Goed en snel bezorgd. Fijne schoenen.

Beste Dirk, We wensen u veel plezier met uw schoenen en staan klaar om u in de toekomst weer zo goed te helpen. Maarten Intersport Eindhoven

Beste Greet, Bedankt voor uw positieve review we doen ons best iedereen zo snel mogelijk hun bestelling toe te sturen. Maarten Intersport Eindhoven

De levering was netjes op tijd. Alleen het is een kerst cadeautje dus nog even wachten hoe de tas bevalt.

Beste Edith, Wij hopen dat de tas goed zal bevallen. We zien u graag nog eens bij onze winkels. Maarten Intersport Eindhoven

Eenvoudig besteld en snel ontvangen!

Eenvoudig besteld en snel ontvangen! Het juiste merk en maat schoen besteld en netjes binnen 2 dagen ontvangen.

Beste Cees, Wat fijn dat u het gemakkelijk vind om bij ons te bestellen. We wensen u veel plezier met uw bestelling! Maarten Intersport Eindhoven

Snel geleverd en voordelig.

Snel geleverd en voordelig.

Beste Chris, Bedankt voor uw positieve feedback! Maarten Intersport Eindhoven

Betrouwbaar en correct, vlugge levering

Alles naar wens

Beste Christine, Goed om te horen u tevreden bent met onze service. Maarten Intersport Eindhoven

Leuke aanbieding van Meindl schoenen voor brede voeten. Bestellen was simpel. Pakketje werd snel geleverd ondanks dat het Black Friday was. Schoenen zagen er prima uit en ze lopen heerlijk! Ik ben helemaal tevreden. Ik was aanvankelijk wat huiverig om hier te bestellen vanwege de reviews op Trustpilot, maar mijn ervaring was top.

Beste Rochella, Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Het waren drukke dagen en wij hebben ons best gedaan om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Fijn om hier dan ook positieve feedback over te ontvangen! Maarten Intersport Eindhoven

Goede service en snel geleverd

De schoenen die ik wilde besteld en alles soepel verlopen. Kwamen ruim op tijd binnen.

Beste Natascha, Heel fijn dat uw bestelling snel en soepel is verlopen. We wensen u veel met uw aankoop! Maarten Intersport Eindhoven

Top !

Zeer snelle levering, binnen de24u! Zeer goede communicatie over de status van de bestelling. Kortom perfect!

Beste Jaak, Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u elke keer zo goed van dienst te zijn. Maarten Intersport Eindhoven

Beste Toine, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zien u graag terug bij onze winkels. Maarten Intersport Eindhoven

Nvt

Uitstekende service.

Zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen toen ik belde met een vraag.

Hallo Lies, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen. Maarten Intersport Eindhoven

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik kocht oine Brooks hardloopschoenen. Ze zitten perfect en zien er precies uit als op de foto. Bovendien werden ze snel geleverd. Helemaal prima.

Beste Bea, Fijn om te horen dat u blij bent met uw bestelling! Wij wensen u veel plezier met uw hardloopschoenen. Maarten Intersport Eindhoven

Zeer goede ervaring...

Beste, Bedankt voor deze Top reactie. Nathalie Klantenservice Intersport Eindhoven

Mooie broek, snel geleverd

Van deze broek heb ik er al 2. Hij is lekker warm, sluit goed aan en is stretch. Ik draag hem de hele winter door. Uitstekende kwaliteit. Hij was snel geleverd.

Beste, Bedankt voor Uw leuke review :-) Weer veel draag plezier. Nathalie Klantenservice Intersport Eindhoven

Voldoet aan verwachting. Niet duur

Hallo, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent met uw bestelling. Maarten Intersport Eindhoven

Prima, snelle levering

Zeker indien gewenst nog eens bestellen

Beste Edwin, Fijn dat we u ons positief heeft ervaren. We hopen u in de toekomst net zo vlot te kunnen helpen. Maarten Intersport Eindhoven

Super snel

goed alleen net niet het goede product geleverd

Ik had een tent gekocht op internet op maandag zodat ik hem vrijdag mee kon nemen voor een weekend wandellen. doordat ik het adres verkeerd opgegeven had werd hij woensdag terug gestuurd naar de winkel in veldhoven. Deze kon ik gelukkig na een belletje ophalen in de winkel op donderdag avond zodat hij toch nog mee kon. dit was super. alleen pakte ik die zelfde avond het pakketje uit en kwam ik er achter dat we een andere kleur gekregen hadden dan gekocht. we hadden een groene tent gekocht maar een rode gekregen. omdat we de tent vrijdag ochtend vroeg nodig hadden kon ik hier niks meer mee. dit is jammer en vroeg me af of we hier nog iets mee kunnen?

Het ging niet helemaal goed maar is keurig opgelost.

Mijn bestelling -een broek met trui-was geannuleerd omdat er geen voorraad was maar later bleek dat de Hoodie wel geleverd kon worden dus kreeg ik een vouchercode zodat er geen verzendkosten bij kwamen en het bedrag van de eerste bestelling was inmiddels al terug gestort.

Erg slecht

Product besteld, kreeg een melding van Post NL over levering. Een aantal dagen nog geen update gehad. Zelf de klantenservice gemaild, geen reactie. Na een week een bericht dat de retourzending goed was aangekomen, dus een mail gestuurd naar de klantenservice dat ik niets retour heb gestuurd en graag het artikel nog ontvang. Dit was niet mogelijk ivm telfout en kreeg geld terug. Erg bijzonder proces.

Er zat nog een beveiligingstag aan de jas

Snelle bezorging en goede prijs. Helaas zat de beveiligingstag nog aan de jas vast en die is lastig te verwijderen

Service desk waten vriendelijk en resonsief

Mijn bestelling is goed aangekomen alleen de veiligheids knoop zat er nog aan. Ik heb gebeld met Nathalie van de klantenservice. Zij heeft me een antwoordnummer gegeven om het pakket zonder kosten terug te sturen. Sinds dat moment had ik niets meer gehoord totdat ik vrijdag zelf belde. Mijn bestelling is weer onderweg. Tip: voor de duidelijkheid had ik graag hiervan van de klantenservice een schriftelijke bevestiging willen ontvangen.

Niet goed

Geen enkel bericht gehad dat de bestelling binnen was. Zelf moeten bellen.

Keurig en snel

Slippers besteld. Werd dag erna al verstuurd.

Beste Annet, Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met de aankoop. Elise Intersport Eindhoven

De Run 8301 5504 EN Veldhoven

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.