Top! Snelle levering!

Ik ben zeer tevreden. Eindelijk een bedrijf wat biologische veganistische producten levert. Groente kroketten, in geen enkele winkel te koop maar wel bij QSTA. Fantastisch! Eerst wat moeite met aanmelden, maar eenmaal besteld werd er snel geleverd. Aanrader!

Makkelijk bestellen, breed assortiment en snelle bezorging.

Altijd fijn om online snel je bestelling te plaatsen. Ze hebben een brede keuze aan gezonde producten!! Moon water is mijn favoriet!! Tevens altijd een snelle en nette bezorging!!

Niet nakomen afspraken

Werd mij medegedeeld indien voor 18u besteld volgende dag in huis. Dit is dus niet gebeurd en zelf moeten bellen waarom ik niet geleverd kreeg. Toen werd gezegd dat dit de dag erna pas kwam. Slechte communicatie. Bij levering was ook nog 1 product niet geleverd.

Het is altijd prima geregeld Zowel de kwaliteit van de producten als de wijze van informatie en bezorging verdient een dikke pluim

PERFECT

Snel en keurig geleverd ik ga zeker vaker bestellen, dank u

Snelle en correcte afhandeling

Mijn bestelling werd snel afgeleverd

klantvriendelijk & goede producten

Benny is als altijd even behulpzaam. De bezorger is correct, vriendelijk en op tijd. De bestelde producten van Royal Spelt, zijn een zekerheid!

Alles perfect

Orders perfect uitgevoerd en snelle bezorging met vriendelijke bezorgers. Heel tevreden.

uitstekend

Ik had een diepvriesbestelling: snel gebracht, goed bevroren, hulp bij uitladen en vriendelijke bode. Zeker aan te bevelen !

in 1 woord: TOP!!

Simpel en snel aanmelden als bedrijf, bestellen makkie, betalen zoals het hoort, levering supersnel en netjes!

Snel en hulpvaardig bij de bezorging!

Wij waren niet aanwezig ten tijde van de bezorging. Wij werden nota bene gebeld om te vragen waar wij de levering geplaatst wilden zien, wat een mooie service. Chapeau!

Levering was snel, nette bezorger. Verpakkingen intact.

Heerlijk product en klantvriendelijk.

Het geleverde product is uitstekend van kwaliteit. De bezorging was snel en dacht mee in de manier van afleveren. Erg tevreden.

super snel gekoeld geleverd.

Al de volgende dag is de bestelling gekoeld geleverd . Echt makkelijk op de website te bestellen .

Snelle en goede levering. Kwaliteits producten tegen goede prijzen.

Vriendelijke bezorger Snelle levering

Nog geen product ontvangen

We kunnen nog niet beoordelen want we hebben onze bestelling nog niet ontvangen.

Alles netjes geregeld

Fijne service en snelle levering.

moeizame start

Als kleingebruiker ging de aanmelding niet over rozen. Kort samengevat vrij onhandig gepaard met enig mailverkeer. Uiteindelijk lukte het dan toch en tot onze verrassing 10% korting bij de eerste bestelling als je je op de nieuwsbrief inschrijft. Ook daar ging het eerst mis omdat de code daarvoor pas een dag later wordt verzonden. Bij het betalen van de online bestelling echter verscheen er een klein regeltje dat de korting pas vanaf € 75,- bestellingen gold en weg 10% nieuwsbriefklantkorting. Dat heet bij ons kinderachtig, heel kinderachtig. De Epos olie die wij bestelden is slecht verkrijgbaar en dus zijn wij op Qsta aangewezen min of meer. De nieuwsbrief is bij deze ook weer uitgeschreven. Jammer, kan allemaal wat sympathieker.

Top service.

Je voelt je als klant welkom. Ook wanneer je, zoals ik incidenteel bestel.

Duidelijke communicatie en snelle service.

snelle levering, maar fout gemaakt

het verkeerde produkt is geleverd, kan ik het omruilen?

Geweldige levering

Ik was op zoek naar Smuldier runderpens voor de hond van een verpakking 2 x 175 gram, dit is uit de supermarkten gehaald. Gelukkig kon ik dit bestellen bij Qsta.

Goede aflevering en snel goede antwoorden op vragen zeer behulpzaam

Zeer prettig ervaring snelle levering zeer behulpzaam door de telefoon en goede adviezen

Goudsesingel 156 3011 KD Rotterdam

Over QSTA

QSTA is de online versmarkt voor foodprofessionals. Wij zetten de digitale mogelijkheden slim in om vraag en aanbod in de foodwereld samen te brengen in één handige onestopshop.