Prachtig hemd

Draag ik het over de broek dan vind ik het hemd wat te lang.

Beste Paul, Fijn om te lezen dat je het een prachtig hemd vindt. Ik kan me goed indenken dat het hemd wat te lang is als u het over de broek draagt want de ceesnco-shirt zijn wat langer zodat ze juist niet zo snel uit de broek gaan bij bijvoorbeeld in en uit stappen van een auto of .... Dank voor deze mooie review en veel plezier met uw ceesnco-shirt. Met een hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Uitstekend!

Prachtig hemd voor een goede prijs.

Beste Peter, Ik wil u zeer vriendelijk bedanken voor uw complimenten en de 10! Heel veel draagplezier met uw nieuwe ceesnco-shirt en graag tot ziens op ceesnco.com. Met een hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Bijzonder vriendelijke mensen en prachtige overhemden.

Bijzonder vriendelijke mensen (Maarten gesproken) en prachtige overhemden. Verder snel, prachtig verpakt en originele suggesties hergebruik verpakking. Allemaal top.

Beste Ben, Hartelijke dank voor deze prachtige review en tevens dank voor het prettige gesprek. Goed om te lezen dat de persoonlijke benadering en de kwaliteit van ceesnco zo goed door u wordt gewaardeerd. Heel veel draagplezier met uw nieuwe ceesnco-shirts en graag tot ziens op ceesnco.com. Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Top shirts en service

Hele fijne shirts en uitstekende hulp van Maarten en zijn team. Ik had twee shirts waar alle knopen door fout stomerij kapot waren gegaan. Ceesnco stuurde gratis nieuwe knopen. En ik had bij bestellen shirts foutje gemaakt met kortingscode, kreeg meteen belletje dat ik hogere korting had laten lopen en dat werd aangepast. Dat is nou service en klantvriendelijk!

Beste Martijn, Dank voor deze prachtige review! Ik kan met ceesnco.com mij goed onderscheiden met de grotere merken door een persoonlijke service en aanpak en gelukkig werkt dat goed. Nogmaals dank voor de complimenten en veel draagplezier gewenst met uw nieuwe ceesnco-shirts. Graag tot de volgende keer op ceesnco.com. Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Fijn shirt en persoonlijke service

Snelle levering en mooie kleur blauw overhemd - prima pasvorm, zeker ook n combinatie met de lange mouwen. Na enkele maanden zaten er wel blijvende zweetvlekken in. Dat had ik niet eerder meegemaakt. Maar ik werd na bericht daarover meteen opgebeld door de eigenaar zelf om te overleggen en kreeg zonder problemen een nieuw shirt opgestuurd met enkele onderhoudstips.

Beste Wietze, Dank voor deze mooie review en ik hoop van harte dat de onderhoudstips zijn werk doen. Veel draagplezier en graag tot ziens op ceesnco.com. Met een hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Prachtige shirts en service is helemaal geweldig.

Communicatie is ook zeer goed. Maarten toont veel interesse en denkt met je mee over maat welke je evt zou moeten hebben. Heb 3 shirts besteld dus kan wel ff vooruit. En het belangrijkste . Het zijn ook nog eens zeer mooie shirts. Gr Marcel

Beste Marcel, Jij ook bedankt voor het zeer prettige contact en fantastisch om te lezen dat je zo enthousiast bent over de shirts van ceesnco.com. Graag tot de volgende keer. Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Prima overhemd. Vlot geleverd.

Beste Frans, Hartelijke dank voor jouw review die beloont is door u met een 10! heel veel plezier met uw ceesnco-shirt en graag tot ziens op ceesnco.com. Met een hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Snel, beleefd en deskundig

Snel en duidelijk antwoord. Ook in weekenden! Grote aanrader deze club Snelle levering Hoge kwaliteit van stof en afwerking

Beste Marcel, Ik probeer altijd klaar te staan om de klanten goed van dienst te zijn en uiteraard ook in de weekenden. Fijn om te lezen dat u de kwaliteit van ceenco.com kan waarderen. Dank voor deze prachtige review en veel plezier met uw ceesnco-shirt. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

geweldig

de overhemden sluiten feilloos aan bij mijn verwachting

Beste Jan, Fantastisch om te lezen dat de ceesnco-shirts volledig aan uw verwachtingen voldoen. Dank voor de 10 ! want we proberen altijd voor de 10 te gaan. veel plezier met uw ceesnco-shirt en graag tot ziens op ceesnco.com. Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Top service!

Het zijn de kleine dingen die het verschil maken.... de mooie verpakking, het persoonlijke kaartje...... Nadat bleek dat mijn bestelde shirt toch niet de juiste maat was zelf even naar Apeldoorn gereden om dit om te ruilen. Zeer professioneel en vriendelijk ontvangen met kop koffie en advies gekregen over andere maatvoering en pasvorm. Dat noem ik nog eens TOP service!

Beste Ron, Dank voor deze prachtige review die u met een 9 waardeert! Daarnaast dank voor uw komst en het uitermate prettige contact, daar doe ik het voor. Heel veel plezier met uw prachtige ceesnco-shirt. Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Super product, super persoonlijke benadering.

Overhemd prachtig als altijd, nu voor mijn zoon--Arien belde even om de andere maat te confirmeren.

Beste Eric, Dank voor de mooie woorden en de prachtige 10! Ik had u even gebeld :) Veel draag plezier gewenst voor uw zoon. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met een hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Vlekkeloos

Mooie kwaliteit en snelle levering, fraai verpakt

Beste Eelco, Hartelijke dank voor deze mooie review en goed om te lezen dat alles "vlekkeloos" is verlopen. Heel veel plezier met je nieuwe ceesnco-shirt en graag tot ziens op ceesnco.com. Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Prima hemd, prima levering.

Product en dienst van hoge kwaliteit. Mooie verpakking, met oog voor duurzaamheid.

Beste Eric, Hartelijke dank voor deze prachtige review. Heel veel plezier met je ceesnco shirt en graag tot ziens op ceesnco.com Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Altijd correct in alles…

Zowel het eenvoudige bestellen, de snelle levering, de mooie verpakking en het product zelf…alles is steeds van een kwaliteit waar ik blij van wordt…(ook al is deze bestelling niet voor mij, maar voor mijn echtgenoot)

Beste J, Ik word helemaal blij van uw review die u beloond met een 10! Gelukkig kunnen wij dezelfde kwaliteit blijven leveren. Ik hoop dat uw echtgenoot er net zoveel plezier aan beleeft. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten

Hemden met uitstraling!

De hemden geven een mooie uitstraling en hebben een goede pasvorm. Het heerlijke katoenknisperende geluid maakt het helemaal af!!

Beste Ries, Dank voor de mooie woorden en deze prachtige review. Veel draag plezier! Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Mooi overhemd

Beste F, Hartelijke dank voor deze review die u beloont met een prachtige 9 ! Veel draag plezier en graag tot ziens op ceesnco.com Met een vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

perfect

Snel en mooie presentatie, geen plastic. Kwaliteit mooi en was info zeer duidelijk!

Beste Joke, Ontzettend bedankt voor deze prachtige review. Heel veel plezier met de nieuwe shirts van ceesnco.com. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Constante kwaliteit al die jaren l

Beste Gerard, Hartelijke dank voor deze prachtige review. Wij doen er natuurlijk alles aan om constante kwaliteit te leveren. Gelukkig ervaart u dat ook. Veel draagplezier en graag tot ziens op ceesnco.com Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Een feestje

Mooie shirts, zitten heerlijk en komen als cadeau verpakt binnen. Een feestje om te ontvangen en een feestje om aan te trekken.

Beste Eppo, Hier doe ik het echt voor. Fantastisch om te lezen dat u de verpakking en het dragen van de ceesnco shirts als een feestje ervaart. Veel plezier met uw nieuwe ceesnco shirts. Een feestelijke groet, Maarten ceesnco.com

Makkelijk te bestellen, snelle levering.

Bewezen kwaliteit in produkt en in levering.

Beste Maurice, Ik wil jouw vriendelijk bedanken voor deze mooie review en de waardering die jij voor ceesnco hebt. Graag tot de volgende keer en veel plezier met jouw nieuwe shirts. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Precies zoals gehoopt!

Wat een prachtige overhemden! Een donkerblauwe en een zwarte besteld voor mijn vriend. Alsof ze voor hem gemaakt zijn! Mooi materiaal, mooie snit. Nu natuurlijk nieuwsgierig hoe goed ze zich houden, maar de eerste indruk is perfect! Goede informatie op de website en snelle levering ook.

Beste Titia, Ik wil je heel vriendelijk bedanken voor deze enthousiaste en prachtige beoordeling, beloond met een 10 !~ Ik wens jouw vriend heel plezier met deze prachtige ceesnco-shirts. Graag tot ziens op ceesnco.com Hartelijke groet, Maarten ceesnco

Perfecte overhemd

Moest wel het eerste overhemd terugsturen. Was te klein. Had de aanbeveling opgevolgd om van de slimfit stretch variant een maat kleiner te nemen dan normaal, maar dat was toch iets te veel van het goede. Overhemd weer teruggestuurd en maat groter besteld 2 dagen later had ik de juiste maat alweer binnen. Perfect geregeld. Ik ben blij.

Beste Rob, Goed om te lezen dat de andere maat naar wens zit en dat het perfect geregeld was. Heel veel plezier met je nieuwe ceesnco slimfit stretch shirt. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Persoonlijk

Beste Lidwien, Hartelijke dank voor deze mooie review. Ik hoop dat uw wederhelft veel plezier heeft met het dragen van zijn nieuwe ceesnco-shirt. Graag tot ziens op ceesnco.com Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Mooie eerlijke producten vlot geleverd

Moest even wachten, maar vlotter dan verwacht was mijn donkerblauwe shirt binnen. Prachtig shirt. Top.

Beste René, Gelukkig was het shirt eerder binnen dan verwacht en goed om te lezen dat de kleur donkerblauw in de smaak valt. Veel draag plezier en bedankt voor deze prachtige review. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Zeer content over service, en zeker het product!

Goedendag, ben zeer content over service, persoonlijk contact, snelle levering en fantastisch product.

Beste Kaat, Hartelijke dank voor deze prachtige review. Hier doe ik het voor. Veel draag plezier en graag tot ziens op ceesnco.com Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com