Fijn bedrijf

Al verschillende malen diepvries besteld. Het wordt altijd de volgende dag geleverd. Informatie over de bezorging is prima

Top afspraken en levering

Alles wordt zoals besteld op tijd en plaatst geleverd.

Houdbaarheidsdatum erg kort

Heel jammer dat de houdbaarheidsdatum van alle geleverde pakken maar tot augustus 2024 is. Gelijk aan de hbb datum van pakken die ik een jaar geleden kocht. Voor dit bedrag verwacht je een nieuwere batch met een langere houdbaarheidsdatum.

Alles super verlopen

Duidelijke site, bestellen lukte prima en de bestelling werd snel en netjes afgeleverd! Zelfs op zaterdag! Echt klasse.

slecht

niet geleverd gekregen op de dag die zij aangeven

Snel en correct geregeld

Heel fijn dat ik QSTA ontdekt heb!

Een aantal smoothies zijn uit het assortiment gegaan bij de supermarkt waar ik enorm van baalde. Na even rond gegooled te hebben kwam ik QSTA tegen en daar heb ik alle smoothies gevonden die ik zocht. Enorm snel geleverd, vriendelijke bezorger die tegen mijn partner heeft gezegd dat de producten in de vriezer moesten wat mijn partner niet wist. QSTA heb ik zeker opgeslagen onder de belangrijke sites waar ik weder ga bestellen! :))

Productinformatie klopt niet en geen oplossing vanuit klantenservice

Ik heb geen positieve ervaring bij QSTA. Ik heb een product besteld waarbij is vermeld dat er een houdbaarheid geldt van 180 dagen (staat vermeld op de pagina van het product zelf). Bij levering blijkt het product nog een houdbaarheid te hebben van 73 dagen. Ik deel dit met de klantenservice. Na 9 dagen wachten een reactie en schuiven zij het af bij de leverancier, terwijl QSTA zelf foute informatie op de website heeft staan en deze informatie voor mij de afweging was om het product te bestellen. 12 pakken in 180 dagen lukt, 12 pakken in 73 dagen niet! Of ik een kortingsbon wil... Voor mij de eerste en laatste keer dat ik een bestelling plaats bij QSTA. Qua levering niets op aan te merken. Besteld en de volgende dag geleverd is heel fijn, maar de afhandeling is niet klantvriendelijk in mijn beleving.

Niet optimaal

Mooie rotterdamse start-up! Steun jullie graag in de missie. Het leveringsproces is alleen nog niet top. Bij bestelling kon ik (dacht ik) niet aangeven op welke dag / moment ik de levering zou kunnen ontvangen. Gister krijg ik de mail dat dat vandaag zou zijn. Poging gewaagd om te annuleren / verplaatsen niet gelukt. Kon niet met de leverlink dus info een mail gestuurd. Is de levering nu ergens anders gedropt of komt hij op een ander moment?

Duidelijke site en de bestelling snel geleverd.

Het product is overtuigend

Wij van de Garage waren door een fantastische uitleg en begeleiding direct overtuigd om de producten te gaan afnemen. Fantastisch personeel zeer betrokken en correct Een aanrader ook na de bestelling werd er contact gelegd of alles in orde is,

eerste ervaring is OK

Er ging niets mis de eerste keer dus als dat zo blijft dan prima

Super goede service

Mooie producten en snelle levering

top top en nog eens top

Ik vindt het een super bedrijf. perfecte leveringen en super vriendelijke chauffeus.

Goede service, snelle levering

Er waren nogal wat aanloop problemen, maar deze werden in korte tijd uitstekend opgelost.

not satisfactory

Still not knowing if my order was cancelled

Bezorging niet op afgesproken dag

Bij bestellen hebben we als bezorgdag vrijdag ingevuld. Vervolgens kregen we pas op zaterdag een trackandtrace voor bezorging op de maandag. Maandag is onze sluitingsdag en daarom niemand aanwezig. Niemand bereikbaar toen wij hierover contact wilden opnemen.

Geweldig snelle levering

Zoals afgesproken afgeleverd

Zeer goede winkel

Zeer vriendelijke mensen, snelle service en levering. Goede kwaliteit!

Top geregeld

eerste bestelling super op tijd en keurig geleverd zoals afgesproken

Super goede service

Krijg altijd een telefoon van de bezorger als hij er is. Altijd netjes geleverd

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je levering is, alles keurig en goed verpakt.

Super snelle service.

Fijne ervaring. Producten kwamen de volgende dag binnen. Top!

Niet best

Ben nieuwe klant en had aangegeven: leveren in overleg. Dat is niet gebeurd. heel jammer.

Supersnelle levering.

Vandaag besteld, de volgende dag in huis.

Goudsesingel 156

3011 KD Rotterdam

Over QSTA

QSTA is de online versmarkt voor foodprofessionals. Wij zetten de digitale mogelijkheden slim in om vraag en aanbod in de foodwereld samen te brengen in één handige onestopshop.