Mooi en goed product

Goed en snel geleverd Mooi afgewerkt En past altijd

Retourzending liep moeizaam

2x moeten bellen om retour mogelijk te maken

Top producten voor een goede prijs!

Top producten voor een goede prijs! Snelle verzending en vooral een kwalitatief goed product!

Heel prettig!

Duidelijke foto's, goede specificaties van producten, fijn dat er vergelijkingsopties zijn. Bij grotere categorieën van producten zouden er wat meer filteropties mogen zijn.

Fijne materialen en snelle levering

Bedankt dat ook vrouwen met een maatje meer jullie topproducten kunnen dragen en zo ook een fijne sportbeleving kunnen ervaren.

Bedrijf heeft zaken op orde

goed contact, duidelijke webshop, juiste informatie, voorraad klopt, snelle levering, netjes verpakt

Heldere website, snelle levering

Het vinden van de meest geschikte remblokken was eenvoudig, bestelling was met 5 minuten geregeld. Ook de levering was binnen 24 uur - kortom prima geregeld

Mooi stuurlint

Ik heb het jubileum stuurlint gekocht. Leuke knipoog naar het verleden in een moderne kwaliteit.

Kwaliteit, snel geleverd

Het juiste product voor een goede prijs.

Perfecte afhandeling van eerste bestelling

Eerste bestelling gedaan bij BBB Cycling: twee linker spiegels. Netjes verpakt en op tijd ontvangen. Duidelijke handleiding erbij. Precies zoals ik het wilde.

Supersnelle slijtage

Ik kocht een frametasje, was er initieel erg tevreden mee maar na een paar maanden beginnen de lusjes waar de klittenbandjes doorheen moeten al af te scheuren. Dit is duidelijk een ondermaats product.

Beste Stijn, Vervelend dat de bevestigingslussen van de tas loslaten. Uiteraard zou dit niet zomaar moeten gebeuren! Inmiddels hebben we de retourprocedure voor u in gang gezet.

Snelle verzending van kwaliteitsproduct

Ik heb beenstukken van BBB besteld. Na bestelling werd de zending al snel gemeld en kreeg de bestelling snel binnen. Inmiddels heb ik de beenstukken ook al gebruikt en deze zijn top. Goeie kwaliteit en zakken niet af. Dus ben er erg blij mee.

Altijd goede kwaliteit / prijs verhouding

Producten van goede kwaliteit en goede prijs. Verder snelle verzending.

Service zoals je graag verwacht!

Zoals het hoort!

Snel geleverd en wat een goede producten

Ik moest iets kleins hebben, maar je koopt online bij BBB al snel meer. Goede producten en goede prijzen

Betrouwbare, snelle leverancier met prima service

Vlinderstuur besteld, volgende dag geleverd. Heldere communicatie over het leveringsproces. Kortom, zeer tevreden.

Alles top geregeld en top kwaliteit. Aanrader.

Een dag na mijn bestelling alles geleverd, alles past perfect en is van top kwaliteit. Erg tevreden!.

Duidelijke productomschrijving en snelle levering

hardware overschoenen 2x gebruikt; droge en warme voeten na een rit van 3,5 uur op de ATB bij 7 graden - prima dus

Snelle levering en top product

Het gekochte product had ik snel gevonden op de overzichtelijke website. Aankoop en levering was wat je tegenwoordig mag verwachten (binnen een dag)

Helemaal top, snelle levering, prima verpakt, mooi product

Alles klopt, makkelijk bestellen, product is conform omschrijving. Logistiek klopt en de prijs is prima in balans met de kwaliteit.

Top producten met snelle levering

Voor mijn nieuwe fiets 2 carbon bidon houders van BBB besteld. Bestelproces ging erg soepel en de producten waren snel in huis. Erg blij mee!

Super tevreden

BBB is het perfecte merk voor al mijn fietsspullen. Alles wat ik ooit gekocht heb gaat al jaren mee, de tools zijn (en blijven) van extreem hoge kwaliteit.

correcte leveringen

Top kwaliteit producten en service.

BBB heef goede en spot on producten voor de fiets.

Strakke uitstraling en goede kwaliteit

Bevalt goed en blijft mooi!

Over BBB Cycling

Al meer dan 20 jaar is BBB Cycling, Part of your ride. In 1998 besloten de twee gepassioneerde ex-wielrenners Chris Koppert en Frank Moons, na een professionele carrière in de wielersport, het bedrijf BBB Cycling op te richten. Als voormalig wielrenners begrepen zij precies wat een fietser nodig heeft en zodoende zijn zij begonnen met het ontwerpen van kwalitatieve fiets producten.