Prettige medewerkster gesproken die meedacht en snel handelde…Elise heet zij

gewoon goed

is gewoon goed en laag geprijsd

Zeker 5* waard!

Een jas die te groot bleek, en niet kleiner verkrijgbaar is, kon ik zonder problemen retourneren hoewel het een jas uit de sale was. Kon de jas eventueel in mijn eigen woonplaats bij het filiaal terugbrengen. Contact met de firma, zowel telefonisch als per mail, verliep prima. Mijn geld was ongeveer per omgaande teruggestort. Kortom zeker 5 * waard.

Goede service in alle opzichten (alleen helaas verzendkosten zelf betalen…)

Bestelling geplaatst en op tijd geleverd

Binnen 1 dag mijn producten ontvangen

Verkeerde jas geleverd, maar wel snel omgeruild kostenloos.

Ik kreeg de verkeerde jas geleverd maar wel met de goede bon, ik heb Intersport opgebeld en nu bleek dat 2 bestellingen door mekaar zijn gehaald. Intersport vergoedde de kosten voor het terug sturen van de jas. En binnen 4 dagen kreeg ik mijn goede jas van ze opgestuurd. Een kleine teleurstelling in het begin die vervolgens wel goed is opgelost.

Perfect.

Snelle levering. Goed ingepakt. Voldeed volledig aan mijn wensen.

Vriendelijk personeel en prima service

Vriendelijk personeel en prima service

Geen terugkoppeling

Met een vraag over het inloggen op de webshop ben ik niet teruggebeld. Op het contactformulier werd ook niet gereageerd. Uiteindelijk is het product na een week op lokatie bezorgd

Makkelijk

Het kostte mij niet veel moeite om te bestellen en het werd snel geleverd

Skijas kunnen scoren in de sale. Goedkoper dan bij concurrenten waar ook sale was. Snelle levering en product perfect

Gewoon prima

Goed geprijsd en snel geleverd, prima store

Snel en netjes

Voor ik het wist zat de verzendbevestiging al in de mail. Jas netjes verpakt opgestuurd.

Uitstekend.

Prima site. Overzichtelijk. Prima product. Mijn man heeft de jas al naar tevredenheid gedragen. Prijs kwaliteit goed. Bij toeval deze site ontdekt. Bij een volgende aankoop zal ik deze site weer bezoeken. Bezorging correct.

Helaas kregen we de verkeerde schoenen, maar alles werd keuring opgelost!

Ik was sceptisch door de negatieve reviews die ik las maar uiteindelijk toch besloten om een skijas te bestellen op jullie site. Het pakket werd geleverd binnen 2 dagen na het plaatsen van de bestelling en het product was volledig naar wens. Bedankt!

De bestelling online geplaatst en binnen 3 dagen was deze binnen.

Was binnen afgedproken tijd afgeleverd.

De maat van rokje was niet goed, in de winkel teruggebracht, En daar de juiste maat gekocht. Het rokje wordt van uit de winkel retour gestuurd. Er zat geen retour adres sticker in het geleverde pakket. Daarvan heb ik nog geen reactie ontvangen, En moet nog verrekend worden, Vreindelijke Groet Gerda Geitenbeek.

Gewoon goed

Prima geholpen

Snelle levering top assortiment

Snelle levering en een top assortiment, grote maten en tussenmaten b.v. 48,5

Snelle en goei levering

Goed,

Prima producten, Levering duurde wat langer omdat er paar producten niet waren. Bij vraag echter prima geholpen.,

Snelle levering en goede service

Product helaas moeten retourneren maar dit heeft te maken met smaak en niet met het product zelf. Ik was de bon kwijt maar dit was geen probleem en alles kon alsnog terug gestuurd worden.

wat ben ik fijn geholpen door Connie !

Op zaterdagochtend 9 juli stap ik ontspannen jullie winkel in met een waslijst aan wensen. Van een aantal wensen wist ik niet zo goed wat ik ermee moest (ze kwamen van een 'moet je meenemen' lijst van een geboekte hutten wandeltocht in de Alpen). Al snel werd ik geholpen door Connie. Omdat het niet druk was kon ze alle tijd voor me nemen. Wat ben ik plezierig en deskundig geholpen door haar! Ik gun iedereen Connie! Blij en tevreden stapte ik enige tijd later weer in de auto. De hutten wandeltocht verliep, mede door de goede spullen, goed.

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.