Geweldige airfryer (dubbele bak)

Handig in gebruik door vooraf ingestelde programma’s. Ook lekker XXL. Maakt de frietjes mooi krokant en hebben zondag pepernoten ermee gemaakt voor tijdens Sinterklaas. Dikke pluim voor deze fryer!

Super airfryer

Goede airfryer, handig dat je 2 verschillende bakken hebt. Stuk goedkoper dan alternatieven en kwaliteit is fantastisch. Aanrader

Top voetenbad

Heel blij met m'n aankoop. Ik heb geen bad en met deze koude dagen is het heerlijk vertoeven in mijn warme voetenbadje. Massage rollers aan, niks meer aan doen

Geweldig bedrijf

Prachtig product mogen ontvangen in mooie doos. Heb ik niet vaak meegemaakt.

Meest slechte service ooit

Een bestelling gedaan wat de volgende dag geleverd zou worden op 24 oktober. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar! Via mail meerdere pogingen om het product te ontvangen, ook via mail verzoek gedaan om geld terug te krijgen. Tot heden 10 november niets geleverd en geen geld retour. Zeer slechte service en werkt niet volgens afspraak. Koop hier niets! Verdient nog minder dan 1 ster.

Beste S, Ten eerste dank voor uw reactie. Wij nemen uw zaak uiterst serieus. Wij hebben u meermaals geprobeerd te bereiken per e-mail alleen krijgen wij op dit moment geen gehoor. Een verklaring voor het telefonisch niet beantwoorden is dat door de piekdrukte op dit moment (black friday, cybermonday, sinterklaar en kerst) het erg druk is op onze klantenservice afdeling. Daarnaast hebben wij, wanneer de pakketten dezelfde dag nog de deur uitgaan, het zelf niet meer in de hand. Het is aan de vervoerders (die op dit moment ook kampen met leverproblemen wegens de piekdrukte) om het op tijd te leveren. Een klacht is inmiddels ingediend bij de desbetreffende vervoerder. Wat hebben wij nu gedaan?: Uw zending is inmiddels afgeboekt en het geld is teruggestort. Wij hopen dat we alsnog gehoor van u krijgen per mail aangezien we met u tot een zeer gepaste oplossing willen komen. Niceey Klantenservice Team Jan

Betrouwbaar

Deze olie radiator was kapot aangekomen , het was geen probleem om hem kosteloos retour te zenden. Goede service

Product was niet naar verwachting.

Olie Radiator kwam op tijd zo als beloofd. Helaas was er een defect aan het product, na overleg kon Ik het retour zenden. Zo als het hoort dus 4 sterren...

Geweldig product en geweldige klantenservice. Werd lekker snel beantwoord. Had vraagje over de app van de luchtreiniger "Smart Life" en werd direct geholpen.

Snelle service en correcte reactie en afhandeling klacht over DHL bezorger

vervoerder DHL presteert niet goed/pakket niet ontvangen, Reactie naar Niceey die klacht snel afhandelt.

Snellen levering goede sevice en zeer tevreden over de klantenservice

Nvt

Nvt

Geen bericht geen aflevering; slechter dan slecht.

Zie boven; buitengewoon slechte afhandeling; klantonvriendelijker kan niet.

Makkelijk bestellen, betalen en ontvangen. Goed verpakt. Zou in de toekomst wel kijken of jullie ook zout kunnen verkopen als bijproduct voor een voetenbad. (Totaalpakket)

Het voetenbad geeft geen bubbels jammer ga het dan ookterug sturen

Ondanks retour heb gestuurd goed service hebben ze

Redelijk op tijd

U claim van voor 23:59 besteld, volgende dag in huis is niet helemaal correct. Kwam een dag later. Had het op maandagochtend besteld, daar kan het dus niet aan hebben gelegen. Verders is het een goed product en zal er met plezier gebruik van maken

Zeer vriendelijke en attente hulp. Komen afspraken na. Uitstekend product. Echt top!

Slecht

Ik was gewoon thuis..krijg ik een mail...gemist.. En waar is het bezorgt..ophaal punt..helemaal in hattem terwijl ik in zwolle woon.. slecht gewoon... liever postnl

Goed product. Beloofd wat ze zeggen.

Snelle levering.( Had de Hoelahoop besteld) Duidelijke site en veilig. Zal in de toekomst zeker nog iets kopen... Aanrader.. !!

Snel geleverd en top product!

Doos was wat ruw behandeld door DHL, verder perfect.

Topppp

Ja sterk product

Na een kleine reparatie helemaal tevreden

De luchtpomp werkte niet. Onderkant openschroeven (simpel), luchtslangetje zat geknikt en dus was de luchttoevoer geblokkeerd. Slangetje beter geplaatst, onderkant dichtgeschroefd. Taadaa, helemaal tevreden. (maar ik moest er wel wat voor doen)

Na een vervelende aanloop een werkend product gekregen

Nadat de eerste versie van het voetenbad lek bleek te zijn, vlot een nieuwe gekregen. Deze is niet lek en werkt naar behoren. Hier dus tevreden mee. De kleine tegemoetkoming die we ontvangen hebben zullen we binnenkort besteden.

Heel Goed

Ik ben blij