Top service, deskundig en klantvriendelijk medewerkers

Was dagen zoekend naar een betaalbaar en kwalitatieve prijstang wat ik met spoed nodig had. Kwan op internet Etikettenplaza tegen, toen had ik keuze stress maar na dat ik ze belde was het zo duidelijk en daardoor sneller keuze kunnen maken Beste bedrijf wat ik ooit heb benadert, omdat ze zich uitzonderen dan de rest van de bedrijven. Ik vind ze echt deskundig, klantvriendelijk, praktisch de beste communicatie hebben en ook laagdrempelig. Eat etikettenplaza siert is dat klanten centraal staan of het nou klain og groot bedrijf is. Ze hebben persoonlijk bezorg en kreeg als bonus uitleg over producten en instructor filmpje nagestuurd. Ik zeg probeer de samenwerking en je krijgt geen spijt. Well done.

Super goede service

In de middag besteld en de volgende ochtend binnen. Een super service

Snel levering, prima materiaal

Vriendelijk en uiterst bekwaam

Zaten omhoog qua etiketten, besteld en nog dezelfde dag afgeleverd op locatie tegen uitstekende prijzen. Top service!! Vriendelijk en bekwaam personeel wat met je meedenkt.

Vriendelijk en kundig advies

Wij waren op zoek naar een etiket met onze eigen opdruk en Etikettenplaza heeft ons geholpen bij het ontwerp en opmaak. Etiketten waren snel geleverd met een fantastisch resultaat.

Super service voor een mooie prijs!

Etikettenplaza heeft ons goed geholpen bij het vinden van een juiste printer met etiketten. Binnen een dag geregeld!

Behulpzame klantenservice! Onze bestelling werd netjes verpakt en op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Top service en producten

Fijne klantenservice en flexibility met leveren. Duurzaam ingesteld bedrijf. Zeker aan te raden.

Over Etikettenplaza

Etikettenplaza.nl levert alles op het gebied van etiketten en coderen. Wij leveren een groot assortiment etiketten, prijstangen, printers, dispensers, volgnummersystemen en nog veel meer tegen de scherpst mogelijke prijs. Bij ons kun je nog terecht voor een persoonlijke benadering en een onafhankelijk advies. Kom je er dus niet uit, aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@etikettenplaza.nl of bel 015-2141358 en wij helpen je graag verder.