Super goede service en mooie kwalitatieve schoenen!

Ik ben onwijs blij met mijn aankoop! Echt een super mooi product. De pasvorm is perfect en fijn dat Zanzura ook voor de binnenvoering echt leer gebruikt.

Lopen op kussentjes!

Ik had een pump nodig voor onder een jurk, maar ik draag eigenlijk altijd platte schoenen. Ik hoorde van een vriendin over de Laila pumps dat deze voorzien zijn van een soort kussentjes waardoor ze enorm comfortabel lopen. Ik durf weer op hakken te lopen!

Nina loafer

Ik heb de zwarte loafers gekocht, heeft een zeer soepel leer en een elastische achterkant met een trek lus. Gemakkelijk aan te doen en lopen super comfortabel!

Klantvriendelijk

Had een vraag gesteld en heb daar direct antwoord op gekregen. Snelle service! tevreden met mijn nieuwe schoentjes!

Unieke pumps

Eens iets anders dan standaard zwarte pumps. De asymmetrische studs geven het een unieke look. Het is niet een al te hoge hak waardoor ik het op mijn werk hele dagen aan kan. Complimenten over de website, lekker overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Hier blijf ik shoppen.

goede service

Soldi boots in het weekend besteld en maandag in huis. Precies zoals op de foto in de webshop. Ze passen perfect.

What you see is what you get!

What you see is what you get! I’m very happy with the Lize boots!

Mooie lak veter laarzen

Lange tijd was ik op zoek naar witte lak ver laarzen. Eindelijk de laarzen gevonden die helemaal naar mijn wens zijn.

Zanzura is verslavend!

De foto's van de producten in de webshop komen helemaal overeen met hoe de schoenen eruit zien. Het wordt goed en netjes verpakt. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Dit is in een zeer korte tijd mijn 3e bestelling. In love with my shoes

Super mooie Suede boots

Mooie suede boots gekocht, alleen jammer dat jullie (nog) geen verzorgingsproducten hebben.

Goede service en snelle levering

Mijn Utah laarzen waren niet meer op voorraad. Nadien kreeg ik al gauw reactie op mijn mail dat ze een paar op voorraad hadden en een dag later had ik ze in huis. Super blij met mijn nieuwe zwart lak western laarzen!

Blij met mijn westernboots

Zwart/wit zijn echt mijn kleuren, toen ik de Texas mini laarsjes bij een advertentie voorbij zag komen was ik meteen verkocht!

Met deze gave westernlaarsjes vlam ik letterlijk! Super veel complimenten ontvangen. Erg blij mee.

Kwaliteit

Ik heb de Montana enkellaarsjes twijfelachtig gekocht, omdat het veel details heeft en ik twijfelde over de kwaliteit. Nu ik ze binnen heb ben ik helemaal om! Hoogwaardige kwaliteit en stevige studs en rits detail. Vakwerk.

Verliefd op mijn enkellaarsjes

Verliefd op de zwarte Mina enkellaarsjes. Ik kan ze echt overal mee combineren. Fijne hak en de rechte neus maakt het tijdloos. Aanwinst voor mijn schoenencollectie

Duidelijke website met goede productomschrijving en foto’s. Ik wilde graag de zwarte variant van de bruine Punto, die ik een tijd terug had gekocht en waar ik zeer tevreden over ben. De zwarte punto heb ik zo gevonden en het bestellen ging erg eenvoudig en overzichtelijk. De bestelling was keurig verpakt en werd zeer snel geleverd met goede berichtgeving over je bestelstatus. Ik ben zeer tevreden en beveel Zanzûra van harte aan!

Tevreden klant

De Fjord overknee boots binnengekregen, ze stralen echt kwaliteit uit! Ik ben erg te spreken het merk Zanzura.

Ook voor een hoge wreef en brede voet

De Kansas laarzen meteen in 2 kleuren besteld, snel ingelopen. Ik heb een hoge wreef en brede voet en door het soepele leer past de pasvorm zich heel snel aan aan de hoogte en breedte van je voet. Heel blij mee.

Mijn eerste maar zeker niet de laatste westernboots van Zanzûra. Wat zijn de Texas boots toch gaaf!! Ondanks het warme weer wil ik ze dagelijks aan:)

zeer tevreden ' niks op aan te merken

Super mooie witte Python laarzen ontvangen. Tot in detail super netjes afgewerkt en ze lopen heerlijk!

Super trendy en kwalitatief

Ze zijn super leuk en fijn. Zeker een aanrader.

super blij

Ik ben super blij met mijn Cecé sandalen/slippers! Ze lopen erg comfortabel en zijn erg chique. Iedereen vraagt van welke merk ze zijn.

Snel en uitstekende service

Ik heb sandalen besteld op 12 juni. Ik ben erg tevreden over de aankoop en ze vallen goed kwa maat. Ook is er snelle service en ik had binnen twee dagen mijn bestelling. Erg tevreden.

Goede services

Pakket snel ontvangen, moest helaas retour maar ook die was snel verwerkt.

Perfect! Kwaliteit

Ben erg blij met mijn nieuwe instappers. Kan de zomer door. Lopen heerlijk! Hoog kwaliteit. Zeker een aanrader!