Goed behalve formaat verpakking

Doos veel te groot voor zo’n klein voorwerp. Kan in stevige A5 enveloppe ipv grote doos. Enorme ruimte winst. Goed voor milieu.

Snel

Snelle levering met prima service

Via de duidelijke website was bestellen zeer eenvoudig. Bestelproces zonder problemen te doorlopen. Ook de levering was super en het product was goed verpakt.

Goede producten.

Zoals ik hierboven schreef: goede producten.

Mooie, degelijke steunen

Mooie, zelfs opklapbare, steunen waar de fiets mooi stabiel op hangt. Stevig foam om het frame te beschermen.

Ik had de bestelling eerder binnen dan de bevestiging van deze. Beetje apart. Product is top. Betref Rainshield Explorer.

Goede service & goede producten

Ik gebruik graag de BBB producten vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. Laatst een probleem met een vd producten en dat is toen erg goed afgehandeld.

Soepele bestelling van een fietshelm

Ik was op zoek naar een nieuwe fietshelm, ter vervanging van mijn oude. Op de website trof ik in de sale van de webwinkel een passende helm. Na telefonisch contact met BBB Cycling over de pasvorm/maat de helm besteld. Ik werd prima op de hoogte gehouden over het verdere bestel en verzend proces.

redelijk

ik had zelf de verkeerde lens besteld, paste niet op de pootjes en neusvleugel. Het retourneren en nieuwe bestellen sturen was voor beide partijen een heel geregel. Maar complete bril was goedkeuren. Coulance in (E) was niet mogelijk. Oke, zelf gekozen voor onderdelen ipv nieuwe bril. op zich vreemd en niet meedenkend... Gevraagd omdat ik dan geen brillenhoes/koker/houder hebt of deze geleverd kan worden. Word er ja gezegd, maar krijg ik enkel een zakje waar de bril in kan. Tja..... Na diverse contactmoment ben ik er klaar mee en heb ik nog steeds geen houder.

de BBB valhelm met MIPS heeft mijn leven gered!!

Onlangs heb ik een eenzijdig racefiets ongeluk gehad. Naast meerdere schaafwonden had ik 6 ribben gebroken en ben hard op mijn hoofd gevallen. Dankzij de BBB valhelm met MIPS is mij een ernstige hoofd beschadiging voorkomen. De helm was op meerdere plaatsen gescheurd, hetgeen wellicht anders met mijn hoofd zou zijn gebeurt. Ik zal dan ook snel weer zo’n zelfde valhelm aanschaffen, voordat ik weer op mijn racefiets stap. Dus prima spul bij BBB Cycling!!

Mooie producten en goede kwaliteit

Ik heb remblokken gekocht en ben er zeer tevreden mee.

Goed product, te laat geleverd.

Ik kocht de BHP-21 stuurbuis extender en ik kan niet anders zeggen: een slim bedacht en goed gemaakt product. Meer doordacht dan dat van de concullega's. Qua product zou ik de volle 5 sterren scoren. Dan de afwikkeling: voor 18 uur besteld, de volgende dag geleverd claimt BBB. De volgende dag echter zelfs nog geen bericht van BBB, laat staan m'n bestelde product. Daarbij doet BBB mee in de trend van niet/nauwelijks bereikbaar zijn voor z'n klanten. Lekker efficiënt maar niet bijster klantvriendelijk. Nog weer twee dagen later alsnog m'n bestelling. Geen excuus, geen verklaring, helemaal niks. Vind ik echt een benedenmaatse afwikkeling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Vervelend om te horen Alfred dat wij onze claim bij je bestelling niet hebben kunnen waarmaken en dat we slecht bereikbaar zijn geweest voor je. We werken er hard aan om ons bestelproces zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.

goede beschrijving van het product. Beantwoord aan de verwachting

Vlot bestel.

Very good service, friendly staff, fast sending. Great shop.

prima producten en een heel fijne manier van samenwerken met de klantendienst

snel en accuraat

snel en accuraat

Traag,onduidelijk en complex

Niet aanbevolen

Kwaliteitsbril

Zonnebril laten vallen en glas beschadigd. Fijn dat BBB losse glazen verkoopt. Erg fijne bril om te dragen qua pasvorm en glazen. Blij dat de bril weer als nieuw is. Hele snelle levering en fijn contact met klantenservice. Aanrader!

Inhoud en planning ok.

Levering en bestelling volledig in overeenstemming en binnen de opgegeven planning.

Het artikel voldoet volledig aan mijn wensen en werd de volgende dag al geleverd.

Great product!

Great deal! Fast and easy Sunglasses fits perfectly Photochromic is top Readers zone is game changer for me

Goed qua prijs/kwaliteit mooie functionele producten

Heel overzichtelijke webwinkel, met heel veel handig materiaal die ook qua prijs/kwaliteit aan te raden is. Enige op te merken puntje voor mij is wat moeilijkheden bij het maken van een retourlabel. Hierbij werdt wel vlot en persoonlijk geantwoord op mijn vragen en problemen dus op dat vlak kan ik niet klagen.

Mooi en goed product

Goed en snel geleverd Mooi afgewerkt En past altijd

Retourzending liep moeizaam

2x moeten bellen om retour mogelijk te maken

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Vervelend om te horen Adriaan dat je twee keer hebt moeten bellen om je retour mogelijk te maken. We werken er hard aan om ons retourproces zo snel en vlekkeloos mogelijk te maken.

2 Spaarneplein

Den Haag 2515 VK

À propos de BBB Cycling

Al meer dan 20 jaar is BBB Cycling, Part of your ride. In 1998 besloten de twee gepassioneerde ex-wielrenners Chris Koppert en Frank Moons, na een professionele carrière in de wielersport, het bedrijf BBB Cycling op te richten. Als voormalig wielrenners begrepen zij precies wat een fietser nodig heeft en zodoende zijn zij begonnen met het ontwerpen van kwalitatieve fiets producten.

Avis sur Kiyoh