Yess

Altijd goed

Perfectie

Haal hier al jaren mijn onderdelen. Altijd op tijd. Beste service. Ik probeer geeneens ergens anders. Als je niet hier haalt steel je uit je eigen portomenee

Toppie

Altijd goed geholpen,en vriendelijk personeel.

Bestelling op 14 okt 2024 nog NIET ontvangen ondanks melding track / trace

na drie uitstelmeldingen via track and trace te hebben ontvangen en daarna de melding dat brievenbuspost is afgeleverd NIETS ontvangen in mijn brievenbus. Graag uw aandacht en reaktie op [email protected] met vriendelijke groet, Jan Verhe Cuijk 5432DJ huisnr 94

levering zeer lang

do donderdag voor 5 besteld, pas over een week gekregen

Was een makkelijke aankoop van mijn onderzoeks middelen effect is zeer positief gebleken voor meerdere doeleinden daarbij heeft het gratis sample van bromazolam ook een lekker effectje

Altijd goed

Ik bestel al enige tijd bij HomeChemistry. Bestellen is heel makkelijk en de kwaliteit van de producten is goed. Groot voordeel is dat je tot half acht in de avond kan bestellen en de andere dag geleverd wordt op je deurmat op of postnl automaat. Dat kan qua tijdstip bij geen enkele andere vendor. Twijfel je over de producten? Bij deze vendor zijn die van goeie kwaliteit. Heb je vragen? Ze zijn altijd snel in antwoorden. Vaak binnen een paar uur. HIer werken mensen met hart voor de zaak en kennis van de rc's. Bestellen? Gewoon hier doen. Dit zijn toppers! Aanbevelen? Zeker ja. Goeie producten, goeie acties, top vendor

Goeie kwaliteit maar verzending kon sneller

Goed spul maar bestellen voor half 8 verzenden vandaag klopt niet helemaal bij mijn bestelling ik moest 2 dagen wachten ik hoop dat ditbbij de volgende keer sneller wordt geleverd ik had het namelijk een dag eerder al nodig

Top service en kwaliteit!

Snelle en vriendelijke klantenservice!

Prima produkten, prijzen en service

Prima produkten, prijzen en service

Goed, snel, service...voor mij nr 1 !

Deze toppers zorgen er altijd voor dat is zsm mijn bestelling binnen heb en bestellingen zijn van de beste kwaliteit. Voor vragen etc. Staat hun klantenservice voor je klaar met goede raad en adviezen, oplossing gericht, echter service dus!!! Homechemistry.nl jullie zijn toppers!!!

Snelle levering, goede prducten. =, discreet verpakt.

Uitstekend,

Top! Snel bezorgd

Was effectief :)

Gewoon tevreden.

De keuze is reuze. Sinds anderhalf jaar vaste klant en nog nooit problemen gehad, vandaag besteld morgen in huis. Heb je een vraag? Via WhatsApp altijd vlot en vriendelijk antwoord. Meer kan ik er niet van maken.

Snel en flexibele service

Altijd service ontvangen die ik graag zou willen. Zelfs wanneer ik dit niet verwacht.

Uitstekende kwaliteit, betaalbaar, en ook vaak mooie acties. Dus bestel ik enkel nog hier.!

Als er iets mis gegaan is (wat altijd gebeuren kan), dan wordt er meteen meegedacht. Dat voelt betrokken en fijn dat ik serieus genomen wordt zonder twijfel.

Perfecto

Belangrijk werk om thuis te onderzoeken

Goede kwaliteit en prijs verhouding

Bestel al jaren op homechemistry toen 3-mmc en a-php nog legaal waren. Alleen de nieuwe producten wat op de markt zijn gekomen als vervangend product zijn naar mijn mening slappe aftreksels van de real deal om t zo maar te zeggen. Alleen daar kan geen een webshop wat aan doen, dat is nou eenmaal wat de grote boze overheid allemaal voor ons heeft verpest. En nu ik overal zie dat er een ban komt midde deze maand maak ik me wel zorgen over de toekomstige plannen van homechemistry…:(

Altijd correct

Super service en erg stipte levering

Gaat achteruit. Duurder geworden.

Nog steeds uitgebreide keuze en snel bezorgd maar niet meer de goedkoopste van nl.

Snelle levering prijs qualiteit ok

Door de snelle bezorging en variatie

Snel en efficiΓ«nt

Snelle levering duidelijke prijzen en kwaliteit

Levering altijd op tijd!

Goeie service en contact op whatsapp is makkelijk te bereiken als je eventueel vragen hebt. Toppers zijn het! Iniedergeval veel succes in de toekomst gewenst aan de medewerkers en eigenaar als de klote wet in gaat!

Alles zoals het gezegt wort

Zeker geen klage goeie servis

Nooit problemen. Goede winkel

Goede kwaliteit van research middelen

Rouaanstraat 13

9723 CA Groningen

+316 4414 4433

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!