Betrouwbaar

Ze verpakken het discreet in ook als het maar een brievenbuspakket is. Erg tevreden met de snelle levering en de verschillende middelen die ik heb gekocht

Beste Nicky, Wat fantastisch om te horen dat je onze service waardeert, en bedankt voor het compliment over onze verpakking en snelle levering! 😊 Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden. We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen! Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, het Homechemistry team 🌟

Gewoon goed, juiste spullen optijd geleverd

Zie hierboven, juiste spullen optijd geleverd, wat wil een mens nog meer.

Beste Arnold, Bedankt voor je fantastische review! 😊 We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we de juiste spullen op tijd hebben geleverd. Klanttevredenheid is onze drijfveer en we streven er altijd naar om aan je verwachtingen te voldoen. Als je in de toekomst meer nodig hebt, staan we klaar om je weer van dienst te zijn! 🚚✨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Niks anders dan top!

Geweldige service en Super snelle levering (1 hooguit 2 werkdagen)! Zo niet, via de app (zelfs in de avonduren en feestdagen) word er vaak direct je vraag beantwoord! Zelf ervaren. Je pakket word zeer discreet geleverd (onder andere als bouwpakket) Ook brievenbuspakketten zonder track and trace code komen vaak gewoon netjes de volgende dag aan, hooguit die dag erna, zo niet ligt dat aan postNL en zeker niet aan hun! Heb zover meerdere malen besteld en nooit problemen ervaren!

Beste R, Wauw, wat een geweldige review! 😍 We zijn enorm blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Bedankt voor het delen van je positieve ervaringen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, of het nu gaat om snelle levering, directe ondersteuning via de app of discrete verpakkingen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. πŸš€πŸ“¦βœ¨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Vrij snel en netjes verpakt

Word vrij snel geleverd en altijd discreet

Beste Johnny, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We streven altijd naar verbetering, dus als er iets is waarvan je denkt dat we het nog beter kunnen doen, laat het ons dan gerust weten! πŸ“¦βœ¨πŸ‘ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Altijd goede service en producten!

Beste website

Beste Sam, Wat fantastisch om te horen dat je altijd goede service en producten ervaart bij ons! 😊 We streven er voortdurend naar om de beste te zijn en jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Bedankt voor je support en als je ooit nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! πŸŒŸπŸ”¬ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Vertrouwd,..en snel!

De ervaring is precies zoals beloofd!

Beste Barbara, Wat geweldig om te horen dat je onze service als vertrouwd en snel hebt ervaren! 😊 We doen ons uiterste best om onze beloften na te komen en een uitstekende ervaring te bieden aan al onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback, en als je in de toekomst nog iets nodig hebt, zijn we er altijd om je te helpen! πŸš€βœ¨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Gewoon fantastische service

HomeChemistry is geweldig in ruime keus, dus voor ieder wat wils. En voor als je vragen hebt over een bepaald product of iets, dan wordt je snel geholpen door hun WhatsApp klantenservice. Ben al enige tijd klant, en hoop nog lang gebruik te kunnen maken van jullie fantastische dienst.

Beste Michel, Wow, wat een fantastische review! 😍 We zijn ontzettend blij om te horen dat je onze service waardeert en dat je tevreden bent met ons ruime assortiment en snelle klantenservice via WhatsApp. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed om te horen dat we daarin slagen. Bedankt dat je al enige tijd klant bij ons bent, en we kijken ernaar uit om je nog vele malen van dienst te zijn! πŸŽ‰πŸ”¬βœ¨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Beste Ryan, Bedankt voor de geweldige review! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! πŸŒŸπŸ”¬ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Top bedrijf

Snel en beste kwaliteit

Beste Antoine, Wat een fantastische review, bedankt daarvoor! 😊 We zijn verheugd dat je onze service waardeert en tevreden bent met de snelheid en kwaliteit van onze producten. Als je ooit weer iets nodig hebt, zijn we er om je te helpen! πŸš€πŸŒŸπŸ”¬ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Altijd goed

Doen wat ze beloven! Bestelling altijd op tijd en kwaliteit is top!

Beste Cornelis, Bedankt voor de geweldige feedback! 😊 We zijn blij om te horen dat we aan je verwachtingen voldoen en dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we blijven ons inzetten om aan je behoeften te voldoen. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we klaar om je te helpen! πŸŒŸπŸ“¦βœ¨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Kwaliteit

Beste Geart, Bedankt voor de fantastische beoordeling! 😊 We zijn verheugd dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. We blijven ons inzetten om hoogwaardige producten aan te bieden die aan je verwachtingen voldoen. Als je nog meer nodig hebt, zijn we er om je te helpen! πŸŒŸπŸ”¬ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Beste Sam, Bedankt voor je feedback! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle leveringsservice. Als er nog iets is waarmee we je ervaring kunnen verbeteren, laat het ons dan gerust weten! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. 🚚✨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Prijs echt laag. kwaliteit echt hoog

Ik zie veel negatieve reviews op threads forums ect. Maar na een aantal herbestellingingen denk ik dat homechemistry in n kwaad daglicht wordt gezet door de rivaliserende markt. Ik kan 't nooit zeker weten uiteraard want ik zit niet in die game. Maar. Jullie zijn wel mijn go to voor 90% van mn inkopen vanaf 3 weken geleden ongeveer. Peace en love naar iedereen van homechemistry

Beste Lucas, Bedankt voor je fantastische review en je vertrouwen in ons! 😊 We waarderen je oprechte feedback en zijn blij dat je onze lage prijzen en hoge kwaliteit waardeert. We begrijpen dat er soms negatieve geluiden te horen zijn, maar we doen ons best om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Jouw steun betekent veel voor ons en we blijven ons inzetten om je tevredenheid te waarborgen. Peace en love terug naar jou van het hele HomeChemistry team! βœŒοΈβ€οΈπŸ”¬ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Kan beter

Verkeerd product ontvangen, omslachtig om alsnog het juiste product te krijgen. De toezegging dat er een compensatie zou volgen , heb ik helaas niks van gemerkt. Het is uiteindelijk wel allemaal goed gekomen

Beste Tom, Bedankt voor je eerlijke feedback en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. πŸ™ We betreuren het dat je het verkeerde product hebt ontvangen en dat het proces om het juiste product te krijgen omslachtig was. Het spijt ons ook dat de beloofde compensatie niet is nagekomen. We streven ernaar om onze fouten recht te zetten en onze service te verbeteren. We zijn blij dat uiteindelijk alles toch goed is gekomen. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten. We waarderen je als klant en zullen ons best doen om in de toekomst een betere ervaring te bieden. 🀝✨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Na jaren nachtmerries eindelijk slapen.

Mijn arts wilde niet meewerken aan slaapmedicatie. Nu meermaals benzodiazepines besteld. Door post traumatische stress sliep ik nauwelijks. Levering, perfect en goed geanonimiseerd. Ik slaap eindelijk weer normaal. Nachtmerries heb ik nog zelden. Voorheen om het uur wakker. Zeker blijf ik vaste klant.

Beste LG, Bedankt voor het delen van jouw verhaal en ervaring met onze producten! 😊 We zijn blij om te horen dat onze levering perfect en discreet was en dat onze producten naar wens waren. Het is geweldig om te horen dat je je beter voelt. We waarderen je als vaste klant en staan altijd voor je klaar als je meer nodig hebt. Blijf goed slapen en als er nog iets is waar we mee kunnen helpen, laat het ons dan alsjeblieft weten! πŸŒ™πŸ’€βœ¨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

top bedrijf

Ruime keuze, VEEL goedkoper EN beter dan anderen die ik al had geprobeerd. Met een "nieuwe leverancier" ben je altijd een beetje voorzichtig, ik wel natuurlijk dus ik had eerst wat kleine verpakkingen besteld, nou, een ding weet ik zeker, ik blijf. Niet alleen om de prijs en de snelheid maar vooral omdat ik merkte dat bij bepaalde dingen de kwaliteit gewoon beter was!

Beste M, Bedankt voor je fantastische review en je vertrouwen in ons als "nieuwe leverancier"! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met ons ruime assortiment, onze betaalbare prijzen en vooral de kwaliteit van onze producten. Het is geweldig om te horen dat je onze service hebt geprobeerd en hebt ontdekt dat we echt top zijn! We waarderen je als klant en kijken ernaar uit om je in de toekomst nog meer te kunnen bieden. Als je nog meer nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! πŸŽ‰πŸ”¬πŸš€ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Snelle en zeer discrete levering.

Altijd snel en zeer discreet.

Beste Rik, Bedankt voor je geweldige feedback! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle en zeer discrete leveringsservice. Klanttevredenheid is onze prioriteit en we streven er altijd naar om een uitstekende ervaring te bieden. Als je nog meer nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! πŸššπŸ“¦βœ¨ Met vriendelijke groeten, HomeChemistry πŸ§ͺ

Snelle levering en doet wat ie beloofd

2e keer besreld en gaat gewoon goed alles en snelle levering

Beste Egbert, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alles vlot verloopt bij je bestellingen! πŸš€πŸ’Ό Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze beloftes na te komen en onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Bedankt voor je vertrouwen en voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸŒŸπŸ“¦

Goede

Perfecto

Beste X, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! πŸ˜ŠπŸ‘ Bij Homechemistry streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸŒŸπŸ“¦

Snel en simpel

Snel en simpel

Beste Evert, Wat fantastisch om te horen dat je ons bestelproces als snel en simpel hebt ervaren! πŸ˜ŠπŸ’» Bij Homechemistry streven we er altijd naar om het bestellen van onze producten zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸš€πŸ›’

Prima service en levering!

Ga zo door!

Binnen 24 uur geleverd. Makkelijk bestellen via website! En een telefoonnummer om mee te chatten. Snel antwoord en komt betrouwbaar over.

Beste Reinier, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over onze snelle leveringsservice! πŸššπŸ’¨ Bij Homechemistry streven we er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. En fijn dat je het bestelproces via onze website als gemakkelijk hebt ervaren! Ons team staat altijd klaar om te helpen via telefoon of chat, dus het is fantastisch om te horen dat je onze klantenservice als betrouwbaar ervaart. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en voor het vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ“±πŸ’¬

Bestelling wordt snel geleverd

Binnen 24 uur had ik het pakketje in huis in neutrale verpakking.

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle leveringsservice! πŸššπŸ’¨ Bij Homechemistry streven we er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk en discreet te verzenden, zodat je je producten snel en veilig ontvangt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, we waarderen je vertrouwen in ons enorm! Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ“¦πŸ‘

Goede en vriendelijke service

Er was iets met een bestelling niet helemaal goed gegaan. Hier werd netjes op gereageerd en is er gezorgd voor een prima oplossing.

Beste Jeroen, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service, zelfs als er iets misgaat met een bestelling! 🌟 Bij Homechemistry streven we er altijd naar om eventuele problemen snel en efficiΓ«nt op te lossen, zodat onze klanten tevreden blijven. Bedankt voor je begrip en support, we waarderen het enorm! Als je nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺπŸ› οΈ

Goede kwaliteit en goede service en levering

Top ga zo door

Beste Cok, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze producten als met onze service en levering! 🌟 Bij Homechemistry streven we altijd naar het bieden van de best mogelijke ervaring aan onze klanten, en jouw positieve feedback motiveert ons enorm om door te blijven gaan. Bedankt voor je support en vertrouwen, en we zullen ons best blijven doen om je verwachtingen te overtreffen! Met vriendelijke groet, Het team van Homechemistry πŸ§ͺ🚚

Rouaanstraat 13

9723 CA Groningen

+31615581452

Over HomeChemistry

De beste one-stop-shop voor al je scheikundige inspiratie en benodigdheden!