+++

Ik heb deze site pasgeleden ontdekt. Gave collectie en goede service. Ga hier voor de winter zeker weer shoppen!

Helemaal blij met mijn nieuwe slippers en instappers van Zanzûra! Ik ben klaar voor de zomer☀️

Super stoer!

Super service, laarzen die er en mooi uitzien en heerlijk zitten. Hoog kwaliteit!

Zeer tevreden!

Ik heb vorige week mijn 2e bestelling, loafers(Suze) ontvangen. In het begin leken ze iets stug, omdat de binnenvoering ook van leer is heb ik de tip gekregen om ze goed uit te lopen. Met resultaat, ze lopen nu heerlijk! Ik kan er hele werkdagen mee doorhalen. I love it!

Mooie goede kwaliteit schoenen!

Heb de Leya enkellaarsjes 39 gekocht. Eigenlijk heb ik maar 38,5 maar met een zooltje, zitten ze me als gegoten! Fijne pasvorm. Wel heb ik vrij smalle voeten en een wat lage wreef. Mogelijk zijn deze laarsjes voor mensen met brede voeten/ hoge wreef wat minder geschikt. Maar genoeg leuke andere schoenen op de site geschikt voor bredere voeten! Aanrader!

Mooie webwinkel!

Kende het merk niet. Eerste ervaring, ben tevreden! Ik vind het een mooie webwinkel, makkelijk om iets te bestellen. Dus zeker een aanrader!

Prachtige kwaliteit schoenen, wordt snel bezorgd. Super netjes goed verpakt. Maat valt goed uit. Dus zeker een aanrader

Nette, snelle, persoonlijke levering

Fijne ervaring. Alles netjes en snel geleverd. Aanrader!

Zeer tevreden over de service

Van de week heb ik hier boots besteld, deze vielen voor mij iets te klein uit. Ik heb ze geretourneerd(retourlabel meegeleverd) en een maatje groter besteld. Alles binnen een week afgehandeld (goed op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling) en ben superblij met mijn nieuwe Zanzûra boots! hier blijf ik zeker shoppen.

Levering met liefde en aandacht!

Goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. En heel leuk dat er een persoonlijk lief kaartje van de inpakster bij zat!

Mooie afwerking en pasvorm

Pumps besteld, super blij mee!

Mooi verpakt en goede kwaliteit!

De laarsjes zijn van goede kwaliteit! Zowel de binnen als de buitenvoering van echt leer. Mooi verpakt en super leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat!

Goeie ervaring

Besteld en de dag erna geleverd in een mooie doos. Schoenen waren net zoals ze op de afbeelding eruit zagen en werden omschreven. De schoenen passen perfect en ik ben er blij mee! Helemaal top!

Gisteren zijn mijn boots binnengekomen, zeer tevreden. Hier blijf ik zeker shoppen.

Erg blij met mijn nieuwe aanwinst. Track Dark Bleu lopen echt heerlijk en zijn van goede kwaliteit!

Very customer friendly

My experience with Zanzura was very good. They were very customer friendly and helpful :) The boots are great! I have received some compliments about the boots. I definitely recommend other people to buy their luxurious boots here and I plan on buying more!

Super tevreden!

Ik heb prachtige zwarte boots gehaald. Ze zitten heerlijk en ik kan ze met bijna alles stylen! Ik heb al meerdere keren een compliment ontvangen over de laarsjes, echt leuk!

snelle afhandeling v bestelling

Goede contact.en ook erg klantvriendelijk

Erg mooie laarzen!

Eerste paar gekocht en ben er erg blij mee. De leer en de pasvorm zijn erg goed.

Ben helemaal weg van de kwaliteit

Aller eerste super snelle levering! Schoen zit gelijk al heerlijk aan me voet en lopen heerlijk. Al hoewel kan ik zeggen dat ik best moeilijke voeten heb. Aanrader!

Super tevreden!

Ben zo blij met mijn nieuwe laarzen! Fraaie afwerking, top kwaliteit

Wauw!

Wauw, wat een geweldige pasvorm hebben de tijdloze Clara high boots laarzen. Ik ben iemand die zelden op hakken loopt. Maar op deze kan ik elke dag lopen. De bestelling was heel snel binnen, top service! Je ziet en voelt aan alles dat het top kwaliteit is. Heel blij met deze aankoop. Dit zijn voor mij de eerste, maar zeker niet de laatste laarzen van Zanzura!

Prachtige laarzen

Prachtige laarzen! Ik was meteen verliefd op de Clara black.De binnen en buitenvoering van echt leer. Goede pasvorm ben heel blij met mijn aankoop.

Zeer tevreden over mijn aankoop. Wat een top kwaliteit! Ik ben snel en deskundig geadviseerd over de maat en pasvorm. Mijn pakket was keurig verpakt. Bedankt Zanzûra!

Hele mooie comfortabele laarzen van topkwaliteit!

De clara high boots besteld en ze zitten als gegoten! De kwaliteit van echt leer is super en het loopt erg makkelijk en comfortabel ondanks de vrij hoge hak. Ander pluspunt is dat je hem heel makkelijk aan en uit kunt trekken, altijd fijn! De service en levering was ook snel en top. Ik ga hier zeker vaker mijn schoenen bestellen.

Roggeweg 28 6534 AJ Nijmegen

+31 6 15153166