100% tevreden!

Mijn tafel werd precies op het afgesproken tijdstip afgeleverd en op zijn plaats gezet. Prima service dus. En de tafel zelf is ook al fantastisch: zeer solide, fraaie kleur van blad en poot, echt een aanwinst. De foto's op de website hebben het artikel trouwens perfect weergegeven, je kunt er dus volledig op vertrouwen dat je krijgt wat je ziet. Kortom, mijn complimenten voor Euro-rotor!

Goed advies, snel geleverd en gemonteerd!

In de showroom werden wij goed geadviseerd. Er wordt gekeken naar je wensen en er worden verschillende mogelijkheden getoond. Erg prettig om op deze manier te zien welke opties er zijn. Fijn dat alles ook snel leverbaar is op een moment dat voor jou uitkomt. Ook het monteren verliep goed en vlug. Vriendelijke mensen en zeker een aanrader. Wij kozen voor bureaus, ladekasten en bureaustoelen om ruimtes in te richten, het ziet er mooi uit en meteen geplaatst op de plek waar wij dit wilden!

Top bedrijf

Staan altijd voor je klaar met goede service.

snel en zeer fijn om mee samen te werken

Als we in het bedrijf kantoor benodigdheden moeten hebben is dit altijd zeer snel geleverd en ook nog gemonteerd en op de plaats gezet.

goede service

De service is goed en de producten/diensten die geleverd worden zijn goed en naar afspraak.

Snel, vriendelijk, goede installatie

Er werd snel contact opgnomen, het frame is gebruikt maar in zeer goede staat (dit is ook wat ik besteld had). Werkt zeer goed. Blad is nieuw en zeer mooi. De installateurs waren zeer vriendelijk. Een aanrader

Snelle en kwalitatief

Prettig ervaring en mooi materiaal

Over Euro-rotor.nl

Euro-Rotor is een echt familie bedrijf die graag persoonlijk helpt. we denken graag mee met het inrichten van uw kantoor met nieuw of gebruikt kantoormeubilair of bieden een mooie totaal oplossing voor het leeg halen van uw kantoor.