Snelle levering, goede kwaliteitt en mooie aanbiedingen

Lieve Aysha, We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering, goede kwaliteit en mooie aanbiedingen. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Tot de volgende keer bij Home Chemistry! 👍 liefs, Homechemistry

Guter Service!

Öfters bestellt,einmal falsches Produkt erhalten. Die Retoure erfolgte problemlos. Ansonsten empfehlenswert!!!

LIEBE Thomas, Vielen Dank für deine Bewertung! Es tut uns leid zu hören, dass du einmal das falsche Produkt erhalten hast, aber schön zu wissen, dass die Rücksendung problemlos verlief. Wir schätzen deine Empfehlung sehr und freuen uns darauf, dich weiterhin zufrieden zu stellen! 🌟 x Homechemistry

Altijd geweldig

Altijd een fijne ervaring

Lieve Shane, 😊 We zijn blij dat je altijd een fijne ervaring hebt met ons. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te helpen! 🌟 Liefs, Homechemistry

Top site die de goedkoopste is

Goed vertrouwd site die meedenkt aan oplossing en goedkoper is de andere en topspullen verkoop komt altijd de volgende dag aan en zou die site iedereen aan bevelen

Lieve kelly, Bedankt voor je geweldige review! 😊 We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze prijzen, service, en producten. We streven er altijd naar om de beste te zijn en zijn blij dat je dat waardeert. Tot snel! 🚀👍 Groetjes, Homechemistry

Snel en doorgaans de goedkooste

Positief

Hoi Jeff, Bedankt voor je positieve review! 😊 We zijn blij dat je onze snelle service en scherpe prijzen waardeert. We doen ons best om de beste deals te bieden. Tot de volgende keer! 🚀💪 Liefs, Homechemistry

Friendly and reliable

I was offered a friendly support as I needed some help with my order, and I got my products quickly and discreetly. Highly recommend!

Hoi David, Bedankt voor je geweldige review! 😊 We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze vriendelijke en betrouwbare service. We streven ernaar om elke bestelling snel en discreet te leveren. Bedankt voor je aanbeveling en we hopen je snel weer te mogen helpen! 🌟📦 Liefs, Homechemistry

elk pakket is vers en van betere kwaliteit dan in andere winkels. koop alleen hier!!!

Ik raad aan dat als je nog steeds in deze winkel winkelt, begin met winkelen. koop het pakket om te testen en ik garandeer dat je nergens anders heen gaat, je profiteert van het beste aanbod dat momenteel beschikbaar is in online winkels, de kwaliteit is hetzelfde, ik raad het van harte aan

Hoi Maria, Bedankt voor je enthousiaste review! 😊 We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Geweldig om te weten dat je ons aanbeveelt en graag bij ons blijft winkelen. Als je vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je vertrouwen en tot de volgende bestelling! 👍🌟 Liefs, Homechemistry

Goede kwaliteit, goede servive

Goede kwaliteit, goede service

Hoi Robdubbel, Bedankt voor je positieve feedback! 🌟 We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze kwaliteit en service. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we altijd voor je klaar. 🙌 Tot de volgende keer! 😊✨ Groetjes, Home chemistry

Altijd top

Altijd top

Beste Ruud, Bedankt voor je korte maar krachtige feedback! We zijn blij dat je altijd tevreden bent met onze service. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Alleen maar positieve ervaringen

Beste P, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je alleen maar positieve ervaringen hebt gehad. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Geweldig.

Niet veel meer over te zeggen dan beste vendor.

Beste Nicolay, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je ons als beste vendor beschouwt. Jouw aanbeveling wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Altijd duidelijk, vriendelijk...

Het hele proces van bestellen betalen werkt goed en ee komen snel reactie vanuit jullie... keurignetjes... Fijne kosten... ook echt 1 van de goedkoopste, met supersnelllevering... 6,95 wel waard..

Beste Prive, Dank je wel voor je uitgebreide en positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons bestel- en betaalproces, onze duidelijkheid, vriendelijkheid en snelle reacties. Ook zijn we verheugd dat je onze prijzen en snelle levering waardeert. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Verfrissend aanbod,uitstekende service!

Ik ben jarenlang een tevreden klant bij homechemistry.,en vul dit graag aan met een Xtra ster !

Beste Hilbert, Wat geweldig om te horen dat je al jarenlang een tevreden klant bent bij Home Chemistry! We waarderen je positieve feedback en het toevoegen van een extra ster enorm. Bedankt voor je vertrouwen en aanbeveling! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Zie ondet

Nou, gewoom

Beste Chriet, Bedankt voor je korte maar positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Onwijs slecht geworden

Weet niet wat er bij ze aan de hand is. Maar hoe soepel het weken liep, zo’n grote teringzooi is het nu. Al 2 bestellingen gedaan, 1 al sinds vorige week betaald. Zouden beide zogenaamd verzonden zijn, maar postnl heeft nog niks. Geen reactie op de app of mail, erg zwak. IS OPGELOST Bedrijf heeft me gecontact, en het is opgelost

2e beoordeling. Deze is een stuk minder positief!

Ik wil even terugkomen op mijn eerdere aanbeveling. De afgelopen bestellingen gaat er een hoop mis. Bestellingen die optijd zijn besteld en betaald worden niet meer verzonden de zelfde dag. Dit heb ik nu een aantal keer gehad. Eindelijk je bestelling binnen… Kreeg ik veel te weinig van het bestelde product. wel opgelost en zou opnieuw versturen. De zelfde dag heb ik een andere bestelling gedaan. Deze kwamen niet op de zelfde dag binnen. Ik denk omdat er 2 bestellingen waren die dag dat er wat mis is gegaan. Klantenservice was niet heel vriendelijk dat ik door vroeg of ze het a.u.b. na wilde kijken. Want ik had een bestelling gekregen van de 2. Aangezien het bij post nl druk was, was de reden. maar de avond ervoor gaf de app wel 2 pakketjes aan. Voor mijn gevoel een foutje. Uiteindelijk na dat gesprek ,kreeg ik mailtjes binnen was dus wel wat fout gegaan natuurlijk. Nou mijn nieuwe bestelling was binnen. Ik heb deze pas later open kunnen maken vanwege de vakantie. Eenmaal thuis kak weer wat mis! Ik heb een totaal ander product gehad. Een product waar ik ooit heb aangegeven dat ik dat niet gebruik (gratis proef monster) zonde doe maar niet meer erbij. Toevallig dat ik net deze krijg inplaats van mijn product? Na dat ik bij de vorige bestelling had “gezeurd “ nu weer zou ik mijn bestelde product opnieuw opgestuurd krijgen. Ik wilde het andere product ( wat ik niet gebruik) terug sturen dat hoefde niet. Gisteren de track & trace gehad. Zou vandaag binnen moeten komen gaf de post nl aan. Maar helaas post nl heeft het pakketje niet ontvangen. Dus ik wederom komt het weer te laat. Klantenservice ge appt. Mijn bericht wordt niet eens gelezen. Waarschijnlijk omdat ik graag mijn geld terug wil. Ben benieuwd of Ben er zo klaar mee! Bestel wel ergens anders dan betaal ik liever wat meer. Maar dan weet je wel dat juiste product krijgt en als ze beloven het de volgende dag te versturen of zelfs de keuze de zelfde dag. Krijg je ook. Jammer dat het z’n rommeltje is geworden

heel wonderbaarlijk

Geweldig, het personeel is aardig en ze reageren snel op je vragen op WhatsApp

Beste Qussai, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze klantenservice en dat we snel reageren op WhatsApp. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Goed produkt, snelle levering, top service!!

Beste Ietje, Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product, de snelle levering en onze top service. Jouw aanbeveling wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

perfect

a++++

Beste Flambert, Bedankt voor je positieve feedback en je geweldige beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Geweldig snel

Snel geleverd, jammer dat er te weinig product in zat.

Nette oplossing voor het probleem

We hebben een nette oplossing voor het vertrouwen van een fout, kunnen kunnen nog wel ietsje nauwkeuriger werken dus die 1 ster kan nog verdient worden

Beste Kelvin, Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat we een nette oplossing konden bieden voor het probleem met het vertrouwen van een fout. We zullen zeker werken aan nog nauwkeuriger werken om jouw vertrouwen volledig te verdienen. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Zeer klantvriendelijk !

Ze zijn goed berijkbaar en behulpzaam,

Beste Jolanda, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je onze klantenservice als zeer klantvriendelijk ervaart. Jouw aanbeveling wordt enorm gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Over het algemeen wel goed

Ruim assortiment maar van wisselende prijs en kwaliteit

Zie hier onder

Super snelle service

Beste Hilde, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze super snelle service. Jouw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Nooit gefaald

Beste deals, beste kwaliteit, beste aanbod. 10/10

Beste Stanislav, Bedankt voor je geweldige review en positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze deals, kwaliteit en aanbod. Jouw aanbeveling als 10/10 wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Het Home Chemistry Team

Bedrijfsgegevens

Rouaanstraat 13

9723 CA Groningen

+31615581452

[email protected]

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.