Top geregeld

eerste bestelling super op tijd en keurig geleverd zoals afgesproken

Super goede service

Krijg altijd een telefoon van de bezorger als hij er is. Altijd netjes geleverd

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je levering is, alles keurig en goed verpakt.

Super snelle service.

Fijne ervaring. Producten kwamen de volgende dag binnen. Top!

Niet best

Ben nieuwe klant en had aangegeven: leveren in overleg. Dat is niet gebeurd. heel jammer.

Supersnelle levering.

Vandaag besteld, de volgende dag in huis.

aangemeld voor nieuwsbrief aagemeld geen kortingcode ontvangen

chat opgestart na 1 uur nog geen reply factuur na betaling niet te downloaden Men wil een snelle afhandeling en geen eindeloos digitaal contact

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

Eenvoudig bestellen en snelle levering.

kort maar krachtig

Bestellen en de volgende dag geleverd sneller kan niet.

Alleen peterselie bezorgd

Ik had 18 halve liters vloeibare ei eiwit besteld met 3 pakjes peterselie erbij zodat het bedrag op een gratis bezorging kwam. De bestelling wordt vrij snel bezorgd en de bezorger is vriendelijk maar alleen de peterselie is bezorgd. Jammer. Dit was vrijdagochtend op goede vrijdag. Ik heb gelijk contact opgenomen met QSTA via email maar nog geen reactie. Dit was mijn eerste bestelling met ze en foutjes kunnen gebeuren. Hopelijk wordt het snel opelost

het was snel geleverd

besteld en geleverd de volgende dag, dat is alles wat ik nodig heb. Dus goed genoeg. twee punten van verbetering -volgens mijn collega die de bestelling in ontvangst nam, was de chauffeur vrij warrig - maar mijn tweede punt van kritiek gaat over de hoeveelheid mails die je krijgt per bestelling. (bevestiging van order, pakbon, factuur, wanneer bestelling klaarstaat, wanneer chauffeur gaat rijden, en wanneer bestelling geleverd is) 6 mails, voor een bestelling koekjes. Ik weet dat meerdere bedrijven zo krampachtig doen, maar dit is echt heel onnodig

Bestellen gaat makkelijk. Levering alleen 1,5 week te laat

Het bestellen gaat heel makkelijk. Allen onze eerste levering kwam 1,5 week te laat waardoor wij geen vertrouwen in QSTA hebben en dus ook niet weer zouden bestellen. Bezorger en producten waren top trouwens.

visfrietjes

echt TOP bezorg om tijd alles netjes bedankte

Geen ervaring

Ik kon geen aankoop doen omdat het product al weer uitverkocht was dus waarom krijg ik deze mail met beoordelingsverzoek?

Prachtige & supersnelle service!

Gisteren besteld, vandaag binnen! Een uitspraak die men vaker hoort, maar Qsta doet 't ook! Bedankt voor de mooie service.

top

top

De levering was snel en vergeleken met andere websites was het product dat ik kocht ook een flink stuk goedkoper!

Makkelijk en Snel

Ik had een treetje vloeibaar Eiwit nodig en de volgende dag stond het op stoep. Sneller en makkelijker had ik het zelf niet kunnen regelen.

Op tijd en netjes gemeld

Heb koekjes besteld en ze waren precies op tijd afgeleverd. Ze hebben netjes aangebeld en de dozen veilig in de lobby neergelegd. Bedankt!

Super snel en top service ; )

Bestelling geplaatst en was de volgende ochtend werd deze al netjes afgeleverd door hele vriendelijk chauffeur. Top Service!

Super ervaring, precies volgens tijdsblok afgeleverd.

Zeer goede producten

Op de website van QSTA (gevonden via Google) vond ik een product wat ik graag zou kopen (als particulier). Even via de Chat-box contact gemaakt met een medewerker. Hij legde mij uit dat ik prima kon bestellen en wat ik wel en wat ik niet in mijn aanmelding moest vermelden. (Perfect). Daarna de bestelling ingevoerd en deze werd de volgende dag al bij mij thuis bezorgd door een (wederom) vriendelijke medewerker van QSTA. Onze kerstmaaltijd zal voorzien zijn van de door mij gewenste jus. Ik ben zeer tevreden en tot de volgende keer.

Snelle en goede service!

Op 6 december de bestelling gedaan en op 7 december al geleverd gekregen. Het is erg handig dat je via een link kunt volgen hoe laat de aflevering ongeveer plaats gaat vinden.

Over QSTA

QSTA is de online versmarkt voor foodprofessionals. Wij zetten de digitale mogelijkheden slim in om vraag en aanbod in de foodwereld samen te brengen in één handige onestopshop.