Top kwaliteit producten en service.

BBB heef goede en spot on producten voor de fiets.

Strakke uitstraling en goede kwaliteit

Bevalt goed en blijft mooi!

Magnifique.

Des très beaux produits d’une qualité superieure.

BBB Kite 2.0 helm

Geweldige helm die ik voor MTB gebruik. Goede pasvorm en mooie afwerking, top kwaliteit voor een mooie prijs

Goed en degelijke kwaliteit

Ik maak gebruik van een behoorlijk aantal BBB producten en ben tot nu toe nog nooit teleurgesteld! Zeer degelijke producten voor een goede prijs. Neem bijvoorbeeld de Strike 1000 fietslamp: de lamp is niet goedkoop (je kan natuurlijk ook een simpel wegwerplampje voor 10 euro kopen) maar ik gebruik deze lamp heel vaak! Zelfs niet alleen op de fiets, maar ook tijdens het kamperen, ik heb hem vaak bij me in de auto etc. 100% het geld waard!

Goede prijs - kwaliteitsverhouding produkten

Ik ben zeer tevreden over de producten van BBB cycling. Deze zijn uiterst functioneel en getest door hun backyard crew. Je kan dan ook van elk product vertrouwen op een goede werking tijdens je fietsrit of daarbuiten. Ik gebruik ze dagelijks en de prijzen zijn correct. Ik ben alvast fan!

Value for money

Alle BBB producten die ik heb aangekocht voldoen aan mijn verwachtingen. Opvallend is de levensduur en de hoogwaardige kwaliteit. Mijn voetpomp, de Airstrike is ondertussen meer dan 10j oud en werkt nog steeds perfect. Leuk om te zien dat dit model in een vernieuwd jasje nog steeds bestaat!

Mooie producten en snelle levering!

Ik ben erg tevreden over BBB Cycling, de fietspomp en de levering

Mooie en goede producten

Zeer betrouwbare producten. Ik vind bijvoorbeeld de helmen en brillen erg mooi en zeer goed werken. Dankzij de BBB helm zit ik hier nog na een harde klap op mijn hoofd.

Lange broek_ Windblock_BBW-353

Prima broek en zeem voor een goede prijs. Vooral geschikt voor de koudere dagen en langere ritten.

waanzinnig

Ik ben zeer tevreden over de producten van BBB. Vooral de helmen hebben een perfecte pasvorm en ik draag ze al jaren met veel plezier.

Dank Erwin, fijn om te horen dat je al jaren met plezier gebruik maakt van onze helmen.

Spaarneplein 2 2515 VK Den Haag

Over BBB Cycling

Al meer dan 20 jaar is BBB Cycling, Part of your ride. In 1998 besloten de twee gepassioneerde ex-wielrenners Chris Koppert en Frank Moons, na een professionele carrière in de wielersport, het bedrijf BBB Cycling op te richten. Als voormalig wielrenners begrepen zij precies wat een fietser nodig heeft en zodoende zijn zij begonnen met het ontwerpen van kwalitatieve fiets producten.