Top geregeld!

Via internet besteld en in de door mij gekozen winkel opgehaald. Netjes geregeld!

Gewoon zoals het hoort te zijn

Matig. Pakjes worden aangemeld die niet bij PostNL komen. Dat is rommelig.

Redelijke website maar wat stoort is dat pakketten worden opgenomen in de flow van PostNL maar vervolgens als 1 pakket worden verzonden… dat schept verwarring. De enige site die ik ken die dat doet.

Snelle levering, netjes verpakt, jas prima. Kortom perfect.

Prima. keurig conform opgave op tijd geleverd in de kerstvakantie

Super klantvriendelijk geholpen na foutje bij bestelling!

Ik had vlak voor de wintersport spullen besteld, die niet in de winkel zijn aangekomen. Ter plekke is alles bij elkaar gezocht en op tijd, wel gekleed naar de wintersport! Top Service!

Prettig

Goede service ondanks de lockdown. Erg prettig

Bestelling geplaatsts en binnen enkele dagen geleverd aan huis!

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.