŸ›’ Ook zijn we blij dat je positieve ervaringen hebt gehad met onze klantenservice en dat eventuele problemen met je bestelling snel en eenvoudig zijn opgelost. πŸ‘ We begrijpen echter dat het ontbreken van betaalopties zoals iDEAL of creditcard betalingen tot bezorgdheid kan leiden. We willen je verzekeren dat dit een kwestie is waar we serieus naar kijken en we zullen zeker overwegen om deze betaalopties in de toekomst toe te voegen om het winkelen bij Homechemistry nog gemakkelijker te maken voor onze klanten. πŸ’³ Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback en je voortdurende steun. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! 🌟 Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ

Netjes, altijd op tijd verzonden. Netjes verpakt. Super klantenservice die meer waarde hecht aan behouden van klanten dan het hoognodig willen werven ervan. Dat is nog eens goede service, marketing en strategie. Top!

Beste Billy, Bedankt voor je positieve feedback! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en producten. We streven altijd naar een geweldige ervaring voor onze klanten, van bestelling tot levering. Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Bedankt voor je vertrouwen in Homechemistry! 🌟 Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ

Ik had wat vragen en kreeg hier uitgebreid antwoord op

Beste Anoniem, Bedankt voor je vriendelijke woorden! 😊 We zijn blij dat we al je vragen uitgebreid hebben kunnen beantwoorden. Bij Homechemistry streven we ernaar om onze klanten altijd van de beste service te voorzien, inclusief het beantwoorden van alle vragen die je hebt. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we hebben kunnen helpen. Aarzel niet om in de toekomst weer contact met ons op te nemen als je nog meer vragen hebt. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ

zeer goed en betrouwbaar

ben zeer tevreden , , zeer goed product en snelle levering

Beste Martin, Fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent! 😊 Bij Homechemistry streven we altijd naar topkwaliteit producten en snelle levering! 🌟 Bedankt voor je steun en positieve feedback! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸš€

Snelle en correcte levering.

Beste H, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en nauwkeurige levering! πŸššπŸ‘ Bij Homechemistry streven we altijd naar de hoogste standaarden in service. πŸ’Ό Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸŽ‰

Helemaal toppy

Snelle goede levering. Netjes anoniem verpakt ook. Top om aan te bevelen.

Beste Tanja, Wat fantastisch om te horen dat je blij bent met onze snelle en discrete levering! πŸššπŸ“¦ Bij Homechemistry zetten we ons altijd in om onze klanten de beste service te bieden. πŸ’Ό Jouw aanbeveling is voor ons van onschatbare waarde! 🌟 Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸŽ‰

Good experience

Good service .

Dear Catalin, We're thrilled to hear you had a good experience! 😊 At Homechemistry, we always aim for satisfied customers. πŸ’Ό Thank you for sharing your positive feedback, it means a lot to us! 🌟 Best regards, The Homechemistry Team πŸ§ͺπŸŽ‰

Alle producten mooi op tijd

Beste Anthony, Bedankt voor je geweldige feedback! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met de tijdige levering van al onze producten! πŸššπŸ’¨ Bij Homechemistry streven we ernaar om onze klanten altijd de beste service te bieden. πŸ’Ό Jouw tevredenheid is onze prioriteit! 🌟 Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸŽ‰

Goed en betrouwbaar

Duidelijk, vlotte en snelle levering zoals altijd!

Beste B, Wat een fantastische review! 😊 We zijn verheugd dat je onze service als duidelijk, vlot en snel ervaart! πŸš€ Bij Homechemistry streven we ernaar om altijd aan je verwachtingen te voldoen en meer. πŸ’Ό Bedankt voor je voortdurende steun en vertrouwen in ons! 🌟 Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ’¨

Betrouwbaar en altijd snel geleverd

Beste Robert, Wat een geweldige feedback! 😊 We zijn verheugd om te horen dat je ons betrouwbaar vindt en tevreden bent met onze snelle levering! 🚚 Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. πŸ’Ό Bedankt voor je vertrouwen in ons! 🌟 Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸš€

Fantastische service en kwaliteit

Altijd geweldige kwaliteit en supersnelle levering tegen superscherpe prijzen. EΓ©n keer een pakje kwijtgeraakt in de post, toen hebben ze ondanks dat ik zelf gekozen had voor verzenden zonder verzekering een nieuwe zending gestuurd. Kan ze niet genoeg aanbevelen.

Beste D, Wat een fantastische review! 😊 We zijn zo blij om te horen dat je altijd tevreden bent met onze geweldige kwaliteit, supersnelle levering en scherpe prijzen! πŸ’Ό Bij Homechemistry streven we ernaar om onze klanten altijd de beste ervaring te bieden, zelfs als er een zending kwijtraakt. 🚚 Bedankt voor je aanbeveling, het betekent veel voor ons! 🌟 Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸŽ‰πŸ›’

Betrouwbaar.

Top: ruime keuze in producten. Vandaag voor 19:30 besteld morgen in huis. Ik doe onderzoek in opiaten, voor pijnstillers een ruime keuze. Tip: ik mis bij de producten de reviews en wat voor effecten de medicatie kunnen hebben. Combineer opiaten nooit met benzodiazepinen want hierdoor kun je in een psychose ( zoals ik) raken.

Beste Wietske, Dank je wel voor je geweldige feedback! 😊 We zijn verheugd dat je tevreden bent met ons uitgebreide assortiment en snelle leveringsservice. πŸ’Ό Bij Homechemistry staat klanttevredenheid voorop! 🌟 We waarderen je opmerkingen over het toevoegen van reviews en effectinformatie aan onze producten. πŸ‘ Onze producten zijn bedoeld voor onderzoeksdoeleinden en niet voor consumptie. Bedankt voor het delen van je waardevolle inzichten! πŸ§ͺ Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸŽ‰πŸ”¬

Quality products, good weights, sharp delivery, fair prices.

Quality products, good weights, sharp delivery, fair prices.

Beste Mark, Wat een geweldige review! 😊 Bedankt voor het compliment over onze kwaliteitsproducten, snelle levering, en eerlijke prijzen. πŸ’ͺ We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden bij Homechemistry. 🌟 Bedankt voor je steun en vertrouwen! πŸ™Œ Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸŽ‰

Ik wacht nog op mijn bestelling

Zie boven

Beste Rob, Wow, vijf sterren! 🌟🌟🌟🌟🌟 Dat is fantastisch om te horen! 😊 Bij Homechemistry streven we altijd naar perfectie en het doet ons enorm veel plezier om te weten dat je tevreden bent met onze producten en service. πŸ’Ό Bedankt voor je ongelofelijke steun en vertrouwen in ons! πŸ™ Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸŽ‰

Snelle levering en goed spul

Beste Sharon, Bedankt voor je geweldige review! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten. πŸššπŸ’¨ Bij Homechemistry streven we ernaar om onze klanten altijd de beste ervaring te bieden. πŸ’Ό Bedankt voor je vertrouwen in ons! 🌟 Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸŽ‰

Beste Toon, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent! 😊 We streven altijd naar uitmuntendheid in onze producten en service. πŸ’Ό Bedankt voor je steun en vertrouwen in Homechemistry! 🌟 We zullen blijven werken aan het leveren van topkwaliteit en uitstekende klantenservice. πŸ’ͺ Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸŽ‰

Beste in NL

Goeie korting en hoge kwaliteit

Beste L, Wow, bedankt voor het geweldige compliment! 😊 We zijn trots om bekroond te worden als de beste in Nederland en streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren tegen de beste prijzen. πŸ’ͺ Onze klanten verdienen het beste en daarom bieden we graag goede kortingen aan. Bedankt voor je vertrouwen in Homechemistry! πŸŽ‰ Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🌟

Tip top

Enige opmerking sinds een paar maanden is dr bromazolam minder sterk. Maar misschien maar beter ook ik noem ze hulken sterk spul

Beste Martijn, Bedankt voor je feedback! 😊 We waarderen het dat je jouw ervaring met ons deelt. We zullen zeker kijken naar de kwaliteit van onze producten, inclusief dr bromazolam. Veiligheid staat bij ons voorop! Bedankt voor het vertrouwen in onze producten, we zullen altijd streven naar het bieden van hoogwaardige en veilige producten. πŸ’ͺπŸ’Š Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ‘¨β€πŸ”¬

Betrouwbaar, snel en goede service

Vele bestellingen gedaan, altijd rap aangekomen. Enkele keer verkeerde product gekregen (duidelijk op verpakking) na mail contact goede product gekregen incl. Vergoeding verzendkosten. Ook dit ging makkelijk en snel. Zeer klantvriendelijk. Enige kritiekpunt vind ik de 'kies een gratis product' acties. Hier zit een risico in. Mensen worden mogelijk verleid een experiment aan te gaan waar ze mogelijk nog niet aan toe zijn, of zelfs afhankelijk van worden. Sommige explosies zijn zo mooi dat je ze steeds vaker wil zien nietwaar ;-)

Beste Pieter, Wat een geweldige feedback! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en dat eventuele problemen snel zijn opgelost. Onze klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel! Bedankt voor je eerlijke feedback over de 'kies een gratis product' acties. We zullen zeker nadenken over mogelijke verbeteringen. Bedankt voor je vertrouwen in Homechemistry! We staan altijd voor je klaar. πŸŒŸπŸŽ‰ Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🎈

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!