Snel geregeld

Ik had poeren nodig op korte termijn, dus even een mailtje gestuurd of ze voorradig waren en of ze snel geleverd konden worden i.v.m. mijn planning. Op kort termijn antwoorden gekregen, besteld en op tijd geleverd. Top!

Prettige ervaring

Netjes en vriendelijk behandeld, het ging niet helemaal goed bij de leverancier. Bedrijf heeft er achteraan gezeten om mijn bestelling alsnog optijd te laten leveren. werd nog 2x terug gebeld of alles goed was gegaan. Nette goede service!

Netjes afgeleverd

Goede communicatie via sms voor de levering

Een goede Samenwerking Meedenkend Oplossingsgericht

Het bestellen van een Product verliep vlekkeloos, en wat op Voorraad is meteen afgehaald. Vriendelijke mensen,een top website.

Uitstekend!!

Snelle levering en mooi product.

van begin tot het einde gewoon goed geregeld

alles was duidelijk en overzichtelijk ,de buiten vensterbanken zijn mooi en precies op maat geleverd,ook de chauffeur heeft me netjes geholpen om de pallet achter het huis neer te zetten,dikke duim!!

duidelijke site, voldoende keuze.

eenvoudig een bestelling kunnen plaatsen. levertijd van 3 weken is goed acceptabel. Vriendelijk tel. gesprek, Materiaal is nog niet geleverd, maar dat gaat vast goedkomen. eventueel volgende bestelling : zeker mogelijk.

Prima levering en uitermate tevreden

Snel besteld, snel geleverd en prima op de hoogte gehouden qua verzending. Top!

Goedemorgen! Fijn om te horen! Hopelijk zien we jullie snel terug! Groetjes, Rutger Keijzer

Fijne overzichtelijke webshop

Ik zocht rubberen klompen. En op deze site terechtgekomen. Prima service, goede kwaliteit.

Hoi Willemijn, Dankjewel voor je eerlijke review! Geniet van je rubberen klompen :) Groetjes, Rutger Keijzer

Prima spullen en goede service

Duidelijke website met ruim assortiment. via telefoon goed advies gekregen waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. Dag na bestellen keurig in huis.

Goede website, prima prijzen en snel geleverd. Koop hier graag.

Bestelling was snel binnen

Voor de verbouwing van ons huis nieuw gereedschap aangeschaft van deze site. Alles was keurig de volgende dag in huis.