Prachtige etiketten en super service.

Marco heeft mij enorm geholpen door prachtige etiketten te drukken en die als uitzondering nog heel snel te leveren in het weekend, met privé auto en bij mij thuis. Echt super!

Klantvriendelijk en goed materiaal

Duidelijke, vriendelijke uitleg. Kwalitatief goed materiaal. Heel tevreden.

Altijd op zoek naar een goede oplossing

Een goede service met de hoofdletter S.

Goede service, telefonisch goed geholpen. Aanrader.

Goede service, telefonisch goed geholpen. Aanrader.

Erg prettig

Vriendelijk, bijzonder snel geleverd toen dit nodig was, keurige afhandeling van de gedane zaken.

Dikke prima

Prettig contact, ze zijn snel en professioneel

snel, betrouwbaar

Zeer fijn!

Behulpzaam en snelle service.

Hele goede service

Wij zijn een stichting en hebben ons product Eberhardjes op de markt gebracht en hadden op een gegeven moment ook een prijstang nodig. Iets wat we nog niet vaker hebben besteld. Etikettenplaza heeft ons telefonisch het juiste advies gegeven en na de ontvangst van het product heb ik nog een aantal keer wat vragen gesteld die volledig en fijn werden beantwoord. Ik zou zeggen, niet verder zoeken en hier je prijstang, etiketten etc. bestellen :)

Snel en netjes geholpen. kom zeker terug.

Uit de kunst

Correcte snelle levering.

perfect meedenken en flexibel bedrijf

top service

Een aanrader - top service

Vriendelijk klantenservice en levering binnen een uur - kan niet beter! Echte aanrader!

perfect

Ik heb 's morgens een tang besteld, werd gelijk geregeld, de andere dag had ik hem al in huis. Onze vragen werden goed beantwoord.

Hoge kwaliteit en uiterst vriendelijk geholpen

Toevallig kwam ik op Etikettenplaza.nl toen ik weer op zoek was naar nieuwe verzend labels. Doordat ik goed geholpen was en uitleg had gekregen over kwaliteitsverschil (waar ik tot op heden vaak tegen aan liep) heb ik direct een order geplaatst om te proberen. Alles was snel geleverd en ik ben in positieve zin verrast met het kwaliteit verschil. Voor mij geen andere labels meer! Super bedankt.

Top service, deskundig en klantvriendelijk medewerkers

Was dagen zoekend naar een betaalbaar en kwalitatieve prijstang wat ik met spoed nodig had. Kwan op internet Etikettenplaza tegen, toen had ik keuze stress maar na dat ik ze belde was het zo duidelijk en daardoor sneller keuze kunnen maken Beste bedrijf wat ik ooit heb benadert, omdat ze zich uitzonderen dan de rest van de bedrijven. Ik vind ze echt deskundig, klantvriendelijk, praktisch de beste communicatie hebben en ook laagdrempelig. Eat etikettenplaza siert is dat klanten centraal staan of het nou klain og groot bedrijf is. Ze hebben persoonlijk bezorg en kreeg als bonus uitleg over producten en instructor filmpje nagestuurd. Ik zeg probeer de samenwerking en je krijgt geen spijt. Well done.

Super goede service

In de middag besteld en de volgende ochtend binnen. Een super service

Snel levering, prima materiaal

Vriendelijk en uiterst bekwaam

Zaten omhoog qua etiketten, besteld en nog dezelfde dag afgeleverd op locatie tegen uitstekende prijzen. Top service!! Vriendelijk en bekwaam personeel wat met je meedenkt.

Vriendelijk en kundig advies

Wij waren op zoek naar een etiket met onze eigen opdruk en Etikettenplaza heeft ons geholpen bij het ontwerp en opmaak. Etiketten waren snel geleverd met een fantastisch resultaat.

Super service voor een mooie prijs!

Etikettenplaza heeft ons goed geholpen bij het vinden van een juiste printer met etiketten. Binnen een dag geregeld!

Behulpzame klantenservice! Onze bestelling werd netjes verpakt en op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

Top service en producten

Fijne klantenservice en flexibility met leveren. Duurzaam ingesteld bedrijf. Zeker aan te raden.

Dophei 7 2498 BA Den Haag

Over Etikettenplaza

Etikettenplaza.nl levert alles op het gebied van etiketten en coderen. Wij leveren een groot assortiment etiketten, prijstangen, printers, dispensers, volgnummersystemen en nog veel meer tegen de scherpst mogelijke prijs. Bij ons kun je nog terecht voor een persoonlijke benadering en een onafhankelijk advies. Kom je er dus niet uit, aarzel dan niet en neem contact met ons op via [email protected] of bel 015-2141358 en wij helpen je graag verder.