Uitstekend!

Fijne webshop. Snelle levering en mooi gemaakte dorpels.

Terugbetaling nooit ontvangen

Bestelling geannuleerd omdat ik elder het sneller geleverd kon krijgen. Het had haast ivm verbouwing. Helaas nooit de terugbetaling ontvangen en op mails werd niet meer gereageerd.

Volgens afspraak zijn de producten afgeleverd. Dorpelstenen zien er keurig uit. Kom hier zeker terug

volgens afspraak, netjes en volledig

Mooie raamdorpelstenen besteld. Die zien er prachtig uit en netjes volgens afspraak geleverd

Snelle levering Super kwaliteit!!!

Wel betaald, maar niets gekregen.

Ik had bij Sierbeton online een hout kachel besteld en betaald. Na lang wachten maar eens een mail gestuurd wanneer deze geleverd zou worden of dat ik hier zelf een afspraak voor moest maken. Toen kreeg ik te horen dat deze kachel niet meer leverbaar was. Ik kon wel een ander model uitkiezen, deze was echter 140 euro duurder en had kenmerken welke voor mij niet passend waren. Dus gevraagd of ik het geld retour kon krijgen ....... Helaas stilte, niet meer telefonisch of via mail te bereiken. Dus 218,94 weg. En nu ineens na 2 jaar komt er weer mail van sierbeton online of ik een review wil schrijven, tuurlijk wel. Niet mee in zee gaan dus.(althans dat is mijn ervaring er mee zullen misschien ook mensen zijn met meer geluk)

Flexibel en meedenkend!

Sierbeton Hengelo (O) is betrokken en stelt zich zeer flexibel op m.b.t. leveringen en opslag. Wij komen graag terug!

goeie ervaring met bestelde artikel

het hardstenen bankje is prachtig!

Ondanks maatwerk snelle levering

Diverse afdekkers besteld. Ondanks de maatwerk toch binnen 4 weken in huis. Ga zo door!

Super snel

Goede prijzen en snel levering!

Snelle, goede en prettige ondersteuning bij aanschaf van raamdorpels

super service

Zeer snelle levering en goede service. Zeker aan te raden!

Zeer snel en correct.

Goede service en snelle respons tijd . Netjes en duidelijk . Ga volgende bestelling zeker hier plaatsen

Fijn contact en goede en correcte levering

Fijn contact en goede en correcte levering

Super fijne service

Fijn via Whatsapp geholpen met de zoektocht naar de juiste poeren. Levering was binnen 1 week.

Bloembakken beton

Ondanks maatwerk snelle levering

Snelle levering, hoge kwaliteit!

Super snel en persoonlijk!

Fijn contact gehad met de mensen van Sierbeton Online. Levering was al binnen 2 dagen. Super!

Snelle levering.

Snelle levering van maatwerk

Snelle levering fijne service

Fijne ervaring

Ik heb onlangs raamdorpels besteld bij Sierbeton online en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering. Het materiaal voelt robuust aan en de afwerking is uitstekend. Zeker een aanrader!

Hele goede service

Makkelijk om online te bestellen. Helaas was 1 dorpel beschadigd bij de aflevering, echter deze werd keurig vervangen.

Goede service !

Goed ( telefonisch) geholpen met een order. Toen ik wou annuleren kreeg ik binnen een dag m'n geld terug. Netjes gecommuniceerd via mail en telefoon.

Darwinstraat 9e

6718 XR Ede