Heeft een totaal van 446 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,3
Review overzicht
Positief sentiment82%
Klanten prijzen vooral snelle leveringen en goede productkwaliteit. De reviews geven een vlot online bestellen en duidelijke informatie over leveringen. Enkele opmerkingen gaan over retouren en verpakkingen, maar de tevredenheid blijft hoog. De algehele ervaring draait om betrouwbaarheid, snelheid en vriendelijke service.
Sterke punten
Snelle levering
Goede kwaliteit van producten
Duidelijke bestel- en leveringsinformatie
Gebaseerd op 78 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
6
Lange tijd tussen bestellen en ontvangen
Mag volgende keer wel wat sneller
Beveelt aan
15 January 2026
Jeroen
Elst Gld
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Jeroen,
Jammer om te horen dat de bestelling lang heeft geduurd voor deze bij u geleverd werd. Normaliter worden onze pakketen binnen 3 dagen bezorgd.
Maarten Intersport Eindhoven
8
fijne wandelschoen goede pasvorm
top
Beveelt aan
7 January 2026
Els
OSPEL
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Els,
Wij zijn blij dat uw wandelschoenen goed bevallen en wensen u veel wandelplezier!
Maarten Intersport Eindhoven
10
Gewoon goed
Besteld en snel geleverd, genoeg keuze
Beveelt aan
6 January 2026
Pia
Sittard
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Pia,
We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen.
Maarten Intersport Eindhoven
6
Snelle levering, retourneren kan alleen bij Biggelaar Intersport winkels
Gekocht via webshop. Prima levering, helaas artikel te groot en moet retour. Dan kom je er achter dat je alleen naar de winkels van Biggelaar kunt retourneren, of zelf pakket via PostNL versturen.
Beveelt aan
6 January 2026
Marc
Amsterdam
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Marc,
Wat vervelend dat u zo onaangenaam verrast werd. We zullen kijken of we het duidelijker kunnen communiceren in welke winkels onze artikelen geretourneerd kunnen worden.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Heel correct
Vlug en correct geleverde bestelling!
Beveelt aan
5 January 2026
Diana
Elsloo
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Diana,
Bedankt voor uw positieve waardering.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Snel en duidelijk in communicatie en levering
Helaas pasten de ski broeken niet maar zou zeker volgende keer weer bestellen!
Beveelt aan
5 January 2026
Simone Nijhuis
Zeist
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Simone,
Jammer dat de broeken niet goed pasten. We kijken er naar uit om u weer van dienst te mogen zijn.
Maarten Intersport Eindhoven
7
Prima leveringen, jammer van retour zenden
In de winkel had ik 2 maten besteld van hetzelfde jasje. Eén zou ik dan gratis retour kunnen zenden. Echter bleek dat in de praktijk toch niet gratis te zijn. Is tegenvaller, terwijl ik dat specifiek had gevraagd. Verder prima sportjasje.
Beveelt aan
5 January 2026
Ellen
Oss
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Ellen,
Bedankt voor uw review en fijn dat het sportjasje bevalt!
Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over de retourzending. Hoewel retour zenden inderdaad voor eigen rekening is, is retourneren in onze winkel wel gratis. Wellicht is hier de verwarring ontstaan. We hopen je de volgende keer weer naar volle tevredenheid te helpen!
Maarten Intersport Eindhoven
10
Kundig en aardig personeel
Met zorg en aandacht de nieuwe aankopen aangemeten
Beveelt aan
15 December 2025
Anna
Huissen
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Anna,
Bedankt voor uw complimenten ik zal dit doorzetten naar mijn collega's.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Snel geleverd
Het was mijn eerste online bestelling, maar mijn Meindl wandelschoen werden snel gevoerd. Ik ben dan ook uiterst tevreden.
Beveelt aan
15 December 2025
Bert
Wierden
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Bert,
Goed om te zien dat uw wandelschoenen spoedig zijn geleverd. We hopen in de toekomst u weer goed te mogen helpen.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Heel goed
Goede aanbieding , perfecte schoenen en snel geleverd
Beveelt aan
15 December 2025
Yves
Amsterdam
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Yves,
Fijn dat u voor een fijne prijs een paar schoenen hebt kunnen vinden bij ons. We wensen u veel plezier met uw schoenen.
Maarten Intersport Eindhoven
4
Ander merk gestuurd dan besteld
Op de website stonden wit-rode Pro touch hardloopsokken en bij ontvangst waren het wit-zwarte energetics hardloopsokken.
Beveelt niet aan
8 December 2025
Arjan
Roosendaal
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Arjan,
Onze excuses voor uw vervelende ervaring met onze webshop. Met ons uitgebreide assortiment slippen er helaas foutjes tussen. We hopen u in de toekomst te kunnen laten zien dat dit niet onze standaard is.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Top
Snel bestellen en snel geleverd
Beveelt aan
8 December 2025
Gino
Rotterdam
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Gino,
We staan graag vaker voor u klaar.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Prima
Probleemloos en snel geleverd.
Beveelt aan
5 December 2025
Ellen
Den Hoorn
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Ellen,
Bedankt voor uw positieve waardering.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Snel, netjes en vriendelijk
Ik zocht een specifiek model wandelschoenen van Lowa. Ik vond bij Intersport Eindhoven het juiste paar voor de scherpste internetprijs. Snel verzonden, alles netjes en nagelnieuw en met een vriendelijk kaartje erbij. Het zijn de kleine details die het doen. Zeer tevreden!
Beveelt aan
4 December 2025
Marloes
Bergschenhoek
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Marloes,
Bedankt voor uw gloeiende review. We staan graag vaker voor u klaar.
Maarten Intersport Eindhoven
10
zoals afgebeeld en beschreven, mooie prijs en super snel geleverd
Ik zocht online skistokken en vond bij vdBroekBiggelaar precies wat ik zocht voor een mooie prijs.
Ze werden snel geleverd; sneller dan de postnl app aangaf zelfs.
Beveelt aan
4 December 2025
Inge
roosteren
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Inge,
We zijn heel blij dat uw bestelling goed is bevallen. We wensen u er veel plezier van.
Maarten Intersport Eindhoven
2
Slecht !
Mijn ervaring is tot nu toe niet goed helaas , heb een mail naar de klantenservice gestuurd en krijg geen feedback !
Had een zwembroek besteld maar de verkeerde kleur gekregen , dit aangegeven met de factuur en foto’s erbij maar nog geen reactie ontvangen!
Mocht ik vandaag geen reactie meer krijgen dan stuur ik het pakket weer terug !
Zeer spijtig !
Vriendelijke groet
Marlène Enthoven
Beveelt niet aan
2 December 2025
Marlène
Naaldwijk
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Marlène,
We hadden contact met u opgenomen en het viel ons op dat u twee mailadressen had opgegeven. We hebben beide mailadressen een bericht gestuurd en hebben u telefonisch proberen te bereiken maar u niet te pakken kunnen krijgen. Wellicht zijn onze berichten in uw spam-mailbox beland. Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen over uw bestelling hebben of wij u op een andere manier kunnen helpen kunt u ons ook bellen via; 040 295 48 32.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Ftm
Lekker warm. Goede kwaliteit. Jammer dat hij geen knoop heeft.
Beveelt aan
28 November 2025
Fatma
Utrecht
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Fatma,
Wij zijn blij dat uw aankoop goed bevalt en wensen u er veel draagplezier mee.
Maarten Intersport Eindhoven
2
Pakket kwijtgeraakt
Aanwijzing opgevolgd om pakket met retourlabel terug te sturen. Nu is het pakket zoek en wil de webshop niet meedenken hoe verder
Beveelt niet aan
25 November 2025
Merlijn
Leeuwarden
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Merijn,
Jammer dat u onze klantenservice zo ervaren heeft. Hoewel de retourzending inderdaad voor eigen rekening en risico is, staan wij elke werkdag klaar om u te helpen en samen naar een oplossing te zoeken bij eventuele problemen. Neem gerust contact op, dan denken we graag met u mee!
Maarten Intersport Eindhoven
10
Alles is prima verlopen geen rare problemen
Alles is prima verlopen geen rare problemen
Beveelt aan
4 November 2025
A
Hoorn
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste A,
Fijn dat alles goed is verlopen, we staan graag weer voor u klaar.
Maarten Intersport Eindhoven
5
Winkel is 10 internet 5
Mijn maat hadden ze niet in de winkel helaas heb ik naar 3 andere filialen gebeld volgens internet hadden ze die in de filialen maar helaas niet . Dus ik heb de broek moeten bestellen maar helaas te klein dus terug sturen €8,95 moeten betalen
Duur grapje als je eigenlijk in winkel wilt kopen en jammer dat winkel dan niet de xl wilt bestellen dat je in winkel kunt passen
Dus ik koop niet meer via internet
Ben benieuwd wanneer ik m’n geld terug gestort krijg
Groetjes Danny Dijkmans
Beveelt niet aan
4 November 2025
Danny
Nederweert
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Danny,
Wat vervelend dat uw bestelling zo is verlopen. We kunnen u garanderen dat dit niet onze standaard is. U zult uw geld binnen 3 werkdagen terug op uw rekening ontvangen nadat het pakket bij ons magazijn is aangekomen.
Maarten Intersport Eindhoven
6
Heb na een week contact gezocht waar mijn bestelling bleef.
Dit is natuurlijk niet zoals het hoort en viel daarom ook best een beetje tegen. Na mijn vraag kreeg ik per omgaande een mail van de betreffende winkel. Waar het natuurlijk al langer stond.
Beveelt aan
6 October 2025
Sonja
Veldhoven
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Sonja,
Jammer dat u langer heeft moeten wachten op uw pakketje. Bedankt voor uw feedback we kunnen dit gebruiken om onze service te verbeteren.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Prima
Besteld en meteen geleverd
Beveelt aan
6 October 2025
M.
Heikant
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste M,
We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Precies gekregen wat ik wilde.
Goede service, beetje trage bezorging.
Beveelt aan
6 October 2025
Wim
Zoeterwoude
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Wim,
Bedankt voor uw positieve reactie. Vervelend dus uw pakket later bezorgd is dan verwacht.
Maarten Intersport Eindhoven
10
Gewoon lekker snel geleverd
.
Beveelt aan
6 October 2025
John
Veldhoven
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste John,
Fijn om te zien dat uw bestelling spoedig is geleverd.
Maarten Intersport Eindhoven
5
Pakket helaas thuis niet ontvangen en is inmiddels retour gestuurd
Blijkbaar kon Postnl mijn pakket thuis niet afleveren. Ik vermoed ivm met werkzaamheden aan de weg op dat moment. Heb in ieder geval het pakket nooit gezien en kreeg daarna bericht van postnl dat het was teruggestuurd. Vervelend en jammer. Nu maar wachten dat ik mijn geld terug krijg.. Het afleveren gedoe lijkt me niet de schuld van Intersport.
Beveelt aan
3 October 2025
anneke
OMMEN
Reactie van Intersport van den Broek / Biggelaar
Beste Anneke,
Erg jammer dat uw verzending zo verlopen is. Gelukkig heb ik van mijn collega vernomen dat zij u heeft gecontacteerd en alles samen goed heeft kunnen oplossen. We staan altijd voor u klaar.
Maarten Intersport Eindhoven
Review overzicht
Positief sentiment82%
Klanten prijzen vooral snelle leveringen en goede productkwaliteit. De reviews geven een vlot online bestellen en duidelijke informatie over leveringen. Enkele opmerkingen gaan over retouren en verpakkingen, maar de tevredenheid blijft hoog. De algehele ervaring draait om betrouwbaarheid, snelheid en vriendelijke service.
Heeft een totaal van 446 beoordelingen met een gemiddelde score van 8,3
Over Intersport van den Broek / Biggelaar
Intersport van den Broek / Biggelaar is de sportspecialist van het zuiden met in totaal vijf vestigingen. Iedere vestiging heeft een specialisme. Zo is Intersport Biggelaar de wintersportspecialist en het filiaal in Duiven de specialist in outdoor. Met ruim 13.000 artikelen hebben wij een zeer grote sportcollectie.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.