Mooie tennistas

Snel een mooie tennis tas ontvangen. Helaas niet helemaal compleet. Contact met klantenservice prima. Goed en vriendelijk geholpen en de rest van de tas snel toegestuurd gekregen

Beste Annelies, Fijn dat we het zo snel hebben kunnen oplossen. Wij wensen u veel plezier met uw tas. Maarten, Intersport Eindhoven

Twijfel, maar was helemaal prima

Vanwege een aantal negatievere beoordelingen had ik even twijfel, maar toch besteld vanwege de lage prijs. Product werd gelukkig meteen verstuurd en alles was in orde. Gewoon prima dus. Toen PostNL het vervolgens toch verprutste, heb ik contact gehad met de klantenservice van Intersport van den Broek via mail en dat ging heel snel. Er werd direct heen- en weer gemaild zonder wachttijd. Kortom: gewoon goede webshop met goede klantenservice.

Beste B, Heel erg bedankt voor uw vertrouwen in ons. Jammer dat PostNL de bal heeft laten vallen, maar wel fijn dat wij het probleem zo snel voor u hebben kunnen oplossen. Ik geef uw complimenten door aan onze klantenservice. Maarten Intersport Eindhoven

Super snelle levering, keurig geleverd met bon en retourformulier! Product bevalt prima, goede maatvoering! Ga zo door Intersport!!!! Henk Knuiman

Beste Henk, Leuk om te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor de waardering! Maarten Intersport Eindhoven

Perfecte levering

Goede kwaliteit en snelle levering.

Beste Margriet, Bedankt voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Maarten Intersport Eindhoven

Ik had 2 broekjes besteld bij de bikinitop. Ben uiteindelijk voor de andere gegaan. Die zat mooier bij mij.

Beste Meike, Fijn dat u een mooie keuze heeft kunnen maken uit onze uitgebreide collectie. Maarten Intersport Eindhoven

Mooie broek

Maar helaas te groot dus hij gaat retour

Beste Mandy, Jammer dat uw bestelling niet goed past. Hopelijk kunnen wij u helpen een broek te vinden die wel goed past. Maarten Intersport Eindhoven

Betrouwbaar!

Betrouwbaar!

Beste E.R., Bedankt voor deze fijne waardering. Maarten Intersport Eindhoven

Alles verliep snel en zonder teveel onnodige mails!

Beste Eveline, Heel fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Bedankt voor uw review. Maarten Intersport Eindhoven

Goede service en mooie artikelen

1 bikini was niet correct geleverd , maar top en snel opgelost door klantenservice!!

Beste Femke, Onze excuses voor het ongemak. Wel fijn dat we het snel voor u hebben kunnen oplossen. Maarten Intersport Eindhoven

Fijne winkel en correcte levering

Mede door de meedenkende medewerksters bij Intersport vd Broek in Veldhoven toch een snelle levering. Heel fijn!!

Beste Annette, Fijn om te horen dat ons winkelpersoneel u goed heeft kunnen helpen. Ik zal uw waardering met hun delen. Maarten Intersport Eindhoven

Snelle levering en retour

Levering was snel. Personeel aardig. Het artikel paste helaas niet goed bij mijn dochter.

Beste Sandra, Bedankt voor de positieve feedback. Wat jammer dat het artikel niet goed past. Wij helpen u graag bij met mogelijke ruil of retour. Maarten Intersport Eindhoven

Makkelijker besteld en was snel hier, mooi vest.

Beste Suzan, Fijn om te zien dat uw pakketje snel is aangekomen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Maarten Intersport Eindhoven

Super vriendelijk personeel met kennis

Mijn zoon en ik vandaag voetbalschoenen gekocht voor kunstgrasveld. Jongen heeft ons echt geweldig geholpen. Hij dacht goed mee, was supervriendelijk en had ruime kennis. Hij kwam er zelfs achter dat de linkervoet van mijn zoon een aardig stukje langer was dan zijn rechtervoet. Dat is erg handig om te weten en verklaard veel m.b.t. schoenen die we in het verleden voor hem bij andere winkels hebben gekocht. Wij zijn dus echt super tevreden over de service. Komen zeker nog een keer terug.

Beste Nico, Wat leuk om te horen! Heel er bedankt voor deze review. We hopen u de volgende keer weer zo goed te kunnen helpen. Maarten Intersport Eindhoven

Prima !

Het produkt stond goed omschreven en het werd duidelijk getoond op de website. Bestelling kon vlot geplaatst worden. Ik werd per e-mail goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Het bestelde artikel werd binnen korte tijd netjes thuis geleverd. Alles is prima verlopen.

Beste L.W., Bedankt voor deze top reactie. Maarten Intersport Eindhoven

De volgende dag in huis!

Heel blij met mijn slippers ! De volgende dag in huis!

Beste Bianca, Fijn dat u blij bent met uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met uw slippers. Maarten Intersport Eindhoven

Erg tevreden

Beste Monique, Fijn dat uw bestelling goed is bevallen. Maarten Intersport Eindhoven

Goede service ,snelle levering

Beste Jente, Bedankt voor uw positieve feedback! Altijd fijn om te lezen. Maarten Intersport Eindhoven

Oké

Na een paar dagen kreeg ik mijn schoenen binnen. Blij mee maar er zat nog een veiligheidslabel aan. Een hoop gedoe om die ergens eraf te laten halen. Woon niet dichtbij de winkel. Heb gebeld om dit te melden en ze voortaan goed te laten checken.

Beste Bianca, Onze excuses voor het ongemak met het veiligheidslabel. Ik heb dit bij onze inpakkers doorgegeven dat ze hier beter op moeten letten. Maarten Intersport Eindhoven

Vlot en makkelijk

Makkelijke site om spullen te vinden, snel verzonden. Top!

Beste Chantalle, Fijn dat u ons positief heeft ervaren. We hopen dat uw volgende bestelling weer zo gemakkelijk verloopt. Maarten Intersport Eindhoven

Nix om aan te merken

Beste Henk, Fijn dat uw bestelling goed is verlopen. Maarten Intersport Eindhoven

Doet wat er beloofd is

Eerlijke prijs en waargemaakte bezorgtijd

Beste Gijs, Bedankt voor uw positieve feedback! Maarten Intersport Eindhoven

Snelle en correcte levering

Prima service. Product al gekend door eedere aankoop (niet online) dus sowieso ok.

Beste Blue, Goed om te horen dat uw bestelling snel is geleverd. Maarten Intersport Eindhoven

Bestelling en levering goed

Maat goed, lengte te lang. Trainingsbroek teruggestuurd, maar nog geen bericht ontvangen.

Beste Wilma, Vervelend om te lezen dat uw nog geen reactie had ontvangen. Mocht u nog niks hebben ontvangen kunt u gerust telefonisch contact met ons opnemen mogelijk loopt er iets mis met het mailverkeer. We doen ons best om voor u klaar te staan. Maarten Intersport Eindhoven

Niet aan te raden niet bij hun bestelling

Ik kreeg mijn verzendkosten niet terug, terwijl het verplicht is

Beste Saadallah, Jammer dat u dit zo ervaren heeft. We zagen dat u geen verzendkosten heeft hoeven betalen. Echter zijn zoals op onze website ook staat aangegeven wel de retourkosten voor eigen rekening. We hopen dit in de toekomst duidelijk te kunnen communiceren om zo onverwachte teleurstelling te voorkomen. Maarten Intersport Eindhoven

Eindelijk een goede sportbikini kunnen scoren. Heel fijn

Blij jullie website te hebben gevonden. Duidelijk en goede service

Beste Hettie, We begrijpen de uitdaging om de perfectie bikini te vinden dus leuk om te horen dat wij u daar goed bij hebben kunnen helpen! Maarten Intersport Eindhoven

De Run 8301

5504 EN Veldhoven

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.