Goed prijs. Snel geloven. ik ben blij

Goed prijs. Snel geloven. ik ben blij

• Zou u ons aanbevelen? Yes

deze mensen zijn altijd behulpzaam

al 2 maal heeft de support dienst mij perfect geholpen top !!!

Snelle service, installatie zonder problemen

Snelle service, installatie zonder problemen

Alles goed verlopen

Perfecte service en alles is hoe moet zijn

quand je met la clé ça ne marche pas

"votre copie de microsoft office professional plus 2021 ne peut pas etre activée car le nombre d'activations de la clé de produit spécifiée a atteint la limite autorisée pour votre licence de logiciel,...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snel

Duidelijk - snel en zeker niet duur. Aanrader.

Goeie prijs

Ik win 11 pro gekocht en het werkt perfect

Super !

Ik wil graag een moment nemen om met jou te delen over een geweldige ontdekking die ik recent heb gedaan - CD Keys. Als een fervent gamer, ben ik altijd op zoek naar manieren om mijn game-ervaring te verbeteren zonder mijn portemonnee te veel te belasten. CD Keys heeft dat mogelijk gemaakt en heeft mijn gamingwereld echt verrijkt op een manier die ik nooit had verwacht. Met CD Keys heb ik toegang tot een breed scala aan games voor verschillende platforms, of het nu gaat om pc, console of zelfs mobiel. Wat me echt aanspreekt, is de snelheid en betrouwbaarheid waarmee ik mijn aankopen kan doen. Geen lange wachttijden meer of zorgen over de geldigheid van mijn codes. Alles verloopt soepel en efficiënt, waardoor ik meer tijd kan besteden aan spelen en minder aan wachten. Het beste van alles is dat CD Keys echt betaalbaar is. Ik heb nooit gedacht dat ik toegang zou kunnen hebben tot zoveel geweldige games zonder de bank te breken. Het voelt echt als een schat van mogelijkheden die voor me openligt, klaar om ontdekt te worden. Ik moedig je ten zeerste aan om CD Keys zelf te ontdekken. Het zal je game-ervaring veranderen op een manier die je nooit voor mogelijk had gehouden. Bezoek hun website en zie zelf wat ik bedoel. Bedankt voor het lezen en ik hoop dat CD Keys ook jouw gamingwereld zal verrijken zoals het de mijne heeft gedaan.

Snel en voordelig.

De licentie bestellen was een fluitje van een cent. Beter doen is haast niet mogelijk.

chaos

Onduidelijke site met niet alle nodige info waardoor ik het verkeerde heb gekocht

Aucune expérience

J'ai fait la demande du CD windows 10. Mais jusque là je n'ai rien eu. J'ai déjà payé l'argent. Donnez-moi la suite svp..

Twee Windows 11 pro key’'s gekocht. Bij mijn zoon lukt activatie zonder probleem. Bij mij lukte het niet (typisch), maar met de hulp van de klantendienst was het zo opgelost. We zijn er dus meer dan tevreden over, zowel de prijs als de service.

Zorgen steeds dat alles werkt

Telkens onmiddellijk de gevkocjte key ontvangen. Slechts bij 1 key had ik problemen, dit werd binnen de 10 minuten opgelost.

Gemakkelijk

De licentie gekozen die ik nodig had . Gemakkelijk betaald via bancontact ... direkt daarna ontving ik de mail met daarin de licentiesleutel . Die dan ingegeven in de software en die werd geldig verklaard .

Snel en efficiënt

Zeer overzichtelijke website. Snel en efficiënt.

rapide et efficace

rapide et efficace

windows 11 pro keys

Het zijn werkende Windows 11 pro keys jet is niet nodig om je systeem opnieuw te installeren als je weet hoe je het moet doen.

Geweldige Service!

Ik kocht een Windows 11 Pro OEM key en hij werkte eerst niet, maar na de snel telefoontje was alles weer in orde! Goedkoop voor wat je krijgt en werkt zeer goed.

Excellent!

Reçu ma clé quelques secondes après le paiement. Je recommande!!!

Werkt zoals het hoort

Ik heb een Windows 11 key gekocht en het werkt zonder problemen!

Uitstekend!

Al veel goede deals kunnen doen hier, altijd correcte keys gehad. Aanrader

Très bonne expérience

Commande et réception de la clef instantanée le produit fonctionne parfaitement

Première classe

J'ai fait un upgrade de mon Windows 11 famille en Professionnel, en changeant la clé c'est produit une erreur, après avoir pris contact avec CD-KEYS.BE ils m'ont trouvés la solution pour la résolution de ce problème (désactivation de l'antivirus le temps du changement de clé). 10/10 à eux.

cheap & reliable, great experience buying Windows licences

Not the first time, and always enjoying the easy and well documented purchase process. Licences are valid and can be activated without problem. And, of course, very low prices make CD-Keys offers most interesting.

Meteen na betaling (mail) en klaar was kees :-)

alles was top , goede service