Super snel

goed alleen net niet het goede product geleverd

Ik had een tent gekocht op internet op maandag zodat ik hem vrijdag mee kon nemen voor een weekend wandellen. doordat ik het adres verkeerd opgegeven had werd hij woensdag terug gestuurd naar de winkel in veldhoven. Deze kon ik gelukkig na een belletje ophalen in de winkel op donderdag avond zodat hij toch nog mee kon. dit was super. alleen pakte ik die zelfde avond het pakketje uit en kwam ik er achter dat we een andere kleur gekregen hadden dan gekocht. we hadden een groene tent gekocht maar een rode gekregen. omdat we de tent vrijdag ochtend vroeg nodig hadden kon ik hier niks meer mee. dit is jammer en vroeg me af of we hier nog iets mee kunnen?

Het ging niet helemaal goed maar is keurig opgelost.

Mijn bestelling -een broek met trui-was geannuleerd omdat er geen voorraad was maar later bleek dat de Hoodie wel geleverd kon worden dus kreeg ik een vouchercode zodat er geen verzendkosten bij kwamen en het bedrag van de eerste bestelling was inmiddels al terug gestort.

Erg slecht

Product besteld, kreeg een melding van Post NL over levering. Een aantal dagen nog geen update gehad. Zelf de klantenservice gemaild, geen reactie. Na een week een bericht dat de retourzending goed was aangekomen, dus een mail gestuurd naar de klantenservice dat ik niets retour heb gestuurd en graag het artikel nog ontvang. Dit was niet mogelijk ivm telfout en kreeg geld terug. Erg bijzonder proces.

Er zat nog een beveiligingstag aan de jas

Snelle bezorging en goede prijs. Helaas zat de beveiligingstag nog aan de jas vast en die is lastig te verwijderen

Service desk waten vriendelijk en resonsief

Mijn bestelling is goed aangekomen alleen de veiligheids knoop zat er nog aan. Ik heb gebeld met Nathalie van de klantenservice. Zij heeft me een antwoordnummer gegeven om het pakket zonder kosten terug te sturen. Sinds dat moment had ik niets meer gehoord totdat ik vrijdag zelf belde. Mijn bestelling is weer onderweg. Tip: voor de duidelijkheid had ik graag hiervan van de klantenservice een schriftelijke bevestiging willen ontvangen.

Niet goed

Geen enkel bericht gehad dat de bestelling binnen was. Zelf moeten bellen.

Keurig en snel

Slippers besteld. Werd dag erna al verstuurd.

Beste Annet, Bedankt voor uw reactie. Veel plezier met de aankoop. Elise Intersport Eindhoven

Snelle afwikkeling van de bestelling

Een product besteld en 2 dagen later al thuis. Super geregeld

Beste Nellie, bedankt voor uw review. Veel plezier met de aankoop. Elise Intersport Eindhoven

Snelle levering. Maar retour zenden ging niet goed.

Snelle levering van hetgeen wat ik bestelde. Maar retour zenden is niet goed gegaan. Wel verzonden (met verzendbewijs etc) maar geen bericht of terug storten van het geld.

Beste Lotte, Vervelend dat het zo misgelopen is. We hebben het uitgezocht en het geld is teruggestort. Met sportieve groet, Elise Intersport Eindhoven

Snelle levering van het bestelde ,ook bij een retour snelle terug storting van het geld.

Beste , Bedankt voor uw positieve reactie :-) Met sportieve groet , Nathalie Intersport Eindhoven

Super vriendelijk en snelle service

Skates besteld, had nog enkele vragen en deze werden direct beantwoord, vriendelijke mevrouw aan de telefoon en binnen een dag pakketje ik huis.

Beste Sarah , Bedankt voor de leuke reactie. We wensen U heel veel skate plezier. Met sportieve groet , Nathalie Intersport Eindhoven

Mooie schoenen en op tijd geleverd.

Alles wat je van een goede levering wil zien. Een ruim assortiment, goede merken en een redelijke prijs. En alles uit voorraad leverbaar.

Beste Ger , Dank voor deze positieve review. Met sportieve groet , Nathalie Intersport Eindhoven

Mooie skeelers en snel bezorgd

Mooie skeelers en snel bezorgd

Beste Arthur , Bedankt voor de leuke reactie. Veel plezier met de skeelers. Met sportieve groet , Nathalie Intersport Eindhoven

Super aankoop!

Snelle service en prima kwaliteit

Prima product en op tijd geleverd

Prettig, het product komt overeen met wat ik besteld heb en is tijdig geleverd.

Goed product snelle levering

Fietsschoenen on line besteld. Keurig verpakt. Goed op de hoogte gehouden.

Raar

Ik heb armbandjes van Indian Maharadja gekocht. Op de site stond een “berg” bandjes en toen ik de kleur wilde kiezen, kon dat niet en er stond alleen “diversen”. Dus ik dacht er meerdere te krijgen met vast wel een kleur die ik leuk zou vinden…. De bestelling bestond uit 1 bandje en niet helemaal mijn kleur… De afhandeling van de bestelling was prima.

Slechte ervaring, voor de 2e keer iets besteld, blijkt het product helemaal niet op voorraad te zijn

Krijg ook het verkeerde bedrag terug gestort, moet er achter aan om het juiste bedrag terug krijgen. Kortom niets meer bestellen via dit bedrijf

Binnen 2 dagen geregeld.

Besteld En binnen 2 dagen was alles binnen.

Niets te klagen. Goed geholpen

Online bestelling snel geleverd

Snel en het juiste geleverd

Heel tevreden

De Run 8301

5504 EN Veldhoven

Over Intersport van den Broek / Biggelaar

Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.