Snelle en keurige verzending van bestelling.

Het bestelde artikel is goed verpakt in goede orde ontvangen.

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve reactie. We doen ons best om alles zo snel en goed mogelijk te verzenden. Maarten Intersport Eindhoven

Top sevice

Vriendelijk geholpen en service top na een belletje werd bestelling volgende dag al bezorgd

Beste Nicolette, Leuk om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen. Maarten Intersport Eindhoven

Bestel informatie en retouren erg traag

Er komt weinig informatie m.b.t. de bestelling/retour. Verwerken van retour duurt ook erg lang

Beste Rick, Jammer dat het retourproces niet vloeiend is verlopen. We nemen uw feedback zeker mee en kijken er naar of we beter kunnen communiceren. Maarten Intersport Eindhoven

Superrrr!

Ik kreeg mijn bestelling (skipak) 2 dagen na bestellen. Er was 100,- korting dus dat is sowieso een pluspunt. Ik kreeg wel echt veel mailtjes, 3 vind ik meer dan genoeg, dus daar zit wat verbetering in :)

Beste Manisha, Heel erg bedankt voor de positieve feedback. We gaan nalopen waar mogelijk onze communicatie efficiënter kan verlopen. Maarten Intersport Eindhoven

Prima ervaring

Meindl wandelschoenen gekocht voor de laagste pris, die ik online kon vinden. Uiteraard ben ik er heel blij mee! De volgende dag had ik de schoenen al in huis, dus ook blij met de snelle levering.

Mooi shirt, goed op tijd bezorgd

Product en levering uitstekend.

Schoenen online kopen is wua maat lastig te beoordelen, maar blijkt geen probleem.

Prima schoen/Prima prijs

Goeie prijs voor de schoen met een goede levering

Super ervaring!

Makkelijke overzichtelijke bestelling, tijdige ontvangst.

Snel geleverd, goede communicatie

top!

Goede service en vakkundig advies

De verzending had wat sneller gemogen.

Mooie jas,

Mijn pakketje werd snel geleverd, ondanks de drukte in de Decembermaand. De trui die ik besteld heb paste perfect. En het was keurig verpakt. Betalen ging eenvoudig. Kortom zeer tevreden.

Snelle, nette levering. Mooie prijs.

Artikel werd snel geleverd, met gratis tas. Helaas viel de maat te klein uit en heb ik het geretourneerd. Ook dat was netjes geregeld. Geld snel terug op mijn rekening.

Heel slecht

Besteld en afgedankt met een mail dat die niet leverbaar was

gewoon goed

Zoals een online bestelling hoort te gaan. Goed en snel.

Jas besteld, levering zou 1 -3 dagen. Dit was 6 dagen geworden. Levering duurde langer dan aangegeven dat was jammer. Verder alles prima

Snelle, goede levering.

Snelle levering.

Superschnell. Wahre Top

geweldig

heeeel snel binnen, top

Goed en snel bezorgd. Fijne schoenen.

Beste Dirk, We wensen u veel plezier met uw schoenen en staan klaar om u in de toekomst weer zo goed te helpen. Maarten Intersport Eindhoven

Beste Greet, Bedankt voor uw positieve review we doen ons best iedereen zo snel mogelijk hun bestelling toe te sturen. Maarten Intersport Eindhoven

De levering was netjes op tijd. Alleen het is een kerst cadeautje dus nog even wachten hoe de tas bevalt.

Beste Edith, Wij hopen dat de tas goed zal bevallen. We zien u graag nog eens bij onze winkels. Maarten Intersport Eindhoven

Eenvoudig besteld en snel ontvangen!

Eenvoudig besteld en snel ontvangen! Het juiste merk en maat schoen besteld en netjes binnen 2 dagen ontvangen.

Beste Cees, Wat fijn dat u het gemakkelijk vind om bij ons te bestellen. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Maarten Intersport Eindhoven

Snel geleverd en voordelig.

Snel geleverd en voordelig.

Beste Chris, Bedankt voor uw positieve feedback! Maarten Intersport Eindhoven

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.