Fijne overhemden met toffe pasvorm, maar altijd gedoe met knoopjes.

Ik heb door de jaren heen al een flink aantal overhemden bij Ceesnco besteld. De pasvorm vind ik super. Evenals de mogelijkheid langere mouwen te bestellen. Maar waar ik echt minder over te spreken ben is de kwaliteit van de knoopjes en de wijze waarop ze vastgenaaid zijn. Ze gaan vaak kapot; ze laten verhoudingsgewijs erg snel los en zeker na direct wassen is het vaak een crime je overhemd soepel dichtgeknoopt te krijgen. Zo stug voelt dat allemaal. Op die knoopjes zou Ceesnco wat mij betreft een stuk meer comfort mogen realiseren.

Beste Jean-Philippe, Dank voor uw oprechte bericht. Uiteraard is het fijn om te lezen dat de pasvorm u goed bevalt en dat u het prettig vindt dat er ook mouwlengte 7 beschikbaar is. Daarnaast jammer om te lezen dat de knopen niet aan uw wensen voldoet qua kwaliteit en dat ze te snel los raken. Terwijl de knopen bij ceesnco.com van zeer hoge kwaliteit zijn die bij weinig andere merken worden gebruikt omdat ze te duur zijn. Dit is natuurlijk voor iedereen anders. De ceesnco-shirts worden gemaakt van een zeer dicht geweven Poplin katoen wat inderdaad erg stug is als de shirts uit de was komen. Dit komt omdat wij geen chemicaliën of andere milieu belastende producten toevoegen bij ons kleuringsproces. Indien de knopen weer loslaten dan wil ik met alle plezier de factuur betalen van de kleermaker zodat u daarna weer kan genieten van uw ceesnco-shirt. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Goede communicatie en snelle en prima levering.

Beste Marga, Ik wil u vriendelijk bedanken voor deze prachtige review. Veel plezier met het nieuwe ceesnco-shirt. Graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Goede kwaliteit en service

Geachte heer Santpoort, Dank voor het prachtige cijfer, een 10! Het is erg fjn om te lezen dat u de goede kwaliteit en service zo kan waarderen. Veel draag plezier gewenst en graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Prima pasvorm en mooi shirt

Beste Jeffrey, Ik wil je zeer vriendelijk bedanken voor deze mooie 10! en goed om te lezen dat de pasvorm goed is en dat je het een mooi shirt vindt. Heel veel plezier met je ceesnco-shirt en graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Geweldig product, ongeëvenaarde service.

Maarten heeft mij tijdens de aankoop continu met raad en daad bijgestaan. Ik woon in zuid Afrika en moest helaas een andere maat maar dit was geen probleem en is allemaal soepel opgelost.

Beste Maurits, Ik wil jouw uiteraard ook bedanken voor de fijne mailwisselingen en de bestelling op ceesnco.com. Persoonlijke service is hetgeen waar ik mij met ceesnco.com mee kan onderscheiden zelfs in het prachtige Zuid Afrika. Veel draag plezier met je prachtige nieuwe ceesnco-shirts. Hopelijk volgen er nog een aantal bestellingen vanuit Zuid Afrika :). Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

ceesnco maakt het leven mooi!

De hemden van ceesnco voelen als een comfortabele tweede huid, hebben een perfecte pasvorm, zitten zo goed, dat je ze niet meer uit wilt doen. Door de hoge kwaliteit vallen ze op in hun eenvoud, de luxe knopen bevestigen het sluitstuk van een superproduct! Kortom, elke keer weer een groot plezier om je ermee te omhullen!

Beste Cees, Wat een prachtige recensie ik had het niet beter kunnen verwoorden dan u. Daarnaast dank dat u echt al jaren zo'n trouwe fan bent van ceesnco.com. Mijn dank is groot ! Veel draag plezier met uw nieuwe ceesnco-shirts waarvan u er al zoveel van heeft. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Overhemd ziet er prachtig uit, goede service

Ik las op internet ergens iets over statiegeld op jullie overhemden. Bestaat dit inderdaad en hoe werkt het? Zou het een heel goed initiatief vinden! Overhemd ziet er prachtig uit en de service was uitstekend.

Beste Jitse, Hartelijke dank voor de mooie woorden en goed om te lezen dat het ceesnco-shirt er prachtig uit ziet. Ik werk inderdaad met een retourkorting / statiegeld. Als je je oude ceesnco-shirt retour stuurt dan mail ik jouw een kortingscode toe t.w.v. 15,= + gratis verzending voor je volgende bestelling. Dit is enkel voor ceesnco-shirts omdat deze 100% biologisch zijn. Graag tot ziens op ceesnco.com Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

erg prettig

snelle levering, vriendelijk, goede service bij omruilen

Beste Joop, Hartelijke dank voor deze prachtige review en uiteraard heel graag gedaan. Veel draag plezier met je nieuwe ceesnco-shirts en graag tot ziens op ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Mooie overhemden van goede kwaliteit in mooie box geleverd

Mooie overhemden van goede kwaliteit in mooie box geleverd

Beste Joost, Dank voor deze prachtige review en complimenten. Heel veel plezier met je nieuwe prachtige ceesnco-shirts en graag tot ziens op ceesnco.com. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Heerlijk om de dag mee te beginnen!

Ik ben al jaren enthousiast CeesnCo drager. Een heerlijk koel knisperend CeecnCo overhemd is een lekkere start van de nieuwe dag.

Beste Frank, Dank voor je mooie woorden ik had het niet beter kunnen verwoorden. Daarnaast dank dat je al jaren een fan bent van ceesnco.com. Met hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Perfecte service!

Maarten biedt geweldige service, hij denkt mee, adviseert, is vriendelijk en sympathiek.

Beste Anne Marie, Hartelijke dank voor de mooie recensie en het prettige contact en uiteraard heel graag gedaan. Ik hoop dat jouw zoon met veel plezier het ceesnco-shirt gaat dragen. Graag tot ziens op ceesnco.com Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Uitstekende service wat hoort bij wen uitstekend product!

Uitstekende service wat hoort bij wen uitstekend product!

Beste Theo, Dank voor de complimenten, daar doe ik het voor. Veel plezier met je prachtige ceesnco-shirts. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Één woord is genoeg: Geweldig

Uitstekende pasvorm en super kwaliteit. Waneer ik een shirt van Ceesnco draag krijg ik altijd complimenten over dat ik zo'n mooi shirt aan heb.

Beste Jeffrey, Enorm bedankt voor deze mooie review maar nog beter om te lezen dat je altijd complimenten krijgt als je een ceesnco-shirt draagt want daar doe ik het voor. Hartelijke groet, Maarten ceesnco.com

Prachtig vertrouwd product, verhelderend en persoonlijk contact

Versleten lichtblauw shirt ingeruild voor een nieuwe. Er was mij wat onduidelijk en Maarten nam daarop rechtstreeks contact op. Erg prettig en zeer attent.

Beste Kaspar, Hartelijke dank voor deze prachtige review en het prettige contact. Daarnaast dank dat je al zo lang trouwe klant bent van ceesnco.com. Met vriendelijke groet, Maarten ceesnco.com

Laan van de Kreeft 100

7324 BX Apeldoorn