Super goed advies en een prettig gesprek m.b.t. aanschaf prijstang

Telefonisch contact gezocht over aankoop advies voor een prijstang. De persoon gaf een goede uitleg en adviseerde mij om de V8 aan te schaffen. Deze direct besteld en kwam de volgende dag al binnen. Inmiddels gebruiken we de tang een week,en deze ligt prettig in de hand, maakt duidelijke afdrukken, en is ook gebruiksvriendelijk m.b.t. vervangen van etiketten rol.

Duidelijke website en snelle levering

Ik kon het artikel wat ik nodig had snel op de website vinden, levering was de volgende dag al binnen.

Snel , goede kwaliteit en prima concurerendeprijzen

Geen byzonderheden

Alles is netjes verlopen. Ik heb geen op en aan metingen.

Super service en top producten

Prijstang met bijbehorende etiketten en inktpatronen binnen 1 werkdag geleverd. Alles werkt perfect!

Goede service, duidelijke product uitleg.

Goede service, duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht. Netjes updates van de bestelling top.

Zeer snelle levering.

bestelling geleverd volgens afspraak

Snelle en correcte levering

Genoeg keuze voor mijn winkel

Snelle levering, top service

Bestelde producten waren niet op voorraad. Direct na bestelling gebeld door Etikettenplaza om te melden en te overleggen. Blij met deze service!

Zeer snel ontvangen onze bestelling !!

Goede spullen voor een prima prijs en super snel in huis echt top !!!

Vakmensen met een groot hart voor de cliënt

Een set besteld en in de opmerkingen gezet wat we er mee wilde doen. Promt kwam er een telefoontje met de mededelingen dat de foute artikelen waren besteld, maar geen probleem, intern werd dit opgelost. Het juiste arikel werd zelfs klaar gemaakt voor gebruik en toch werd alles netjes op tijd geleverd. Top. Een aanbeveling waard.

Netjes verpakt, en snelle levering

Zeer goed.

Tevreden klant !

Niets aan te merken, tevreden van de snelle en goede service.

op tijd levering prefect

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, goede producten

Top advies Top levering

Etikettenplaza zeer goede service

De telefoon werd ver na sluitingstijd opgenomen en de medewerker/eigenaar dacht mee in oplossingen.

zeer snelle levering,prima

Duidelijke website en snelle levering.

Snel en netjes geleverd.

Makkelijk besteld via email en de bestelling is meteen in behandeling genomen.

Product goede kwaliteit - snel geleverd - goede service

Prijstang Z8 besteld + sticker rollen voor in de prijstang, Prijstang deed wat hij hoort te doen, alleen toen was de rol op. Het vervangen van een nieuwe rol, was iets ingewikkelder als gedacht. Dus dan maar even bellen. Ondanks dat de persoon niet op zijn werkplek aanwezig was, wist hij toch met de kenmerk van de tang, mij op een zeer vriendelijke manier, het goede bij behorende filmpje te verzenden naar de Whatsapp. Zeer duidelijke uitleg. Waardoor daarna het plaatsen van de nieuwe rol hooguit 5 min. werk bleek te zijn. Snelle en goede service ! Zeer Tevreden klant :).

snelle reactie op mijn vragen en snelle levering.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en sneller geleverd dan vermeldt

Over Etikettenplaza

Etikettenplaza.nl levert alles op het gebied van etiketten en coderen. Wij leveren een groot assortiment etiketten, prijstangen, printers, dispensers, volgnummersystemen en nog veel meer tegen de scherpst mogelijke prijs. Bij ons kun je nog terecht voor een persoonlijke benadering en een onafhankelijk advies. Kom je er dus niet uit, aarzel dan niet en neem contact met ons op via [email protected] of bel 015-2141358 en wij helpen je graag verder.