Mooie heuptas. Ideaal voor lange wandelingen

Goed op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling.

overall prima ervaring

Keurige snelle bezorging

Keurige snelle bezorging

Tevreden als vaste klant

Professioneel, klantvriendelijk, brede assortiment.

Snelle levering.

Bestelling was er binnen 3 dagen

Keurig en op tijd

Mooie T-shirts. Keurig en op tijd geleverd.

Knap waardeloos!

Op 26 mei artikel besteld. Op 28 mei bericht met een Track and Trace code ontvangen. Uiterlijk dinsdag zou artikel worden bezorgd. Helaas! Geen artikel! Woensdag nog geen artikel. Maar eens gebeld. Zou diezelfde dag terug worden gebeld. Helaas geen telefoontje gehad. Donderdag maar weer gebeld. Bleek het artikel nog niet eens te zijn verstuurd! Pas vrijdag werd nu het bestelde artikel bezorgd. Ook nog eens de verkeerde maat. 38/12" i.p.v. 38/10". Hierbij gelaten. Alles uitgesproken slecht!

Keurige retour en vlot geld terug

Sportshirt besteld. Werd supersnel geleverd. Ook nog eens tegen een mooie prijs. Top

Vriendelijke bediening

Mooie winkel en vriendelijk personeel. We hadden een paar items uitgezocht die niet in de winkel voorradig waren. We kregen deze twee dagen later thuisbezorgd.

Snelle correcte levering

Alles goed behalve Jammer dat er geen retour bon bij zat

Geen reactie

Klantenservice reageert niet of duurt lang. Betalen voor retour sturen. Waarom geen antwoordnummer? Terugbetaling laat op zich wachten.

Knappe pakken!

Knappe pakken, snelle levering

Niet goed

Ik heb op zondagavond 24 april een bikini bij jullie besteld en betaald . Maandagochtend heb ik gebeld om te vragen of jullie ervoor kunnen zorgen dat ik mijn bikini boor donderdag 28 april krijg. dan ga ik met mijn gezin op vakantie naar Turkije . Er werd mij gezegd dat dat moete lukken . Op zaterdag 30 april is mijn bikini bezorgd ,toen zat ik dus al in Turkijke . Ik weet dat ik laat was met het bestellen ,maar als dit mijn winkel was had ik persoonlijk de bikini op gestuurd naar de klant ,dit zou echt super service zijn geweest . Als jullie dat hadden gedaan ,dan had ik een stukje reclame voor jullie gemaakt . Erg jammer

De heren korte broeken zijn prima, ga ze zeker nogmaals bestellen. De bezorging door post NL is belabberd, we zijn thuis gebleven op het aangegeven tijdstip maar post NL gaf aan dat we niet thuis waren. En dit is niet de eerste keer als post NL iets moeten brengen. We wonen achteraf dus men moet een stukje lopen en daar heeft men geen zin in

Super tevreden

Het ging zeer vlot,en ik ben heel tevreden dat ik deze specifieke Meindl schoen nog gevonden heb. Dank jullie wel.

Super goed geholpen door het klantencentrum

Verzenden vanuit PostNL liet op zich wachten door de feestdagen. Omdat ik het pakket nodig had ben ik heel goed geholpen door het klantencetrum. Top!

geen enkel probleem om te ruilen en te veel betaald bedrag terug te storten.

Prima en snel eenopmerking opgelost.

Nvt

Alles volgens verwachting behalve de verpakking.

Duidelijke communicatie. Het product was verpakt in dun plastic. Dit pakket is door de brievenbus gepropt waardoor de zak behoorlijk gehavend was. Gelukkig geen beschadiging aan het product ontdekt.

Alles goed verzorgd

Goede en prettige service

Goede uitleg:)

Prima webshop

Is een betrouwbare en goede webshop. Duurt misschien iets langer met levering en retourneren dan je tegenwoordig gewend bent van de meeste grotere webwinkels. Kosten van het retour sturen zijn voor eigen rekening. Ik snap dat van de webwinkel uit, maar ben daar zelf natuurlijk niet blij mee, want dingen blijven een kwestie van passen.

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.