Alles is prima verlopen en apparaat bevalt goed.

Goeie apparaat helemaal tevreden er mee.

Gewoon een goed apparaat

Makkelijk te bedienen Mooi ontwerp. Warmt snel op Makkelijk schoob te maken door uitneembaar rooster Bakken zijn ruim Veel functies Het heeft een goede formaat display. Enige nadeel is dat het geluid van de,piep dat aangeeft dat het programma klaar is vrij zacht is..

helpt niet

helpt niet katten komen nog poepen

review

Na mijn vorige review heb ik met Niceey contact gehad en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Inmiddels heb ik een Stomer die werkt en bevalt heel goed.

Goed product en hele goede, snelle levering

De Niceey Infrarood Saunadeken heb ik inmiddels 2 keer gebruikt. Het werkt zeer ontspannend. Ik heb deze Infrarood Saunadeken aangeschaft wegens post-covid, voor de slaapproblemen, een betere doorbloeding en (hopelijk) verlichting van de pijn. Voor nu ben ik zeer tevreden.

Fijne bolderkar!

Fijne, stevige bolderkar. Ik vind wel de trekstang aan de korte kant (ik ben 1.80 lang), die zou wat mij betreft langer uitschuifbaar mogen zijn. Ook staat op bol.com dat de bolderkar 80 kilo kan dragen, maar op de verpakking staat 70 kilo.

Geen duidelijke levering

Ik vond het heel onduidelijk hoe , wanneer en via welke bedrijf mijn pakket leverde. Dit mag van mij wel beter, door aan te geven en ook juiste informatie naar de klant toe, welk bedrijf het gaat leveren en wanneer.

Super, doet niet onder voor de dyson!

Heerlijke föhn, tis wel ff wennen maar als je t eenmaal door hebt ga je krullend door t leven :))

Klasse

Goeie slowjuicer gekocht en nu elke ochtend lekkere en verse sapjes. Snel geleverd ook!

Fijne kledingstomer

Kledingstomer werkt uitstekend, strijkplank ook erg fijn. Aanrader!

Prima opgelost, en super (5 in 1) föhn!

Mijn föhn was in eerste instantie zoek geraakt bij de bezorgdienst. De klantenservice heeft dit onmiddellijk keurig opgepakt, en een nieuwe föhn verzonden. Echt een super fijne föhn! Ik ben er erg blij mee! Doet wat het beloofd!

Top airfryer!

Snel bezorgd! Goed verpakt en werkt uitstekend!

De service en het product zijn uitzonderlijk goed

Wat een klasse service. Dit niveau qua klantenservice zie je niet vaak meer. Ben hier enorm van onder de indruk. Geweldig geholpen!! Dank niceey

Rotzooi

De eerste riem was kapot en toen kreeg ik een nieuwe die nu ook al kapot is.

Spijt dat ik het heb gekocht

Plank dat beschimmeld was en de mesjes zijn gewoon weg verp mesjes lijken wel Dus heb spijt van en zou niemand ze adviseren sorry

Hele goede service

Ik had een camping picknick set besteld. Helaas bleek deze beschadigd toen ik de doos opende. Duidelijk te ruig behandeld tijdens transport. Na 1 mailtje met foto's van de schade kreeg ik direct de volgende dag een nieuwe toegestuurd. Zeer goede service

zeer snelle levering en goed product

prima ervaring

Opzich prima

Levertijd zoals afgesproken. Kwaliteit van het product is niet om over naar huis te schrijven. Maar daar was de prijs ook naar. En is artikel is dusdanig in folie ingepakt dat retourneren niet mogelijk is.

Toen de doos binnenkwam schrok ik, want deze was zwaar beschadigd en dicht getaped. De fryer was gelukkig ok. Hij doet het prima, heel blij mee.

Super snel geleverd!

De wasdroogballen volgende dag meteen in huis, prima product. Niks op aan te merken. Goedbezig!

Vlot vriendelijk en foutloos

Zeer tevreden over bedrijf en product. Ook levering volgens boekje.

Ongelofelijk snel bezorgd

's avonds rond 10 uur besteld en de volgende dag werd het pakket al bezorgd.

Mijn pakketje was mooi op tijd, en die het bezorgd heeft was heel vriendelijk. Ik ben er heel blij mee.

Heel fijn

Zeer snelle levering. Wij zijn uiterst tevreden. We zullen vaker inkopen doen bij hun

Hugo de Grootstraat 13-2

1052 LA Amsterdam