Bloembakken beton

Ondanks maatwerk snelle levering

Ha Peter Fijn dat je ons aanbeveelt, dit waarderen wij ten zeerste. We zien je graag weer terug op onze website. Groetjes, Sander van Sierbeton Online

Snelle levering, hoge kwaliteit!

Bedankt voor je review Geert :-) Met vriendelijke groet, Sander van Sierbeton Online

Super snel en persoonlijk!

Fijn contact gehad met de mensen van Sierbeton Online. Levering was al binnen 2 dagen. Super!

Bedankt voor je review Remco :-) Met vriendelijke groet, Sander van Sierbeton Online

Snelle levering.

Goedemiddag, Fijn om te horen! Hopelijk zien we je snel terug op onze website. Groetjes, Sander van Doorn

Snelle levering van maatwerk

Beste Rieni, Bedankt voor je positieve review. We zien je snel terug op onze website! Groetjes, Sander van Doorn

Snelle levering fijne service

Fijne ervaring

Ik heb onlangs raamdorpels besteld bij Sierbeton online en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de snelle levering. Het materiaal voelt robuust aan en de afwerking is uitstekend. Zeker een aanrader!

Beste Hans, Bedankt voor het achterlaten van je enthousiaste review! Goed om te lezen dat je blij bent met de kwaliteit en de snelle levering. Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Sierbeton Online.

Hele goede service

Makkelijk om online te bestellen. Helaas was 1 dorpel beschadigd bij de aflevering, echter deze werd keurig vervangen.

Hi Fred, Bedankt voor het achter laten van je eerlijke review, dit waarderen wij enorm! Groetjes, Kaily - Sierbeton Online.

Goede service !

Goed ( telefonisch) geholpen met een order. Toen ik wou annuleren kreeg ik binnen een dag m'n geld terug. Netjes gecommuniceerd via mail en telefoon.

Hi Colin, Bedankt voor het achterlaten van je enthousiaste review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent, daar doen wij ons uiterste best voor. Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Sierbeton Online

Goede service van begin tot eind!

Hi Phuc, Bedankt voor het plaatsen van je positieve review! Fijn dat je ons aanbeveelt, dit waarderen wij ten zeerste. We zien je graag weer terug op onze website. Groetjes, Kaily - Sierbeton Online

geweldig

super vriendelijk geholpen & snel. top service bedankt !

Hi Kiara, Bedankt voor je positieve review, daar doen wij het voor! Hopelijk tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Sierbeton Online

Geweldige service & vriendelijk personeel

Het personeel reageert snel en erg vriendelijk. Producten zijn zoals beschreven. Zou hier zeker vaker gaan bestellen of mensen in mijn omgeving aanbevelen om hier te bestellen.

Hi Jacco, Bedankt voor het achterlaten van je enthousiaste review! Wij vinden het fijn om te horen dat je ons zou aanbevelen in je omgeving. Tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily - Sierbeton Online

denken goed mee en flexibel

gewoon kunnen afhalen en snel geregeld

Bedankt voor je review Peter! Graag tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily Honders.

Snel geregeld

Ik had poeren nodig op korte termijn, dus even een mailtje gestuurd of ze voorradig waren en of ze snel geleverd konden worden i.v.m. mijn planning. Op kort termijn antwoorden gekregen, besteld en op tijd geleverd. Top!

Goedemiddag, Bedankt voor je enthousiaste review. Fijn om te horen dat je het snel geregeld vond, daar doen we het voor! Graag tot ziens op onze website. Groetjes, Kaily Honders.

Prettige ervaring

Netjes en vriendelijk behandeld, het ging niet helemaal goed bij de leverancier. Bedrijf heeft er achteraan gezeten om mijn bestelling alsnog optijd te laten leveren. werd nog 2x terug gebeld of alles goed was gegaan. Nette goede service!

Hi Erik, Bedankt voor je enthousiaste review. Wat fijn dat je bestelling alsnog optijd geleverd is! Graag tot een volgende keer. Groetjes, Kaily Honders.

Netjes afgeleverd

Goede communicatie via sms voor de levering

Een goede Samenwerking Meedenkend Oplossingsgericht

Het bestellen van een Product verliep vlekkeloos, en wat op Voorraad is meteen afgehaald. Vriendelijke mensen,een top website.

Uitstekend!!

Snelle levering en mooi product.

van begin tot het einde gewoon goed geregeld

alles was duidelijk en overzichtelijk ,de buiten vensterbanken zijn mooi en precies op maat geleverd,ook de chauffeur heeft me netjes geholpen om de pallet achter het huis neer te zetten,dikke duim!!

duidelijke site, voldoende keuze.

eenvoudig een bestelling kunnen plaatsen. levertijd van 3 weken is goed acceptabel. Vriendelijk tel. gesprek, Materiaal is nog niet geleverd, maar dat gaat vast goedkomen. eventueel volgende bestelling : zeker mogelijk.

Prima levering en uitermate tevreden

Snel besteld, snel geleverd en prima op de hoogte gehouden qua verzending. Top!

Goedemorgen! Fijn om te horen! Hopelijk zien we jullie snel terug! Groetjes, Rutger Keijzer

Fijne overzichtelijke webshop

Ik zocht rubberen klompen. En op deze site terechtgekomen. Prima service, goede kwaliteit.

Hoi Willemijn, Dankjewel voor je eerlijke review! Geniet van je rubberen klompen :) Groetjes, Rutger Keijzer

Prima spullen en goede service

Duidelijke website met ruim assortiment. via telefoon goed advies gekregen waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. Dag na bestellen keurig in huis.

Goede website, prima prijzen en snel geleverd. Koop hier graag.

Bestelling was snel binnen

Voor de verbouwing van ons huis nieuw gereedschap aangeschaft van deze site. Alles was keurig de volgende dag in huis.