Betrouwbaar en snel geleverd!

Betrouwbaar en snel geleverd!

Goed. Verkeerde maat besteld. In de winkel kunnen ruilen! Super tevreden

Prachtige tennisschoenen voor een mooie prijs, blij mee

Ik koop mijn Assics tennisschoenen eigenlijk altijd online, omdat ik weet dat dit merk schoenen het beste bij mijn smalle voeten past. Bij Intersport vond ik een paar tennisschoenen die nu flink afgeprijst waren. En ook nog eens in mooie en opvallende kleuren. Schoenen besteld en deze waren na twee werkdagen al binnen. Super blij mee!

Regwear vest

Zeer mooi vest. Goede kwaliteit Mooi kleur en pasvorm.

Prima service lekker snel

Snel en het product komt overeen met datgene ik besteld heb....zo hoort het

Vlot en goed!

Lekker vlot en goed!

Accurate levering

Bestelling geplaatst. Snel antwoord via mail. Snelle levering. Keurig!!

Betrouwbaar en goede service

Ik wilde een Jack bestellen maar ik las op een andere beoordeling website wat negatieve reviews in tegenstelling tot deze review website waar de reviews goed zijn Ik heb gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat de service al een tijd goed is en ze ook beoordeeld worden. Het was een prettig telefoongesprek met de vriendelijke klantenservice. Dus toch een Jack besteld. Niet alleen de prijs is goed, het product goed verpakt met een persoonlijk bericht , de verzending ging snel en het product zoals verwacht. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Binnen een dag geleverd

Vlotte levering en fijne kleding

De bestelling had ik vlot in huis en de bestelde tenniskleding was van goede kwaliteit. Voor een eventuele retourzending zat het retourlabel er al bij, maar die heb ik niet nodig gehad.

Vlot geleverd prima product!

Tevreden, ik bestel hier zo weer.

Goede levering, 1 item terugsturen minder positief

De bestelling en levering liepen heel vlot. Bij 1 telefoontje omdat ik geen bevestiging kreeg na betaling werd opgelost. 1 paar wou ik terugsturen. Ik kreeg een retourlabel dat PostNL niet wou accepteren. Dus moest ik ermee naar de Post. Moest ik 18 eur betalen om het te laten terugsturen. Dat vind ik best veel geld. Nu hopen dat de afhandeling correct verloopt.

Week moeten wachten op mijn bestelling

Bestelling goed verlopen via website. Daarna niets meer gehoord. Na een week Intersport gebeld met de vraag of mijn bestelling onderweg was. Kreeg daarna snel een telefoontje dat mijn bestelling in een van de winkels lag om op te halen. Waarom hebben jullie geen mail gestuurd met de bevestiging dat het er al lag?

Goede ervaring

De artikelen waarnaar ik op zoek was, vond ik hier goedkoper dan op andere sites. De artikelen werden zeer snel verzonden. Retourneren ging makkelijk, wel zelf retourkosten betalen. Terugbetaling gescheiden ook snel. Goede service.

erg snelle levering. Kleur jas komt niet helemaal overeen met de werkelijkheid.

Teva slippers besteld, snelle levering

Teva slippers besteld, snelle levering

Toppers

Toppers, lekker bezig

Prima deal, keurig geleverd

Skijas via website gekocht buiten het seizoen. Hoge korting. Kas keurig zoals omschreven en op de foto’s. Netjes en snel geleverd. Top deal.

Mijn zoon had de trui getoond via de Adidas site en was een stuk goedkoper via jullie. Heel content!

Goede levering en prijs/kwaliteit verhouding

Voor herhaling vatbaar.

Alles perfect!

De items waren goed verpakt en spoedig verzonden. Top service.

Heel fijne snelle levering, en alles naar wens.

Super fijn

Snelle levering, product zoals verwacht

Prima., alles naar wens.

Prima service alleen niet heel snel het pakket ontvangen.

Prima service alleen jammer dat blijkt dat de bikini niet mooi is afgewerkt. Maar opzich kan daar de winkel niet veel aan doen.

De Run 8301

5504 EN Veldhoven

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.