Snel, keurig en erg lekker

Product niet leverbaar

Je besteld 4 producten voor in de display, echter maar 3 op voorraad. Ook niet een nalevering, jammer. Nu is 1 plek leeg in de standaard

prima service

Snel geleverd, prima kwaliteit, behulpzame en aardige chauffeur en exact op tijd volgens eerdere afspraak

Mooie website

Uitstekende prijzen, snelle levering en heerlijk eten.

Uitstekend service en informatie over bezorging

Pakket was er snel en precies op tijd. Goeie gedetailleerde bezorginfo ook.

Super betrouwbaar

Alle bestellingen zijn volgens afspraak geleverd. Ben zeer te spreken over de zuurdesem pizzapodems.

Zeer vriendelijke bezorger.

Heeft zelfs mijn bestelling in de kofferbak van mijn auto gedaan.

Altijd tevreden

Nooit problemen Komen afspraken altijd na Keurige bezorging op afgesproken tijden

Alles prima geregeld

Zoals gezegd was alles prima in orde. Voor heraling vatbaar.

Goed bedrijf

Vandaag bestellen = morgen leveren. Perfect geregeld, vooraf een duidelijke mail wanneer de bestelling wordt afgeleverd.

Prima service!

Makkelijke website en een prettige service.

Goede producten tegen een lage prijs.

Snelle bezorging. Gisteren besteld, de volgende dag bezorgd. Keurig verpakt en van goede kwaliteit.

had ik niet verwacht maar geweldig

Nadat ik jullie ontdekt had lukte het eerst niet om in te loggen en dacht dat jullie alleen aan groothandelaren enz. leverden. Een mailtje bracht uitkomst. Jullie hebben me geholpen hoe het moest. Daarna heb ik mijn bestelling geplaatst en die was de dag erna al daar. Geweldig. Natuurlijk meteen een pizza bodem uitgeprobeerd en die was echt goed. Geen gedoe meer met zelf bodem maken en aan een zoektocht naar bodems met zuurdesem is een einde gekomen.

Goede kwaliteit en snel en netjes geleverd

Gekochte specerijen zijn van goede kwaliteit en naar verhouding zeer voordelig. Produkten worden netjes geleverd in afsluitbare bussen of emmers. Snelle levering en keurig verpakt zonder enige schade.

De bestelling kwam heel snel. Ik repen waren nog bevroren, dus konden zo de diepvries in. De bezorger was heel vriendelijk. De repen zijn heerlijk en de havermout is ook erg lekker.

Snelle levering en perfect verpakt

Prima zaak

Hele vlotte levering met vriendelijke bezorging een échte aanrader

mooie snel geleverd

nvt

Eenmalig

Door Qsta zelf overgehaald om door hun beleverd te worden. Geen Suc6. Toegezegde tijdslot is een probleem. Hoezo? Account manager heeft z’n best gedaan maar werd overruled. Niet best dit!!?

Zeer goed bedrijf, erg snel

Als ik iets bestel, wat ze 20x van de 10x hebben ;-) dan brengen ze dat heel snel. Er is altijd wel een gaatje te vinden om een bestelling te brengen. S.U.P.E.R. ~!!!

Snel en superlekker

Hoop keuze en een snelle levering, heel handig met een tijdvak waarin er bezorgd wordt. Gisteren de sliptong gebakken en ze waren heerlijk, en mooi van formaat ook. Uitstekend!

Top! Snelle levering!

Ik ben zeer tevreden. Eindelijk een bedrijf wat biologische veganistische producten levert. Groente kroketten, in geen enkele winkel te koop maar wel bij QSTA. Fantastisch! Eerst wat moeite met aanmelden, maar eenmaal besteld werd er snel geleverd. Aanrader!

Makkelijk bestellen, breed assortiment en snelle bezorging.

Altijd fijn om online snel je bestelling te plaatsen. Ze hebben een brede keuze aan gezonde producten!! Moon water is mijn favoriet!! Tevens altijd een snelle en nette bezorging!!

Niet nakomen afspraken

Werd mij medegedeeld indien voor 18u besteld volgende dag in huis. Dit is dus niet gebeurd en zelf moeten bellen waarom ik niet geleverd kreeg. Toen werd gezegd dat dit de dag erna pas kwam. Slechte communicatie. Bij levering was ook nog 1 product niet geleverd.

Het is altijd prima geregeld Zowel de kwaliteit van de producten als de wijze van informatie en bezorging verdient een dikke pluim

Over QSTA

QSTA is de online versmarkt voor foodprofessionals. Wij zetten de digitale mogelijkheden slim in om vraag en aanbod in de foodwereld samen te brengen in één handige onestopshop.