Mooie aanbieding en snel geleverd

Prima hier te bestellen. Paar mooie teva's voor helft van de prijs en snel geleverd. Helemaal blij!

Top service!

Alle kleding snel geleverd. Zelfs opnieuw verstuurd toen huisnummer onjuist was. Fijne communicatie en goede service!

Ben op een aangename manier geholpen

Ik ben heel tevreden over de bediening in de winkel in Eindhoven. Er werd de tijd voor mij genomen, er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en men deed moeite voor mij. Over het product, een dagrugzak van het merk Nomad ben ik iets minder tevreden, maar daar kan het winkelpersoneel niets aan doen.

Henriëtte

Vlugge levering, ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen

Superfijne klantenservice, snelle levering, top jas!

Ik heb wel 4 jassen besteld (verschillende maten, verschillende kleuren), voordat ik de goede gevonden had. Alles kon gemakkelijk retour via de winkel. Bestellingen kwamen ook binnen 2 dagen. Toen dat een keer niet het geval was, was de klantenservice super behulpzaam. Zowel per mail als telefonisch. Ik werd zelfs teruggebeld toen ze de eerste keer niet opnamen. Top! Oh ja, en de jas is geweldig. Superblij mee!

Snel en volgens afspraak geleverd

Mooie jas in mijn maat gevonden voor scherpe prijs, keurig en snel geleverd

Makkelijk proces

Ik heb schoenen besteld via deze Intersport. Helaas moesten ze retour en ik wilde de schoenen naar een Intersport in Noord Holland brengen. Helaas kwam ik er toen pas achter dat deze Intersport/Biggelaar een aparte keten is met enkel winkels in Noord Brabant. Alsnog verzendkosten betalen dus….let hier op als je bij deze Intersport bestelt!

Snelle levering en keurig verpakt.

Overzichtelijke website.

Snel en correct service

Schoenen mooi afgewerkt en bestelling binnen de 3 dagen netjes thuis geleverd

Snelle levering, mooi produkt.

Snelle verzending alles goed gegaan.

Slecht

€8,00 voor een retour vind ik buiten proporties

Supersnelle levering en duurzaam (klein) verpakt

Binnen 24 h werd de jas in een heel klein pakketje bezorgd. Top.

Beste, Bedankt voor uw leuke review. We doen ons best om onze pakketen duurzaam te verzenden waar mogelijk dus leuk om te horen dat dit goed bevalt. Maarten Intersport Eindhoven

Beste Agnes, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij dat u tevreden bent met uw bestelling en onze service. Maarten Intersport Eindhoven

heel tevreden

Beste Sacha, Goed om te lezen dat we u snel hebben kunnen helpen en u erg tevreden bent met uw bestelling. Maarten Intersport Eindhoven

Snel en goed geleverd

Bestelling de volgende dag geleverd

Beste Peter, Wij zijn blij dat uw pakket snel is geleverd. We staan in de toekomst weer graag voor u klaar. Maarten Intersport Eindhoven

Snelle levering, maar verwarrend dat er meerdere intersport systemen zijn

Ik heb skischoenen besteld die in de aanbieding waren. Het bestelproces was eenvoudig en ze werden 2 dagen later al bezorgd. Het enige jammere is dat ik op de site zag dat je punten kon sparen voor elke aankoop, maar blijkbaar hoort de webshop daar niet bij omdat dit los staat van intersport zelf. Erg frustrerend en verwarrend en dus geen punten gespaard. Als ik naar de fysieke winkel zou gaan om de schoenen terug te brengen en ze dan direct weer zou kopen zou ik wel punten krijgen. Hoe ingewikkeld kun je het maken?

Beste Ingrid, Fijn om te horen dat het bestellen van de skischoenen gemakkelijk verliep. U spaart echter wel punten uw aankoop. Het enige is dat deze niet direct op het account zicht-/bruikbaar zijn (pas na 14 dagen i.v.m. retour termijn en om fraude te voorkomen). In uw account zie ik de punten staan. Deze zullen binnen enkele dagen beschikbaar komen. We zullen er naar kijken om dit duidelijker te vermelden op onze webshop. Sportieve groet, Willem Intersport Eindhoven

Leuke aanbiedingen maar slecht retourbeleid

Ze hebben leuke aanbiedingen en gratis verzending, maar wat niet wordt verteld is dat je zelf de retourkosten (7,95!) moet betalen. Niet erg handig in een kledingbranche waarbij je het kledingstuk toch echt moet passen om het daadwerkelijk te kopen. Ik bestel er daardoor helaas niet meer omdat de retourkosten dan niet meer tegen de aanbieding opwegen. Heb ze hierover gemaild maar geen reactie.

Beste Loes, Jammer om te lezen dat u geen fijne ervaring hebt gehad met onze webshop. We nemen uw feedback mee en proberen zo transparant mogelijk onze voorwaarden te communiceren. Maarten Intersport Eindhoven

Voldoet aan de verwachtingen

Beste Carla, Fijn dat we goed zijn bevallen. Maarten Intersport Eindhoven

Grote keuze en snelle verzending

Was op zoek naar een nieuwe winterjas. Gevonden bij Intersport voor een mooie prijs. Gemakkelijke bestelprocedure en een vlotte verzending van de bestelling. Ook nog een waardebon ontvangen voor een volgende bestelling. Erg attent.

Beste Tineke, Bedankt voor uw leuke review! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Maarten Intersport Eindhoven

Snelle levering, mooi product.

Product snel geleverd, helaas de verkeerde maat besteld. Retour zenden ging goed en snel mijn geld terug.

Beste Jordy, Jammer dat het product niet de juiste maat was. Wel fijn om te horen dat het retourproces soepel is verlopen. Maarten Intersport Eindhoven

Redelijk, product niet naar wens

Product totaal niet naar wens. Beoordeling redelijk vanwege retourkosten voor eigen rekening! En verzendkosten eigen rekening.

Beste Sarah, Wat jammer om te horen dat het product niet naar verwachting was bevallen. Mochten wij u kunnen helpen met het vinden alternatief dan horen wij het graag. Maarten Intersport Eindhoven

Mooi materiaal

Beste Annemarie, Leuk om te lezen dat uw bestelling goed is bevallen. Maarten Intersport Eindhoven

Schoenen goed aangekomen

Het hergebruik van dozen juich ik toe, maar dan wel graag een passende doos. Nu kreeg ik een grote doos van hoge wandelschoenen voor mijn lage schoenen. De doos past niet in de kast.

Beste Agaath, Excuses voor het ongemak. We proberen inderdaad verbeteringen te maken qua duurzaamheid maar dit klinkt inderdaad onhandig. We nemen uw feedback mee tijdens ons inpakproces. Maarten Intersport Eindhoven

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.