Dat belooft veel goeds

Dit is fijn: (koel)vers, diepvries en houdbaar assortiment dat steeds meer uitgebreid wordt, keurig netjes en supersnel geleverd. Mijn eerste bestelling via de overzichtelijke website was een testje waar QSTA met vlag en wimpel voor is geslaagd. Ik houd de website in de gaten voor nog meer innovatieve, verrassende en verse producten.

Mooie en bijzondere produkten. Service aan huis geleverd de volgende dag. Word op tijd geleverd en altijd een aardige chauffeur!

Not the best

I placed the order on Friday morning and it still has not arrived. Our customers expect next-day delivery and this is the second time this has happened.

Perfect bezorgt

Had liever ook grotere verpakkingen gehad van het vlees. Voor de rest helemaal tevreden

Makkelijk, snel en goed

Ik bestel voor mijn honden vlees bij Qsta, makkelijk te vinden op de site, een hele snelle en correcte aflevering. Een bedrijf die zijn afspraken nakomt en dat is heel erg fijn.

Goede services

Je bestelt volgende dag is het er

zeer slecht

eten besteld en betaald , nu blijkt dat niet meer leverbaar te zijn , tewijl er op de website nog steeds staat 20 op vooraad , nu wil ik me geld terug , en dan blijkt de man voor geld terug sturen op vakantie te zijn , en moet ik het over 4 weken nog eens proberen

Beste Richard, Bedankt voor je terugkoppeling maar vooral excuses voor de vertraging in de afwikkeling van dit issue. Je betaling is inmiddels teruggestort en de voorraadsituatie die het gevolg was van een fout in onze software is rechtgetrokken. Oorzaak lag in een voorraadblokkade als gevolg van onvoldoende beschikbaarheid van producten met de juiste houdbaarheidsdatum. De geblokkeerde partij werd helaas nog wel weergegeven als beschikbare voorraad.

Zeer goed en professioneel bedrijf!

Zeer makkelijk bestellen via de site. Ook via de live chat heel goed geholpen en direct een overzichtelijke betalings factuur. Super blij om de drank van het merk Moon hier te vinden en te kunnen bestellen. Bezorging al de volgende dag en ook nog eens gekoeld!!! Ik raad het iedereen aan en blijf zeker hier bestellen!!

alles naar wens

Super.

Voor de eerste keer de bodems van Deeg gebruikt. De mensen vonden ze super lekker en ze zien er prachtig uit. Ik bakte nu voor een goed doel maar, bestel zeker nogmaals.

Afspraak niet nakomen

Bestelling zou s middags gebracht worden naar wenst,krijgen avond ervoor mededeling levering s morgens tusssen 10 en 11 uur. Gekoelde waren gewoon in een kartonnen doos afgeleverd, lieve buurvrouw heeft het vlees aangenomen en in een koelbox voor ons bewaart.

Product ontvangen dat de T.H.T. datum voorbij is

Ik had op woensdagmiddag 29 juni jl. rond 12:00 uur een bestelling van diepgevroren hondenvoer ontvangen. Helaas is de T.H.T. datum van 60 pakken 01-08-22. Maar dat is nog wel te overzien. 36 overige pakken waren helaas al 6 dagen voorbij de T.H.T. datum: 23-06-22. Ik had meteen gebeld, maar vanwege de lunchpauze werd er niet opgenomen. Ik had onmiddellijk gebruik gemaakt van de contactmogelijkheid via WhatsApp. Ik heb de situatie uitgelegd, factuur en foto's toegevoegd, maar helaas heb ik tot op het moment van schrijven, vrijdag 01 juli om 16:07 uur nog niets vernomen. Helemaal niets!!

zeer slecht

Na een bestelling retour gezonden te hebben van Smuldier ivm over datum van het product,nu het geld terug gestort gekregen.Goede service,en bestellen zeker weer.

Donderdag besteld en Vrijdag bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger,ik heb ook gesolliciteerd ik wil ook wel werken bij een team die mensen blij maken. Met vriendelijke groet Dirk Snippe

Prima service, snel, vriendelijke chauffeur

Bestellen gaat makkelijk, levertijd is kort, producten komen prima gekoeld aan. Had paar manco's, dus dat zou beter kunnen. Idem verpakking: daar liggen nog kansen. Maar al met al heel tevreden.

snelle correcte levering.

De pizzabodems zijn heerlijk

super fijn assortiment, service en snel

super assortiment en fijne snelle service! ik bestelde sauercrowd daar en het was allemaal erg vlot voor elkaar.

Prima service, goede prijzen, correcte bezorging.

Perfecte service en snel

Gelijk na 1 dag de bestelling gekregen, perfecte service en goeie prijs - kwaliteit.

Uiteindelijk goede service

Na foutje wat snel hersteld is prima opgelost

Snelle en correcte verzending,producten zoals omschreven.

Zie boven

super geregeld

Alles prima geregeld en alles netjes op tijd bezorgd!' Kortom super!!

Snelle bezorging Uitstekende kwaliteit

zeer snel, netjes en zeker voor herhaling vatbaar,

netjes aan de deur geleverd, bon afgetekend en klaar. daarna de kwaliteit geproefd en was ook heerlijk.

Geweldig bedrijf

Ik had wat problemen met inloggen ... Na 4 x proberen hebben ze mij netjes gebeld en er samen na gekeken . Alles gelukt en de eerste bestelling is al binnen . Ik ben er super blij mee

Over QSTA

QSTA is de online versmarkt voor foodprofessionals. Wij zetten de digitale mogelijkheden slim in om vraag en aanbod in de foodwereld samen te brengen in één handige onestopshop.