Duidelijke communicatie en snelle service.

snelle levering, maar fout gemaakt

het verkeerde produkt is geleverd, kan ik het omruilen?

Geweldige levering

Ik was op zoek naar Smuldier runderpens voor de hond van een verpakking 2 x 175 gram, dit is uit de supermarkten gehaald. Gelukkig kon ik dit bestellen bij Qsta.

Goede aflevering en snel goede antwoorden op vragen zeer behulpzaam

Zeer prettig ervaring snelle levering zeer behulpzaam door de telefoon en goede adviezen

superservice

Kreeg de website door via Epos. Volgende dag stond er een aardige meneer voor de deur met een emmer heerlijke filet americain saus.Wij zijn super tevreden!

snelle correcte levering

De heerlijke pizzabodems werden op de afgesproken dag precies op tijd en nog mooi bevroren afgeleverd.

One stop shopping

Inspirerende en leuke [producten te bestellen die een onderneming kan laten onderscheiden naast de reguliere producten

heel snel geleverd

heel snel geleverd door een hele vriendelijke bezorger

Snelle levering , keurig volgens planning en zeer vriendelijke chauffeur in een woord Top

Mijn ervaring is uitstekend

Wij wilden graag een emmertje Vlema-mix bestellen, maar dachten dat dit niet kon. Wij hebben geen bedrijf en konden dus geen KvK-nummer invullen. Dat bleek niet nodig en het emmertje Vlema-mix is besteld. Het bleek de volgende dag (dat was een zaterdag!) al geleverd te worden. Een jonge man kwam rond half 5 het emmertje afleveren en moest daarna nog naar huis! De service is gigantisch en we zijn blij met het emmertje en kunnen hier nog heel lang van genieten.

Snelle levering. Veel keus. Attente bezorger.

besteld en supersnel geleverd

zie hierboven. Erg tevreden !

betrouwbaar

goed zoals het hoort

Mega snelle bezorging, fijne producten!!

Zijn zeer blij met producten en levering

Voor het eerst geleverd gekregen van Qsta. Bestellen via de website heel eenvoudig. Levering zeer snel en vakkundig. Zeer tevreden en wordt zeker herhaald

Bestellen via de site is erg makkelijk. Klantenservice is bijzonder snel en schrijft het woord met hoofdletters! De producten van Royal Spelt gebruikten wij al. Deze zijn perfect evenals de bezorging van Qsta. Lang verhaal kort....beide zijn aanraders en blijvers!

Goed, snel en gastvrij en behulpzaam

Snel besteld , goede webshop. Prima chauffeur. Prima bedrijf

Gespam na bestelling

Bedrijven leren het nooit: ik wil mn product, no strings attached - ook niet door tot lengte van dagen gespamd te worden. Ik weet het: je kunt je afmelden. Maar ik vraag er toch niet om? Dan maar slechte beoordeling.

Goudsesingel 156

3011 KD Rotterdam

Over QSTA

QSTA is de online versmarkt voor foodprofessionals. Wij zetten de digitale mogelijkheden slim in om vraag en aanbod in de foodwereld samen te brengen in één handige onestopshop.