geweldig!

Wat een mooie overhemden! Ik kocht er twee voor mijn man, helaas een maatje te groot ingeschat. Omruilen ging supersnel: wat een fijne service!

Beste Phyllis, Ik wil je heel vriendelijk bedanken voor deze prachtige review die je hebt beloond met een 10! Heel fijn om te lezen dat de ceesnco-shirts zo naar wens zijn. Heel veel draagplezier gewenst en graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Het is een goed koel hemd

Xxx

Beste John, Hartelijke dank voor jouw mooie review die je met een 10 hebt beloond. Veel draagplezier met je nieuwe ceesnco-shirt. Graag tot ziens op ceesnco.com Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Weer, zoals gewoonlijk, prima verzorgd

Wat een feest weer, cadeautjes uitpakken

Beste Paul, Super om te lezen dat het weer een feest was om de cadeautjes uit te pakken. Wederom dank voor jouw bestelling op ceesnco.com en voor deze leuke review! Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Zo ontzettend attent

Verkeerde snit besteld..omdat ik vaker lichtblauw xl besteld heb, pakje gewoon geopend. En toen pas een verdachte snit gezien... Zonder gedoe omgeruild.. op zondag. Hoeft van mij niet maar attente verrassing.

Beste Kaspar, Hartelijke dank voor deze prachtige review. Veel plezier met je nieuwe ceesnco-shirt en uiteraard heel graag gedaan. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Persoonlijker kan het niet.

Even bij Maarten langs gegaan. Overhemden gepast. Advies gekregen. Was top.

Beste René, Ik wil je vriendelijk bedanken voor je bezoek, prettige gesprek en uiteraard je bestelling. Daarnaast dank voor deze prachtige review beloond met een 10! Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Snel ontvangen in een mooie verpakking

De overhemden werden snel bezorgd en ieder in een mooie doos met een persoonlijk geschreven bericht.

Beste Dirk, Hartelijke dank voor uw prachtige review. Heel veel plezier met uw nieuwe ceesnco-shirts. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Heel goed!

Overhemd paste niet, kreeg gratis verzendlabel om te retourneren, directe teru betaling terwijl retour nog niet aangekomen was, en straks 'n mail wanneer de maat weer aanwezig is. Wat 'n vertrouwen Superservice! Groet K

Beste K, Hartelijke dank voor deze prachtige review! Het gaat om wederzijds vertrouwen en dat maakt het leven een stuk aangenamer. Dank voor jullie geduld. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Goede service , mooi shirt

Mooi product een beleving om het uit te pakken.

Beste Paul, Ik wil je vriendelijk bedanken voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat u het beleving vindt om het uit te pakken en dat uw ceesnco-shirt naar wens is. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Heerlijk shirt!

Het is even wennen maar daarna heerlijk gevoel!

Beste Kees, Dank voor deze prachtige review die je beloont met een 10! Het is inderdaad even wennen aan het dikke crispy katoen maar dan geef het inderdaad een heerlijk gevoel. Veel draagplezier en graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

top bestel proces en super shirts

makkelijk bestel proces, snelle levering en mooie kwaliteit overhemden

Beste Lodewijk, Ik wil je heel vriendelijk bedanken voor jouw complimenten en goed om te lezen dat het bestelproces klantvriendelijk is en dat je de kwaliteit van ceesnco zo kan waarderen. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Uitstekende kwaliteit overhemden.

Na zeer goede ervaring met een eerdere serie heb ik opnieuw een serie besteld. Pasvorm en kwaliteit zijn bijzonder goed.

Beste Radjinrepersad, Hartelijke dank voor jouw mooie woorden, daar doe ik het voor. Heel veel draagplezier met je nieuwe collectie ceesnco-shirts en wederom dank voor het vertrouwen. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Trouw aan klanten

Mooie aanbieding voor mij als trouwe klant en ik kan weer jaren vooruit me een paar mooie witte shirts.

Beste Pieter, Heel graag gedaan en dank dat u al lang trouwe klant van ceesnco.com bent. Tevens dank voor deze mooie review die u beloond met een 10. Veel draagplezier. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Goede kwaliteit, mooie 'trouwe klanten aanbieding', snelle levering

Niets dan lof!

Beste Rein, Hartelijke dank voor jouw prachtige review! Vaste klanten zijn de fundering van ceesnco.com en daar moeten we zuinig op zijn. Dat is dan ook de reden om de vaste klanten te belonen met een mooie aanbieding. Veel draagplezier en graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Heerlijke shirts en uitstekende en enthousiaste dienstverlening

Het is dat ik ag en toe wat wijn of tijdens eten mors. Welk shirt kan er wel tegen? Maar ik draag de shirts met plezier en krijg ook tal van complimenten over mijn stijlvolle overhemden. Wit is echt wit, zwart is echt zwart en blauw is echt blauw.

Beste Willem, Ik wil je vriendelijk bedanken voor jouw mooie woorden. Het is natuurlijk altijd leuk als je complimenten krijgt en voor mij een beloning dat ceesnco daar een onderdeel van mag zijn. Veel draagplezier met jouw ceesnco-shirts. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Geweldige hemden voor een faire prijs

Knisperende hemden voor een faire prijs en makkelijk persoonlijk contact met de op service gerichte Maarten, die een vaste klant écht waardeert.

Beste Maurice, Ik wil je heel vriendelijk bedanken voor deze prachtige review. Vaste klanten worden vaak vergeten terwijl die juist zo belangrijk zijn voor organisaties. Dit is de reden waarom ik juist mijn vaste klanten af en toe beloon omdat ze al zo lang klant zijn bij ceesnco.com. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Prima kwaliteit shirts en service

Prima kwaliteit shirts en service

Geachte heer Van Zeist, Ik wil u vriendelijk bedanken voor uw complimenten en de 9 voor de service en de ceesnco-shirts. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Persoonlijke service op maat

Na eerst telefonisch overleg over de maat heeft Maarten meteen een pashemd gestuurd om vervolgens de juiste maat te kunnen bestellen. Zeer persoonlijke en echte service op maat zou ik zeggen !

Beste Bas, Heel graag gedaan en ik benl blij dat je nu een mooi en goed passend ceesnco-shirt hebt. Mijn dank voor deze 10 en mooie woorden. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Fijnste overhemden die ik heb!

Ik draag alleen nog maar Ceesnco hemden, meestal de witte. De donkerblauwe hemden 'verwassen' een beetje, maar die draag ik casual. Fijn dat er ook een mouwlengte 7 is. Het gladstrijken kost wat moeite, maar lukt aardig met de stoomgenerator (vlgs mijn vrouw). Het pure plezier van zo'n 'kraak' overhemd aantrekken en het draaggenot zijn ongeëvenaaard. Ook mijn schoonzoon is inmiddels een groot fan (prima verjaardagscadeau!).

Beste Paul, Ikwil je heel hartelijk bedanken voor deze prachtige review! Tevens goed om te lezen dat je nieuwe fans maakt zoals jouw schoonzoon blijf vooral zo door gaan. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Super kwaliteit!

Mooie shirts. Super kwaliteit. Ik draag ze al jaren.

Beste Marc, Goed en fijn om te lezen dat je al jaren de shirts van ceesnco kan waarderen om de kwaliteit en de mooie pasvorm. Hartelijke dank voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Kleren maken de man

En dat is met de overhemden van CnC zeker het geval. Ik kan het elke man aanbevelen; de pasvormen zijn perfect, de kwaliteit is uitmuntend en de service is ongeëvenaard. Voor mij enkel en alleen nog overhemden van CnC!

Beste Michael, Hartelijke dank voor deze prachtige review en mooie woorden. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Jammer

jammer dat er alleen voor slanke kleine mensen deze shirts zijn

Beste Paul, Ik wil u bedanken voor uw reactie. Persoonlijk vind ik het spijtig om te lezen dat ceesnco enkel shirts heeft voor slanke en kleine mensen wij verkopen de volgende maten: S tot XXL in de regular en slimfit uitvoeringen en vanaf maat M hebben wij ook mouwlengte 7 Ik heb even naar uw bestelling gekeken en die dateert van 2017. Sinds 2017 zijn de maatvoeringen aangepast en wil ik u met alle plezier een passhirt toesturen om te kijken of deze past. U kunt mij rechtstreeks mailen: [email protected] Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Betrouwbaar en duurzaam

Ik draag al jaren van die knisperende overhemden van Cees & Co. Wat mij eerst over de streep trok was het statiegeld principe. Niets weggooien, wel hergebruiken. Toen ik mijn eerste overhemd ging dragen was het ook nog een bijzondere ervaring. Anders dan andere shirts en de stof bleef mooi. Nu er ook stretch bij is gekomen lijkt dat mijn volgende favoriet te worden. Doorgaan zo!

Beste Hans, Dank voor de mooie woorden. Een betere wereld begint bij ons zelf en daar wil ceesnco.com graag zijn steentje aan bijdragen. Tevens heel fijn om te lezen dat de stretch je volgende favoriet wordt. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Fijn overhemd

Goede service van retour en maat groter

Beste Jan, Ik wil u vriendelijk bedanken voor uw positieve review. Een retour of het geven van adviezen doen we uiteraard met alle plezier. Graag tot ziens op ceesnco.com Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Overhemd van alle tijden…

Overhemden van Ceesnco zijn voor mij een genot in het leven. Een stijl van alle tijden..

Beste Herrie, Hartelijke dank voor deze prachtige review en mooie woorden! Het zijn inderdaad tijdloze shirts die helemaal passen in deze tijd qua kwaliteit en duurzaamheid. Graag tot ziens op ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Kwaliteitsprodukt

Ik heb een aantal CnC's shirt waarvan enkele jaren oud. Draag de shirts heel regelmatig. Boeten bijna niets in aan kwaliteit! Daarnaast is de service "ouderwets" top!!!

Beste Marius, Dank dat u al jaren trouwe klant bent bij ceesnco.com.. Tevens dank voor deze mooie review wat beloond is met een 9! Kwaliteit en een goede service is hetgeen waar we met ceesnco.com voor staan. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Laan van de Kreeft 100 7324 BX Apeldoorn

+316 83 59 41 98