Top!!

Snelle levering en zeer goede service!

alles super geregeld

mijn ervaring is zoals boven vermeld, alles super geregeld

- Artikelen goed. - Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. - Verzoek om beoordeling begint al wel 4 dagen voordat je het artikel ontvangen hebt. - Verzending had iets sneller gemogen.

super snel

Alles klopt !

Zoals afgesproken

Perfecte service met goede produkten

De stickers die ik besteld heb blijven goed plakken. Binnen 4 werkdagen had ik mijn bestelling in huis. Volgens mij een mooi bedrijf! Ik ben erg tevreden.

Extreem goeie service! Denken goed mee met de oplossing

Zelf ben ik geen print goeroe, maar na enkele vragen waren ze zelfs bereid om dit voor me te testen, een filmpje op te sturen dat het werkte. Enorm fijne snelle en persoonlijle service voor ook nog een goede prijs!

topservice en snelle opvolging

Topervaring

TOP

Geweldig in één woord Top. Nog gebeld voor info Correct behandeld en later per mail nog een extra uitleg op mijn vraag. Ga zo door

Vanuit etikettenplaza vlot bestelling klaar gemaakt. Maar door post nl duurt het dan weer langer als voorgesteld.

kort maar duidelijk advies

goed advies snelle levering

Prima, makkelije site om te bestellen

Vlotte levering, artikel volgens afspraak snelle levering

Alles was ok

Supper

Uitvoering zeer goed, informatie kan beter

Ik heb bij het bestellen van de prijstang lang moeten zoeken naar info over de bijpassende etiketten en heb ze uiteindelijk apart besteld. Op dit moment vraag ik mij af hoe lang het inktkussen werkt en wat ik moet doen als de tang niet meer print door gebrek aan inkt.

Men reageert snel op een app/ mailbericht. Vriendelijk contact.Snel en goed verpakt verzonden.

Prima product, prima service!

Laatst een prijstang gekocht. Snel binnen. Wat problemen met rol verwisselen, maar na een telefoontje en het daarna gestuurde instructiefilmpje lukte het. Toch nog problemen met de rol. Via app contact opgenomen en dat probleem ook supersnel opgelost. Super!!

GOED

Goede en snelle levering

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Super !

Makkelijk te bestellen snelle handeling goede service

snel levering

Super bedankt

Snelle goede service

Goed advies. Snel besteld en geleverd.

Goed geregeld

Goede service en communicatie

Goed en snel

Alles snel en goed geleverd zoals beloofd

Snelle verzending apparaat gebruiksklaar

Top bedrijf

Over Etikettenplaza

Etikettenplaza.nl levert alles op het gebied van etiketten en coderen. Wij leveren een groot assortiment etiketten, prijstangen, printers, dispensers, volgnummersystemen en nog veel meer tegen de scherpst mogelijke prijs. Bij ons kun je nog terecht voor een persoonlijke benadering en een onafhankelijk advies. Kom je er dus niet uit, aarzel dan niet en neem contact met ons op via [email protected] of bel 015-2141358 en wij helpen je graag verder.