Mijn ervaring is uitstekend

Wij wilden graag een emmertje Vlema-mix bestellen, maar dachten dat dit niet kon. Wij hebben geen bedrijf en konden dus geen KvK-nummer invullen. Dat bleek niet nodig en het emmertje Vlema-mix is besteld. Het bleek de volgende dag (dat was een zaterdag!) al geleverd te worden. Een jonge man kwam rond half 5 het emmertje afleveren en moest daarna nog naar huis! De service is gigantisch en we zijn blij met het emmertje en kunnen hier nog heel lang van genieten.

Snelle levering. Veel keus. Attente bezorger.

besteld en supersnel geleverd

zie hierboven. Erg tevreden !

betrouwbaar

goed zoals het hoort

Mega snelle bezorging, fijne producten!!

Zijn zeer blij met producten en levering

Voor het eerst geleverd gekregen van Qsta. Bestellen via de website heel eenvoudig. Levering zeer snel en vakkundig. Zeer tevreden en wordt zeker herhaald

Bestellen via de site is erg makkelijk. Klantenservice is bijzonder snel en schrijft het woord met hoofdletters! De producten van Royal Spelt gebruikten wij al. Deze zijn perfect evenals de bezorging van Qsta. Lang verhaal kort....beide zijn aanraders en blijvers!

Goed, snel en gastvrij en behulpzaam

Snel besteld , goede webshop. Prima chauffeur. Prima bedrijf

Makkelijk besteld en snel geleverd

Niks mis mee, ging sneller dan ik had verwacht. Top!

geweldig snel in huis

ik bestel het bij jullie het is snel geleverd en werd gebeld toen ik niet thuis was met de chauffeur afgesproken waar die het neer kon zetten ging heel erg goed

snelle levering en goede producten

nadat wij de bestelling hebben gedaan werd er snel geleverd. Keurige bezorging. Goede producten

hele snelle levering

De nootjes die ik heb besteld waren er heel erg snel. Gelukkig was ik aanwezig, ik had geen tijd doorgekregen wanneer ze werden afgeleverd.

Het duurde even voor dat ik de juiste artikelen kon selecteren. Uiteindelijk is het gelukt met behulp van de Chat.

Snel geleverd, goede prijs, vriendelijk

Snel geleverd, goede prijs, vriendelijk.

Prima conform afspraak geleverd.

Duidelijk bestelsysteem, op tijd geleverd, kortom prima.

Goede kwaliteit en service

Altijd een snelle en nette levering. Zeer goede producten van hoge kwaliteit.

Snel geleverd, goede communicatie

Volgende dag al binnen. Goed te volgen via track en trace en een erg vriendelijke chauffeur.

Te duur

Jullie zijn duurder dan in de winkel en vind het vreemd dat je ook nog btw moet betalen over Verzend kosten ik ga dus voortaan in de winkel mij smuldier kopen

Dat belooft veel goeds

Dit is fijn: (koel)vers, diepvries en houdbaar assortiment dat steeds meer uitgebreid wordt, keurig netjes en supersnel geleverd. Mijn eerste bestelling via de overzichtelijke website was een testje waar QSTA met vlag en wimpel voor is geslaagd. Ik houd de website in de gaten voor nog meer innovatieve, verrassende en verse producten.

Mooie en bijzondere produkten. Service aan huis geleverd de volgende dag. Word op tijd geleverd en altijd een aardige chauffeur!

Qsta Review

...

Perfect bezorgt

Had liever ook grotere verpakkingen gehad van het vlees. Voor de rest helemaal tevreden

Makkelijk, snel en goed

Ik bestel voor mijn honden vlees bij Qsta, makkelijk te vinden op de site, een hele snelle en correcte aflevering. Een bedrijf die zijn afspraken nakomt en dat is heel erg fijn.

Goede services

Je bestelt volgende dag is het er

zeer slecht

eten besteld en betaald , nu blijkt dat niet meer leverbaar te zijn , tewijl er op de website nog steeds staat 20 op vooraad , nu wil ik me geld terug , en dan blijkt de man voor geld terug sturen op vakantie te zijn , en moet ik het over 4 weken nog eens proberen

Beste Richard, Bedankt voor je terugkoppeling maar vooral excuses voor de vertraging in de afwikkeling van dit issue. Je betaling is inmiddels teruggestort en de voorraadsituatie die het gevolg was van een fout in onze software is rechtgetrokken. Oorzaak lag in een voorraadblokkade als gevolg van onvoldoende beschikbaarheid van producten met de juiste houdbaarheidsdatum. De geblokkeerde partij werd helaas nog wel weergegeven als beschikbare voorraad.

Over QSTA

QSTA is de online versmarkt voor foodprofessionals. Wij zetten de digitale mogelijkheden slim in om vraag en aanbod in de foodwereld samen te brengen in één handige onestopshop.