geheel ontzorgd!!

Vragen om product, meedenken, nette offerte en binnen no time geleverd en vakkundig geplaatst. what else do you want???

Al jaren een uiterst betrouwbare partner waar service nog een begrip is. Korte, persoonlijke lijntjes en snelle, betrouwbare en kundige levering en montage op locatie. Van harte aanbevolen!!

Heldere communicatie, prima producten, fijne mensen

Onze ervaring met Euro-Rotor is zeer goed. Er wordt met ons meegedacht, communicatie is snel en helder en de producten zijn prima. Kortom: een fijn bedrijf om mee te werken!

Prijzen zijn netjes en komen alle afspraken na!

Goed geadviseerd, snelle service en netjes geleverd volgens afspraak. En dan ook nog eens een nette prijs, wat wil je nog meer? Heel erg tevreden.

Prima bedrijf

Ik was voor mijn thuis kantoor op zoek naar een goede bureaustoel. Door de eigenaar van het bedrijf uitstekend geholpen met het uitzoeken van de stoel.

Goede service en goed product

Bureau besteld, was een tweede hands, maar ziet er top uit, ben er blij mee. Snel geleverd met goede service.

Goede service en kwaliteit

Nu twee keer gebruikt meubilair gekocht. Beide keren nog in een zeer goede staat en producten zijn juist omschreven. Bij afhaal netjes en vriendelijk geholpen. Een aanrader om hier (kantoor)meubilair te kopen!

Dankje voor deze mooi review en veel plezier met je aankoop.

Top service en afspraken worden nagekomen

Top service en afspraken worden nagekomen

Good service and good product

Ik heb een statafel en een lade kist besteld. De levering was snel, op de afgesproken datum en tijd, en de installatie was snel en inbegrepen in de prijs. De kwaliteit van de producten is goed, ik heb tot nu toe geen klachten. Een aanrader!

Good service and good product

Aardige mannen die hebben geleverd, alleen niet volgens afspraak

We zijn ontzettend blij met ons duo bureau hoor, alleen de communicatie was van te voren niet heel duidelijk en achteraf bleek er ook een hoop onduidelijk (dat we op de eerste verdieping zaten en dat het bureau daar dus heen moest...). Dat was wel jammer. Maar nogmaals we zijn uiteindelijk wel heel tevreden over het product! De communicatie en duidelijkheid van levering kan alleen wel beter..

Beste, Jammer dat u ons desondanks een lage review geeft. Al onze leveringen worden namelijk standaard begane grond of etage via lift geleverd. Het liep bij u anders doordat niet van te voren bij ons bekend was dat de levering op de 1e etage via de trap moest plaatsvinden. Was dat wel bekend geweest dan zorgen wij voor juiste middelen en mensen en komen wij niet voor verrassingen te staan. De leveringsvoorwaarden zijn terug te vinden op onze website.

Kwaliteitsproduct servicegericht bedrijf

Prima kwaliteitsbureau met stabiliteit op hoogte werken. Goede service en montage keurig verzorgd.

Top producten met een persoonlijke service

Euro-rotor levert goede kwaliteit producten voor een redelijke prijs. De persoonlijke aandacht is heel prettig.

Geweldige service en excellent contact - veel keuze

100% tevreden!

Mijn tafel werd precies op het afgesproken tijdstip afgeleverd en op zijn plaats gezet. Prima service dus. En de tafel zelf is ook al fantastisch: zeer solide, fraaie kleur van blad en poot, echt een aanwinst. De foto's op de website hebben het artikel trouwens perfect weergegeven, je kunt er dus volledig op vertrouwen dat je krijgt wat je ziet. Kortom, mijn complimenten voor Euro-rotor!

Goed advies, snel geleverd en gemonteerd!

In de showroom werden wij goed geadviseerd. Er wordt gekeken naar je wensen en er worden verschillende mogelijkheden getoond. Erg prettig om op deze manier te zien welke opties er zijn. Fijn dat alles ook snel leverbaar is op een moment dat voor jou uitkomt. Ook het monteren verliep goed en vlug. Vriendelijke mensen en zeker een aanrader. Wij kozen voor bureaus, ladekasten en bureaustoelen om ruimtes in te richten, het ziet er mooi uit en meteen geplaatst op de plek waar wij dit wilden!

Top bedrijf

Staan altijd voor je klaar met goede service.

snel en zeer fijn om mee samen te werken

Als we in het bedrijf kantoor benodigdheden moeten hebben is dit altijd zeer snel geleverd en ook nog gemonteerd en op de plaats gezet.

goede service

De service is goed en de producten/diensten die geleverd worden zijn goed en naar afspraak.

Snel, vriendelijk, goede installatie

Er werd snel contact opgnomen, het frame is gebruikt maar in zeer goede staat (dit is ook wat ik besteld had). Werkt zeer goed. Blad is nieuw en zeer mooi. De installateurs waren zeer vriendelijk. Een aanrader

Snelle en kwalitatief

Prettig ervaring en mooi materiaal

Over Euro-rotor.nl

Euro-Rotor is een echt familie bedrijf die graag persoonlijk helpt. we denken graag mee met het inrichten van uw kantoor met nieuw of gebruikt kantoormeubilair of bieden een mooie totaal oplossing voor het leeg halen van uw kantoor.